Tietäiskö kukaan jotain kivaa ystävänpäivärunoa
Vastaukset 7
- ystavanpaivarunoja
Joitain ystävänpäivärunoja http://xn--ystvnpiv-2zabcc.org/ystävänpäiväruno/
- ----
Tällaisen kirjoittelin itse joskus kaksi vuotta sitten:
Kuin unen haparoivin askelin,
luon kaunista maailmaa,
oman elämäni puutarhaa,
johon sinä olet tervetullut,
kanssani tähtiin kurottelemaan.
Ihanaa ystävänpäivää :) - roluilija
ystäävää sää lapsien katso minuun pienehen...
- ystävätär
Jos kivasta puhutaan,niin tässä yksi veikeä: "Ystävä hyvä,tässä viisaus syvä: Kauho puuroa napaan,saat voimaa lapaan. Ja lopuksi hauska pila. Oho,loppuikin tila."
Ja kun vielä järjestää sen tilan loppumaan.....
Ja kaunis ajatelma on :" Ystävyyden polulle ei saa antaa ruohon kasvaa." - ystäväsi
- ajatuksin
Tämä ei "ehkä" ole ihan ystävän päivä runo...mut ajatuksia herättävä kuitenkin. ÄLÄ KADEHTI SEN IHMISEN ILOJA,JONKA SURUJA ET TUNNE. mieti sitä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512