Löytyykö seksiseuraa naisesta?

23v

Olen 23v mies. Haluaisin seksisuhteen.

41

3723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23v

      Unohdin kertoa spostini. Saa naiset ottaa sitä kautta yhteyttä, jos seksi kanssani kiinnostaa.

      [email protected]

    • 98jfer

      Entäs käykö miehet?

    • 23v

      Olen hetero.

    • korpikuusen poju

      Mist sais pikkupimppaa, ko mull on pikkunätti kalu?

    • bububububu

      Mee kuule telttakokouksiin, sieltä löydät nuorta naarasta. Raamattu kainalossa lohkee aina.

      • mitä toivot

        hei olen 40 v vaasasta


    • ANNA..

      Miten reagoisit jos lähtisit kapakasta jonkun miekkosen luokse ja perillä näkisit että olohuoneen nojatuolissa istuu pumpattava Barbara (naisenkokoinen kuminen puhallettava yhdyntälelu jos joku ei tiedä)?

      • Pffffffffffffff.....

        No sanoisin mikolle että hyvinpä on ilma pysynyt. Oookko joutunu paljonkin paikkaileen? Voisko tolla kellutella ruotsinpuolelle?


      • 10+9=?

        Tommonen barbara ei keksi tekosyitä olla antamatta.


    • Kunhan_Kysyn...

      Miksi haluat seksisuhteen? Seurusteletko ja haluat siinä sivussa seksisuhteen? Vai oletko sinkku ja kyllästynyt parisuhteisiin ja kokeilet seksisuhdetta?

      Kunhan vaan ajattelin. Haluan tietää vähän enemmän ajatuksistasi ja onko jokin motiivi tai vastaava tälle haullesi.
      Vaikutat ainakin ihan asialliselta!

      • 23v

        Olen sinkku tällä hetkellä. Luokittelen sukupuoliviettini voimakkaaksi. Mietin motiivia sille, miksi haen netistä seksisuhdetta. En nyt keksi muuta kuin sen, että olen antanut viettini ohjata tekemisiäni.

        Alkoholia juon tosi harvoin, ja vähän kerrala. En ole humalahakuinen. Tupakoinnin olen lopettanut. En käy baareissa vapaa-aikanani. Olen aika huono lähtemään tapahtumiin, joissa on paljon ihmisiä. Seuran etsiminen netistä tuntuu jotenkin luontevimmalta.

        Aloitusviestissä haen seksiseuraa. Seksin lisäksi voisin kyllä tehdä muutakin naisen kanssa yhdessä. Leffassa käyntiä yms. En tiedä, voisiko sellaista suhdetta sanoa seksisuhteeksi, jos suhteessa on muutakin seksin lisäksi? Aiemmin jo kerroin kokevani sukupuoliviettini voimakkaaksi. Haen suhdetta, johon sisältyisi olennaisena osana seksi. Yhteen muuttamista, ja perheen perustamista en koe tällä hetkellä ajankohtaisena.

        Varatun salarakkaaksi en halua. En ala kenenkään varatun parisuhdetta pilaamaan. En halua myöskään mitään yhden illan seksijuttuja. Kun on se vakituinen seksipartneri, tuntee toisen seksuaaliset mieltymykset.


      • Marilyn -90
        23v kirjoitti:

        Olen sinkku tällä hetkellä. Luokittelen sukupuoliviettini voimakkaaksi. Mietin motiivia sille, miksi haen netistä seksisuhdetta. En nyt keksi muuta kuin sen, että olen antanut viettini ohjata tekemisiäni.

        Alkoholia juon tosi harvoin, ja vähän kerrala. En ole humalahakuinen. Tupakoinnin olen lopettanut. En käy baareissa vapaa-aikanani. Olen aika huono lähtemään tapahtumiin, joissa on paljon ihmisiä. Seuran etsiminen netistä tuntuu jotenkin luontevimmalta.

