Englantilainen pedo-julkkis Jimmy Savile

Jimmy Savile huh !!!

Käykääpä lukemassa murha.infon kaksi eri keskustelu ketjua aiheesta: Jimmy Savile, aikamoista tavaraa youtuben ja netin muu keskustelu Jimmystä. Ylivoimaisesti nykyajan pahin pedofiili psykopaatti ja vielä julkkkiskin.

4

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä ehkä pahin pedo

Englantilainen nyky rock pop Lostprophets yhteen laulaja Ian Watkins voittaa Savilen tällä pedo-pahuus alalla. Savile ehkä ykkönen pedo listalla silleen, kun ei jäänyt kiinni ja harrasti vapaasti toimintaansa 40-50 vuotta. Ian Watkins vei taas pedoilun äärimmilleen alle vuoden ikäisistä vauvoista lähtien ja oli siinä muutakin kiduttamista ja huumeiden pakkosyöttöä hommassa mukana. murha.infosta tämäkin sairas pa*ka löytyy.

• lol.....

Kiva ajojahti kuollutta miestä kohtaan. Mikä on totta ja mikä valetta. Gaddafi saa myös ansionsa mukaan, oli sitten totta tai ei. Kaikki maan seksuaalirikokset yhden miehen kontolle. Hienoa yhteiskunta-ajattelua.

Elossa olevat rikolliset jatkavat puuhiansa, koska syylliset on jo löydetty. Kuolleita on helpomi syyttää, eivät haasta oikeuteen.

• Top of the pedo pops

No kyllä Savilen tapauksessa on täysin selvät näytöt syyllisyydestä, vaikka kuollut onkin. Mitä tulee Ian Watkinsiin, niin kaveri on kyllä hengissä ja selvät näytöt syyllisyydestä myös kaveri tunnusti itsekin tekonsa. murha.infosta löytyy kumpaisenkin tapauksen tarinat ja syytteet yms.

• Anonyymi

Miten on mahdollista, että netissä juututaan kymmenesi vuodeksi tällaisiin ulkpomaalaisheppuihin? Newerhöört

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3514
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3177
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2674
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2453
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2448
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2124
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1732
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1696
    Aihe