Turun Autosähkö on autohuolto / autokorjaamo turussa jota en suosittele. Mutta suosittelen lukemaan laskun erittelyn läpi erittäin tarkasti ennen maksua, itselläni on käynyt tilanne että maksaessani en ollut ymmärtänyt että minua oli veloitettu asioista, joita normaaliin toimenpiteisiin ei kuulu. Esimerkiksi: omassa laskussani oli muunmuassa eritelty heidän hajonnut työkakalu. Tästä ei kuitenkaan kerrottu minulle, kunnes lasku oli maksettu, ja äijä pokalla ojensi minulle hajonneen osan "saat pitää tämän".
Työkalu oli kirjattu laskuun jollakin erikoisella nimellä, joten laskua lueattaessa jäi vaikutelma että kyseessä oli jokin korjaukseen liittyvä osa tai väline.
-Oikein työnsä tekevä korjaamo selostaa asiakkaalle mitä kaikkea ollaan veloittamassa ja mistä lasku koostuu. Näin ei kuitenkaan ollut kyseisessä paikassa.
Voitte uskoa että sen jälkeen oli kusetettu olo kun sain itseni maksaman heidän rikkinäisen työkalun käteeni, ilman että olivat kertoneet asiasta etukäteen. Tämän jälkeen ei enää ollut mitään tehtävissä, kun rahat on jo maksettu niin asiakas on aika heikoilla....tuollaisen alle sadan euron tappion takia ei paljoa huvita oikeuttakaan ruveta käymään.
Toivottavasti ovat siistineet tapansa!
Korjaamo jota vältän Turussa
4
201
Vastaukset
- Sargee
Eivät ole muuttaneet toimintaansa. Reilu vuosi sitten kävin ko. lafkassa vaihdattamassa ajovalon polttimot, seurauksella, että ensimmäinen uusi polttimo paloi alle kuukauden käytön jälkeen. Eikun uus tilalle, sanoin ettei tarvi vaihtaa molempia, kun vasta kuukausi sitten vaihdettu, noh, eikös se toinenkin sitten palanut parin viikon päästä.
Oliskohan niin, että jemmaavat vaihtaessaan "toimivat" vanhat käytetyt polttimot ja lykkäävät niitä sitten autoihin uusina, kun joku sattuu tulemaan vaan pikaisesti lampunvaihtoon. - ex-asiakas
Omistaja on ihan kaheli. Ihmettelen suuresti kuinka kukaan on siellä töissä itse en sitä vanhaa kiukkuista käppärää kestäisi tuntiakaan. Haukkuu työntekijät ja asiakkaat.....Hullu paikka
- Rekkakuskiturusta
Juu tuonne ei kannata mennä, Omistaja pieni vanha kaljupää ihan kaheli haukkuu asiakkaat EI IKINÄ ENÄÄ TUONNE
- Ruoska1346
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VIE AUTOASI VARISSUON AUTOHUOLTOON!
Epäammattimaista porukkaa. Saavat aikaan vain vahinkoa ja korjattavaa!
VÄLTÄ KUIN RUTTOA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038