        Aloitusviestissä haen seksiseuraa. Seksin lisäksi voisin kyllä tehdä muutakin naisen kanssa yhdessä. Leffassa käyntiä yms. En tiedä, voisiko sellaista suhdetta sanoa seksisuhteeksi, jos suhteessa on muutakin seksin lisäksi? Aiemmin jo kerroin kokevani sukupuoliviettini voimakkaaksi. Haen suhdetta, johon sisältyisi olennaisena osana seksi. Yhteen muuttamista, ja perheen perustamista en koe tällä hetkellä ajankohtaisena.

        Varatun salarakkaaksi en halua. En ala kenenkään varatun parisuhdetta pilaamaan. En halua myöskään mitään yhden illan seksijuttuja. Kun on se vakituinen seksipartneri, tuntee toisen seksuaaliset mieltymykset.

        No minäpä alan suhteeseen. Laitan yksityisviestiä.


      • 23v
        Marilyn -90 kirjoitti:

        No minäpä alan suhteeseen. Laitan yksityisviestiä.

        Ei tältä marilyniltä mitään yksitysviestiä tullut. Meniköhän viesti oikeaan sähköpostiin?


      • Marilyn -90
        23v kirjoitti:

        Ei tältä marilyniltä mitään yksitysviestiä tullut. Meniköhän viesti oikeaan sähköpostiin?

        Oi anteeksi, oli osoite väärin, kirjoitusvirhe. Yritänpä uudestaan. Saahan mieheni tulla mukaan kolmanneksi pyöräksi?


      • 23v
        Marilyn -90 kirjoitti:

        Oi anteeksi, oli osoite väärin, kirjoitusvirhe. Yritänpä uudestaan. Saahan mieheni tulla mukaan kolmanneksi pyöräksi?

        Laita se sähköposti osotteesi, niin ollaan yhteydessä.


      • 32v
        23v kirjoitti:

        Laita se sähköposti osotteesi, niin ollaan yhteydessä.

        Sulla tuli yhdys sana virhe. Siitä ei naiset tykkää. Nyt taisi jäädä saamatta.


      • tatie
        23v kirjoitti:

        Olen sinkku tällä hetkellä. Luokittelen sukupuoliviettini voimakkaaksi. Mietin motiivia sille, miksi haen netistä seksisuhdetta. En nyt keksi muuta kuin sen, että olen antanut viettini ohjata tekemisiäni.

        Alkoholia juon tosi harvoin, ja vähän kerrala. En ole humalahakuinen. Tupakoinnin olen lopettanut. En käy baareissa vapaa-aikanani. Olen aika huono lähtemään tapahtumiin, joissa on paljon ihmisiä. Seuran etsiminen netistä tuntuu jotenkin luontevimmalta.

        Aloitusviestissä haen seksiseuraa. Seksin lisäksi voisin kyllä tehdä muutakin naisen kanssa yhdessä. Leffassa käyntiä yms. En tiedä, voisiko sellaista suhdetta sanoa seksisuhteeksi, jos suhteessa on muutakin seksin lisäksi? Aiemmin jo kerroin kokevani sukupuoliviettini voimakkaaksi. Haen suhdetta, johon sisältyisi olennaisena osana seksi. Yhteen muuttamista, ja perheen perustamista en koe tällä hetkellä ajankohtaisena.

        Varatun salarakkaaksi en halua. En ala kenenkään varatun parisuhdetta pilaamaan. En halua myöskään mitään yhden illan seksijuttuja. Kun on se vakituinen seksipartneri, tuntee toisen seksuaaliset mieltymykset.

        Muutama vuosi sitten olisin minäkin vastannut viestiisi myöntävästi... Silloin 40 v. ja sinkku :). Onnea ja tsemppiä etsinnällesi!


      • Epätäydellinen
        32v kirjoitti:

        Sulla tuli yhdys sana virhe. Siitä ei naiset tykkää. Nyt taisi jäädä saamatta.

        Kukaan ei ole täydellinen.


      • Raaka Arska
        23v kirjoitti:

        Laita se sähköposti osotteesi, niin ollaan yhteydessä.

        Jos se Marilyn ja sen mies sua alkaa, niin pääsisinkä minä neljänneksi pyöräksi? On kokemusta yhdestä sun toisesta ja voisin olla vähän niin kuin opettajana.


