Korjaamo jota vältän Turussa

autoklubi55

Turun Autosähkö on autohuolto / autokorjaamo turussa jota en suosittele. Mutta suosittelen lukemaan laskun erittelyn läpi erittäin tarkasti ennen maksua, itselläni on käynyt tilanne että maksaessani en ollut ymmärtänyt että minua oli veloitettu asioista, joita normaaliin toimenpiteisiin ei kuulu. Esimerkiksi: omassa laskussani oli muunmuassa eritelty heidän hajonnut työkakalu. Tästä ei kuitenkaan kerrottu minulle, kunnes lasku oli maksettu, ja äijä pokalla ojensi minulle hajonneen osan "saat pitää tämän".

Työkalu oli kirjattu laskuun jollakin erikoisella nimellä, joten laskua lueattaessa jäi vaikutelma että kyseessä oli jokin korjaukseen liittyvä osa tai väline.

-Oikein työnsä tekevä korjaamo selostaa asiakkaalle mitä kaikkea ollaan veloittamassa ja mistä lasku koostuu. Näin ei kuitenkaan ollut kyseisessä paikassa.

Voitte uskoa että sen jälkeen oli kusetettu olo kun sain itseni maksaman heidän rikkinäisen työkalun käteeni, ilman että olivat kertoneet asiasta etukäteen. Tämän jälkeen ei enää ollut mitään tehtävissä, kun rahat on jo maksettu niin asiakas on aika heikoilla....tuollaisen alle sadan euron tappion takia ei paljoa huvita oikeuttakaan ruveta käymään.

Toivottavasti ovat siistineet tapansa!

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sargee

Eivät ole muuttaneet toimintaansa. Reilu vuosi sitten kävin ko. lafkassa vaihdattamassa ajovalon polttimot, seurauksella, että ensimmäinen uusi polttimo paloi alle kuukauden käytön jälkeen. Eikun uus tilalle, sanoin ettei tarvi vaihtaa molempia, kun vasta kuukausi sitten vaihdettu, noh, eikös se toinenkin sitten palanut parin viikon päästä.
      Oliskohan niin, että jemmaavat vaihtaessaan "toimivat" vanhat käytetyt polttimot ja lykkäävät niitä sitten autoihin uusina, kun joku sattuu tulemaan vaan pikaisesti lampunvaihtoon.

• ex-asiakas

Omistaja on ihan kaheli. Ihmettelen suuresti kuinka kukaan on siellä töissä itse en sitä vanhaa kiukkuista käppärää kestäisi tuntiakaan. Haukkuu työntekijät ja asiakkaat.....Hullu paikka

• Rekkakuskiturusta

Juu tuonne ei kannata mennä, Omistaja pieni vanha kaljupää ihan kaheli haukkuu asiakkaat EI IKINÄ ENÄÄ TUONNE

• Ruoska1346

ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VIE AUTOASI VARISSUON AUTOHUOLTOON!
      Epäammattimaista porukkaa. Saavat aikaan vain vahinkoa ja korjattavaa!
      VÄLTÄ KUIN RUTTOA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5665
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      3028
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2656
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2389
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90