Sain kaveriltani ensimmäisen Red Alertin lahjaksi. Olwn yrittänyt asentaa sitä, mutta en saa peliä toimimaan. Olen yrittänyt vaihtaa koneen asetuksista näyttöä tukemaan 32 ja 64 bittisyyttä, mutta sekään ei toimi. Tarvitsenkin surkeasti vinkkejä, miten saisin tämän klassikon pyörimään läppärissäni.
Vastaukset 2
- ErkkieiooEVO
Okei tässä sulle vinkki : GOOGLE ehehehehehehehe EVO
- MehMeh
Yksi on suoritat pelin Windows XP Yhteensopivuus, Toinen oli piti tehdä vain 256 näyttöväriä ja tarkuus 640x480,Poista teemat, ja mahdolliesti muut jos on tarve. Kerran yritin pelata red alert 2 läppärillä jossa oli Intergoitu näytönohjain erillinen näytönohjain. Niin piti tehdä erillinen näyttö joka on intergoitu VGA muodossa muistelen sitten lähti sanotusti "musta ruuttu" pois. Suossitelen enemmin 32 bit tai pienempi koska on erittäin vanha klassikko kysessä. Tai toinen on otat jonkun romun konen ja asennat siihen Windows Xp ja done.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512