Kehukaa kilpaa.
Mitä hyvää on Uudessakaupungissa?
9
253
Vastaukset
- ensimmäinen kehu
Ainakin Uki on hieno kesäkaupunki.
- 34656734534
Edullinen vuokrataso. Meren läheisyys. Rento ilmapiiri.
- kehuttu on
Sopivan kokoinen pikkukaupunki, ei liikenneruuhkia ja auton saa parkkiin lähes aina kauppojen sisäänmenojen läheisyyteen. Kaikki on lähellä.
- rannikolta
Ehkä kannattaisi pysyä siellä sisämaassa. Pääset sit hoiteleen kauppa-asiatkin tutussa, halvassa kaupassa. Jäätä on tähän aikaan vuodesta vähän joka suunnalla, toisin paikoin paksumpaa ja toisin paikoin ohuempaa. Että silleen.....
- näin on
Uki on vanha historiallinen kaupunki.
- kyttääjä
Uki on kyllä varsinainen juoppolallien kaupunki. Rattijuopoilta auto valtiolle ja nimi viinapaupan oveen sekä tietenkin helvetilliset sakot, saatana !!
- eihän siellä
asu kun vanhoja piirisairaalan vanhoja potilaita ja hoitajia
- lainaajakin
KIRJASTO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970