      • Anonyymi
        23v kirjoitti:

        Olen sinkku tällä hetkellä. Luokittelen sukupuoliviettini voimakkaaksi. Mietin motiivia sille, miksi haen netistä seksisuhdetta. En nyt keksi muuta kuin sen, että olen antanut viettini ohjata tekemisiäni.

        Alkoholia juon tosi harvoin, ja vähän kerrala. En ole humalahakuinen. Tupakoinnin olen lopettanut. En käy baareissa vapaa-aikanani. Olen aika huono lähtemään tapahtumiin, joissa on paljon ihmisiä. Seuran etsiminen netistä tuntuu jotenkin luontevimmalta.

        Aloitusviestissä haen seksiseuraa. Seksin lisäksi voisin kyllä tehdä muutakin naisen kanssa yhdessä. Leffassa käyntiä yms. En tiedä, voisiko sellaista suhdetta sanoa seksisuhteeksi, jos suhteessa on muutakin seksin lisäksi? Aiemmin jo kerroin kokevani sukupuoliviettini voimakkaaksi. Haen suhdetta, johon sisältyisi olennaisena osana seksi. Yhteen muuttamista, ja perheen perustamista en koe tällä hetkellä ajankohtaisena.

        Varatun salarakkaaksi en halua. En ala kenenkään varatun parisuhdetta pilaamaan. En halua myöskään mitään yhden illan seksijuttuja. Kun on se vakituinen seksipartneri, tuntee toisen seksuaaliset mieltymykset.

        Kyllä 23 vuotiaalla miehellä on aina Seksi mielessä, itselläni ainakin oli, joten ymmärrän hyvin että nykynuori hakee pillua netistä, varmasti tositarkoituksella.
        Kyllä nuorena välillä vitutti että oli mieheksi syntynyt kun se pillun saaminen oli aina kovan työn takana Pietarsaaressa ja taitaa olla nykyäänkin..


    • seessami

      Kelpais myös itselleni moinen seura, 10v parisuhteessa ja hyvä jos muistaa minkälaista se on.. Aika hiljaista ollu :( miehenalku 35

    • kunhanehdotan

      Ap. viesti laitettu 25.1. eli lauantaina klo 22.30... Se ehkä selittää paljon ;). Olisiko ollut parempi esim. lähteä ulos baariin etsimään seuraa kuin istua kotona kyselemässä netissä 8-o ? Tai no, riippuu millaista seksisuhdetta kaveri haki, yhden yön yhteisymmärrystä (engl. one night stand) vai pitkän passin panokaveria (engl. fuckbuddy)...

    • siilipytty

      Minä ja vaimoni voisimme tulla viidenneksi ja kuudenneksi, ja tuttavapariskuntamme seitsämänneksi sekä kahdennaksi. ?

    • 23v

      Usean eri nettisivun kautta olen yrittänyt löytää naista seksisuhteen. Mutta ehdotteluja on tullut useammalta mieheltä, vaikka olen ilmaissut haluavani seksiä naisen kanssa.

      • Raaka Arska

        Me osaamme lukea rivien välistä, hanipuppeli!


      • tatie

        Me suomalaiset olemme vieläkin ilmeisesti hyvin perinteisen vanhanaikaisia... Ainkin pienemmillä paikkakunnilla. Pääkaupunkiseudulla ainakin tuntuu nykyään (mitä olen satunnaisesti jutellut) olevan parikymppisten sinkkunuorten aikuisten keskuudessa tavallisempaa nämä "panokaverit". Mutta kuinka yleistä se on sielläkään, en tiedä. Itse en ainakaan ukso, että helposti pystyy pitkään saman seksikumppanin kanssa harrastamaan seksiä ilman, että jonkinlainen tunneside syntyy pakostakin.

