Kehukaa kilpaa.
Mitä hyvää on Uudessakaupungissa?
9
278
Vastaukset
- ensimmäinen kehu
Ainakin Uki on hieno kesäkaupunki.
- 34656734534
Edullinen vuokrataso. Meren läheisyys. Rento ilmapiiri.
- kehuttu on
Sopivan kokoinen pikkukaupunki, ei liikenneruuhkia ja auton saa parkkiin lähes aina kauppojen sisäänmenojen läheisyyteen. Kaikki on lähellä.
- rannikolta
Ehkä kannattaisi pysyä siellä sisämaassa. Pääset sit hoiteleen kauppa-asiatkin tutussa, halvassa kaupassa. Jäätä on tähän aikaan vuodesta vähän joka suunnalla, toisin paikoin paksumpaa ja toisin paikoin ohuempaa. Että silleen.....
- näin on
Uki on vanha historiallinen kaupunki.
- kyttääjä
Uki on kyllä varsinainen juoppolallien kaupunki. Rattijuopoilta auto valtiolle ja nimi viinapaupan oveen sekä tietenkin helvetilliset sakot, saatana !!
- eihän siellä
asu kun vanhoja piirisairaalan vanhoja potilaita ja hoitajia
- lainaajakin
KIRJASTO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755