Nimetön sähköpostiosoite?

rtyhrygtr

Miten saa tehtyä nimettömän sähköpostiosoitteen, tai piilotettua sähköpostin haltijan nimen viestistä? Helpoin tapa tietty olisi vaan keksiä itselleen joku nimi, mutta en oikein tykkää valehtelusta.
Ajattelin taas pitkästä aikaa vastailla sähköpostikaveri-ilmoituksiin ja en viitsisi heti ensimmäisenä laittaa näkyviin omaa nimeäni.

5

2111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgdfgdfgdgdfgdfdf

jos käytät gmailia siellä on mahdollisuus käyttää joko omaa nimeä tai nimimerkkiä samassa tilissä...

• varman päälle

Jos haluaa anonyymin tilin, niin ei oikeaa nimeä pidä laittaa sinne edes mihinkään ei-julkiseen kenttään. Ei sitä koskaan tiedä, mikä tieto mihinkin lipsahtaa. Itse olen mm. kokenut, että salaiseksi määrittelemäni tieto hupsahti erään sivuston uudistuksessa kaikille näkyväksi tiedoksi, koska uudistuksen jälkeen oli erilaiset oletusarvot ja vanhat asetukset eivät säilyneet.

• hihhuliheiparallaaaa

No, jos et tykkää valehdella, niin laita nimeksi vaikka Pölkky Pää.

• Antaa Mennä

Ei se ole valehtelua, että laittaa keksityn nimen sähköpostitiliinsä. Sehän on ihan normaalia, että halutaan käyttää anonyymiä osoitetta. Tai tarkemmin ottaen, jos laitat jonkun aidon näköisen mutta väärän nimen, se on valehtelua, mutta jos laitat nimeksi vaikka Anonyymi Osoite, niin jokainen tajuaa, ettei se ole nimesi.

• app

Tottakai voi valehdella nimen ja osoitteet yms. Miten kierrät sitten puhelinvahvistuksen? Hommaamalla Preipaidin.

Jatkossa sähköposteista varmaan jokainen tulee pyytämään puhelinvahvistusta, mutta nyt haetaankin 100% anonyymia ilmaista sähköpostia, joka pysyy luotettavana tämän vaikoiluyhteiskunnan muuttuessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1435
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1321
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1215
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1045
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      54
      1003
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1003
    Aihe