        Tällaiseen suhteeseen vaaditaan kahta sellaista ihmistä, jotka elämäntilanteensa vuoksi eivät pysty tai halua pysyvää parisuhdetta. Ja tosiaan tuntuu, että näissä asioissa on enempi liikkeellä noita parisuhteeseensa väsyneitä, "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella" tyyppejä. Itse ainakin törmäsin näihin jälkimmäsiin tapauksiin aikoinani, kun opiskelu- ja työtilanteiden takia olisin halunnut vain ihmissuhteen toisen sinkun kanssa, johon olisi kuulunut kaveruus ja seksuaalinen läheisyys. Mutta siitä on jo reilusti aikaa ;)


      • 23v
        tatie kirjoitti:

        Me suomalaiset olemme vieläkin ilmeisesti hyvin perinteisen vanhanaikaisia... Ainkin pienemmillä paikkakunnilla. Pääkaupunkiseudulla ainakin tuntuu nykyään (mitä olen satunnaisesti jutellut) olevan parikymppisten sinkkunuorten aikuisten keskuudessa tavallisempaa nämä "panokaverit". Mutta kuinka yleistä se on sielläkään, en tiedä. Itse en ainakaan ukso, että helposti pystyy pitkään saman seksikumppanin kanssa harrastamaan seksiä ilman, että jonkinlainen tunneside syntyy pakostakin.

        Tällaiseen suhteeseen vaaditaan kahta sellaista ihmistä, jotka elämäntilanteensa vuoksi eivät pysty tai halua pysyvää parisuhdetta. Ja tosiaan tuntuu, että näissä asioissa on enempi liikkeellä noita parisuhteeseensa väsyneitä, "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella" tyyppejä. Itse ainakin törmäsin näihin jälkimmäsiin tapauksiin aikoinani, kun opiskelu- ja työtilanteiden takia olisin halunnut vain ihmissuhteen toisen sinkun kanssa, johon olisi kuulunut kaveruus ja seksuaalinen läheisyys. Mutta siitä on jo reilusti aikaa ;)

        Itselläni on alkanut olemaan sellainen kutina, että onnistun sellaisen "panokaverin" netistä löytämään. Aiemmin kirjoitit, että olisit muutama vuosi sitten sinkkuna suostunut "panokaveriksi". Huomasin sen luettuani, että samanhenkisiä on kyllä olemassa. Ennen sitä olin jo luopumassa toivosta. Harkitsin jo ilmoitusten poistoa muutamalta sellaiselta sivustolta, jotka on tarkoitettu seksin hakuun. Mutta en sitten poistanutkaan niitä.

        Niin, että tällainen vaikutus viestilläsi oli mieleeni. Haaveita on hyvä olla olemassa. Ilman niitä elämä olisi varmaan aika tylsää.


      • tatie
        23v kirjoitti:

        Itselläni on alkanut olemaan sellainen kutina, että onnistun sellaisen "panokaverin" netistä löytämään. Aiemmin kirjoitit, että olisit muutama vuosi sitten sinkkuna suostunut "panokaveriksi". Huomasin sen luettuani, että samanhenkisiä on kyllä olemassa. Ennen sitä olin jo luopumassa toivosta. Harkitsin jo ilmoitusten poistoa muutamalta sellaiselta sivustolta, jotka on tarkoitettu seksin hakuun. Mutta en sitten poistanutkaan niitä.

        Niin, että tällainen vaikutus viestilläsi oli mieleeni. Haaveita on hyvä olla olemassa. Ilman niitä elämä olisi varmaan aika tylsää.

        Ehkä on totta, että tällaiselta "puuma"-osastolta löytyy helpommin vakituinen sesksikumppani kuin nuoremmista ikäryhmistä *lol*. Pietarsaari ympäristöineen on osittain uskonnollistaustainen, kaupungissa asunee parikymppisistä pääosin tavallisia perhetyttöjä, jotka seurustelevat tai haluavat seurustella ja lukioista monet siirtyvät muualle opiskelemaan, joten liekö hirveästi samanikäisiä, samaa kuin sinä toivovia paikallisia?
        Luultavasti joku 30-40-kymppinen, itsenäinen, sitoutumista syystä tai toisesta haluamaton, kokeneempi nainen on kiinnostuneempi haluamastasi suhteesta. Henkilökemioiden on toki kohdattava myös näissä friends-with-benfits -suhteissa, mutta kuten jo aiemmin sanoin onnea ja tsemppiä etsintääsi ;). Käy kertomassa joskus täällä tärppäsikö! terv. utelias tatie *lol*


