Miten saa tehtyä nimettömän sähköpostiosoitteen, tai piilotettua sähköpostin haltijan nimen viestistä? Helpoin tapa tietty olisi vaan keksiä itselleen joku nimi, mutta en oikein tykkää valehtelusta.
Ajattelin taas pitkästä aikaa vastailla sähköpostikaveri-ilmoituksiin ja en viitsisi heti ensimmäisenä laittaa näkyviin omaa nimeäni.
Nimetön sähköpostiosoite?
5
2111
Vastaukset
- sgdfgdfgdgdfgdfdf
jos käytät gmailia siellä on mahdollisuus käyttää joko omaa nimeä tai nimimerkkiä samassa tilissä...
- varman päälle
Jos haluaa anonyymin tilin, niin ei oikeaa nimeä pidä laittaa sinne edes mihinkään ei-julkiseen kenttään. Ei sitä koskaan tiedä, mikä tieto mihinkin lipsahtaa. Itse olen mm. kokenut, että salaiseksi määrittelemäni tieto hupsahti erään sivuston uudistuksessa kaikille näkyväksi tiedoksi, koska uudistuksen jälkeen oli erilaiset oletusarvot ja vanhat asetukset eivät säilyneet.
- hihhuliheiparallaaaa
No, jos et tykkää valehdella, niin laita nimeksi vaikka Pölkky Pää.
- Antaa Mennä
Ei se ole valehtelua, että laittaa keksityn nimen sähköpostitiliinsä. Sehän on ihan normaalia, että halutaan käyttää anonyymiä osoitetta. Tai tarkemmin ottaen, jos laitat jonkun aidon näköisen mutta väärän nimen, se on valehtelua, mutta jos laitat nimeksi vaikka Anonyymi Osoite, niin jokainen tajuaa, ettei se ole nimesi.
- app
Tottakai voi valehdella nimen ja osoitteet yms. Miten kierrät sitten puhelinvahvistuksen? Hommaamalla Preipaidin.
Jatkossa sähköposteista varmaan jokainen tulee pyytämään puhelinvahvistusta, mutta nyt haetaankin 100% anonyymia ilmaista sähköpostia, joka pysyy luotettavana tämän vaikoiluyhteiskunnan muuttuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003