Kokeilin 3 viikon ajan gluteenitonta vatsaoireiden ja "aivosumun" ja niveloireiden takia. Vatsaoireet rauhoittuiva, järki ja muistikin toimi paremmin. Nyt taas gluteeniviljat pelissä ja mietin mihin olen menossa, en muista eilisestä mitä olen tehnyt, kaupassa unohdan mitä olen hakemassa. Tämä on ärsyttävää! Keliakiavasta-aineet otettu ja olivat neg. Voiko gluteeni "sumentaa" aivoja?
Voiko gluteeni aiheuttaa sumuista oloa ja muistihäiriöitä?
keliakiaa vai jotain
2
515
Vastaukset
- Annina80
Kyllä. Sinulla voi olla gluteeniherkkyys, jota ei saa selville muuten kuin kokeilemalla oloaan riittävän pitkän ajan ilman gluteenia. Keliakiavasta-aineet negatiiviset jne. jolloin lääkärit toki sanovat, että viljoja voit huoletta syödä. Mutta äläl syö jos vointisi on huono niiden kanssa ja parempi gluteenittomalla ruokavaliolla.
- viljat pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205