      • 23v
        tatie kirjoitti:

        Ehkä on totta, että tällaiselta "puuma"-osastolta löytyy helpommin vakituinen sesksikumppani kuin nuoremmista ikäryhmistä *lol*. Pietarsaari ympäristöineen on osittain uskonnollistaustainen, kaupungissa asunee parikymppisistä pääosin tavallisia perhetyttöjä, jotka seurustelevat tai haluavat seurustella ja lukioista monet siirtyvät muualle opiskelemaan, joten liekö hirveästi samanikäisiä, samaa kuin sinä toivovia paikallisia?
        Luultavasti joku 30-40-kymppinen, itsenäinen, sitoutumista syystä tai toisesta haluamaton, kokeneempi nainen on kiinnostuneempi haluamastasi suhteesta. Henkilökemioiden on toki kohdattava myös näissä friends-with-benfits -suhteissa, mutta kuten jo aiemmin sanoin onnea ja tsemppiä etsintääsi ;). Käy kertomassa joskus täällä tärppäsikö! terv. utelias tatie *lol*

        Itseäni iäkkäämmästä "panokaverista" olen fantasioinut siitä lähtien, kun seksuaalinen heräämiseni alkoi. Voin kuvitella itseni friends-with-benfits -suhteeseen ikäisesi naisen kanssa. Toki omankin ikäinen "panokaveri" kelpaa.


    • Transjööran

      .
      miksi du on etsi tääla seura?
      .
      jakobstad on miesi myös händväska...onko se sopi sinä ?
      .

      • kala arska

        duu inte tala svenska och jag fick en sticko från bentsi min i röva.


      • DR pussinen
        kala arska kirjoitti:

        duu inte tala svenska och jag fick en sticko från bentsi min i röva.

        He vill ju int bli ti naa jag fick en sticko från bentsi min och ska vi mjöltsi kuken min.


    • 23v

      "Ehkä on totta, että tällaiselta "puuma"-osastolta löytyy helpommin vakituinen sesksikumppani kuin nuoremmista ikäryhmistä"

      Haluaisin tietää, että missä näitä Pietarsaaren puumanaisia voi kohdata. Netissä olen laittanut ilmoituksia sellaisille sivuille, joissa voi seksiseuraa hakea. Mutta käykö Pietarsaaren naiset tuollaisilla sivuilla ollenkaan? Mistä Pietarsaaren naiset etsivät seksiseuraa?

      • tatie

        "Luultavasti joku 30-40-kymppinen, itsenäinen, sitoutumista syystä tai toisesta haluamaton, kokeneempi nainen on kiinnostuneempi haluamastasi suhteesta."

        Kuinka paljon tällaisia naisia löytyy Jeppiksestä (pikkukaupunki), jotka haluavat suhteen itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa? Jaa-a.... Voi olla vaikea tapaus. Saattaa olla, että etsimäsi on esim. Kokkolassa, Vaasassa tai muualla hieman isommassa kaupungissa? Ja jos nämä kyseiset naiset etsivät suhdetta, niin menevätkö perinteisesti vain ravintolaan? Nykyisin kyllä netilla on suuri merkitys, mutta sattuman kauppaa lienee osutko samalle sivustolle keskustelemaan esim. pietarsaarelaisen naisen kanssa.


      • kunhanehdotan

      • 23v

    • FÖR FAN! BONDEN PAAVO SKA ÄTA DIN BAJS

      • 3 + 7

        Jaha, Myllis on kotiutunut kapakasta näemmä...


    • 23v

      Kun on Introvertti luonteeltaan, niin on hankala löytää seuraa. En ole onnistunut netin kautta löytämään seksikumppania itselleni. Vaikka viihdyn paljon yksikseni, kaipaan silti silloin tällöin säpinää. No, toivottavasti tärppää joskus.

      [email protected]

    • carina33

      Sun muna on niin hento ja pieni ei sitä tahdo kukaan.

      • Väkevät spermat

        Mun muna on raikas ja terve haluatko velttoa sun sisälle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe