Henkisesti sairas naapuri

Sairason

Alapuolellani (5-kerroksinen kerrostalo) asuu noin 50-vuotias nainen. Melko pian muuttoni jälkeen tuli selväksi, että ihan normaalista ihmisestä ei ole kyse.
Hän saa valtavia raivokohtauksia. Siihen kuuluu eläimellinen huutaminen ja kiroaminen. Lisäksi hakkaa seiniä, vesipatteria yms, paiskoo ovia ja tavaroita.
Tässä tänä viikonloppuna kuului jostain asunnosta hieman musiikkia. Ei kovin kovaa, mutta tuo alakerran nainen sai aivan valtavan raivokohtauksen siitä. Ei oikein voinut omasta rauhasta puhua kun pauke ja huuto oli mieletöntä. Hieman huvittavaa asiassa on, että hän itse välillä huudattaa musiikkia.
Kadulla kulkiessaan tuo kyseinen henkilö huutaa ja raivoaa itsekseen niin, että ihmiset jäävät tuijottamaan (nähty on).
Että kaikenlaiseen sitä törmää.

55

4523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutto edessä

      Yläkerrassani asui yksinäinen nainen, jonka koirat haukkui 24/7 nainen koputti seiniä ja karjui koirille s-tanaa ja p-kelettä. Heitteli raskaita tavaroita lattiaan keskellä yötä, koirien levottomuutta piti naapurien syynä. Oli naapurina 7 vuotta. Tein 2 valitusta, muut naapurit enemmän. Töissä hän kävi ilmeisistä mielenterveysongelmista huolimatta.

      Tilalle muutti pariskunta koiran kanssa, rikosrekisteri naisella. Mies käyttäytyy uhkaavasti pihalla. Kummallakaan ei työtä, ei opiskelua. Naapurista eivät siedä mitään ääniä. Seiniin koputtelua 24/7, tavaroiden paiskomista lattiaan yöllä, parvekkeella jatkuvaa häirintää. Seiniin hakkaamista pesukoneesta päivällä, tietokoneen käytöstä, puhumisesta, ruuan laitosta, suihkun tai vessan käytöstä... Valitettu on, mikään ei auta.

      • =BD

        Mitä maksoit kämpästä?


      • oma koti paras koti

        Onko kyse kaupungin vuokratalosta,ei kukaan tarvitse omistusasunnossa meteliä tai muutakaan ilkivaltaa sietää.


      • hfdgjuvcf

        Aa....Ilmeisesti eeva....


    • Sairason

      Tuntuu, että valitusta on ihan turha ruveta tekemään. Kaikki muut ovat ilmeisesti hyväksyneet naisen toiminnan. Kiva kun häiriintyy esim partaa ajaessa kylppärissä. Heti rupeaa paukuttelemaan. Äänet kulkevat mukavasti ilmastointihormia pitkin. Musiikkia kuuntelen kuulokkeilla ja harvoin kaiuttimilla. Sekin on ko. henkilölle liikaa ja taas alkaa sama paukuttelu.
      Kyllä omakotitalo on haaveissa, mutta kun rahatilanne ei sitä salli. Nyt vaan on tyydyttävä häiriötekijöihin.

      • -------

        Ajeletko perskarvat samalla?


      • karvai luolamies
        ------- kirjoitti:

        Ajeletko perskarvat samalla?

        En ajele. Tykkään olla "Au Naturel".. persekarvat ja munakarvat rehottaen.

        En ole metroseksuaali, vaan RETROSEKSUAALI


    • Muutto edessä

      Jatkuvasta häirinnästä tulee AINA valittaa. Kerro moneltako häirintä tapahtuu ja millaista se on.

      Tuttua tuo kylpyhuonehäirintä. Hiusten kuivaaja tai sähköhammasharja ... KOP KOP KOP PAUK PAUK !!! Sairasta, olen samaa mieltä.

      • minna##

        Varmaankin aloittaja on muuttanut mielisairaalaan,koska tälläistä ei varmaan ole missää muualla.Sairas tyyppi kirjoittelee omiaan,kaikkea sitä saa lukeakin.


      • huora ja ählämi
        minna## kirjoitti:

        Varmaankin aloittaja on muuttanut mielisairaalaan,koska tälläistä ei varmaan ole missää muualla.Sairas tyyppi kirjoittelee omiaan,kaikkea sitä saa lukeakin.

        Hollolasta löytyy henkisesti sairaat naapurit.


      • sellastakin
        huora ja ählämi kirjoitti:

        Hollolasta löytyy henkisesti sairaat naapurit.

        Ai tämä nainen on ählämi, jos vaikka on ongelmia sopeutua suomen oloihin.


      • sairason
        minna## kirjoitti:

        Varmaankin aloittaja on muuttanut mielisairaalaan,koska tälläistä ei varmaan ole missää muualla.Sairas tyyppi kirjoittelee omiaan,kaikkea sitä saa lukeakin.

        Taidat itse olla samanlainen sekopää kuin tuo naapuri.


      • haeppa apua
        sairason kirjoitti:

        Taidat itse olla samanlainen sekopää kuin tuo naapuri.

        Siis kuka (itse)on sekopää,kannattas miettiä mitä kirjoittaa, sulla taitaa tosissaan olla paha ongelma(sairason kirjoittaja.


      • Sairason
        haeppa apua kirjoitti:

        Siis kuka (itse)on sekopää,kannattas miettiä mitä kirjoittaa, sulla taitaa tosissaan olla paha ongelma(sairason kirjoittaja.

        Viestini oli tarkoitettu kirjoittajalle minna## jolta tuli asiatonta tekstiä ja itse tyhmyyksissäni alenin samalle tasolle. Pahoittelut siitä.


      • minna#
        Sairason kirjoitti:

        Viestini oli tarkoitettu kirjoittajalle minna## jolta tuli asiatonta tekstiä ja itse tyhmyyksissäni alenin samalle tasolle. Pahoittelut siitä.

        Missähän paikkakunalla tälläistä tapahtuu,kerrohan aloittaja.


      • Sairason
        minna# kirjoitti:

        Missähän paikkakunalla tälläistä tapahtuu,kerrohan aloittaja.

        No paikkakuntaa en viitsi mainita, mutta eihän tämä nyt harvinaista voi olla. Jotkut on vaan herkempiä äänille ja protestoivat sitten omalla tavallaan.
        Millään tavalla en vihaa tuota naapuria. Enemmänkin käy sääliksi kun hänellä on selvästi todella paha olla (sanoista saa selvän kun huutaa). Harmi vaan, että muut joutuvat siinä sivussa kärsimään.
        Ei sun pakko sitä uskoa ole. Nauti jos sulla on asialliset naapurit.


      • sairas oot
        Sairason kirjoitti:

        No paikkakuntaa en viitsi mainita, mutta eihän tämä nyt harvinaista voi olla. Jotkut on vaan herkempiä äänille ja protestoivat sitten omalla tavallaan.
        Millään tavalla en vihaa tuota naapuria. Enemmänkin käy sääliksi kun hänellä on selvästi todella paha olla (sanoista saa selvän kun huutaa). Harmi vaan, että muut joutuvat siinä sivussa kärsimään.
        Ei sun pakko sitä uskoa ole. Nauti jos sulla on asialliset naapurit.

        Siis tätä aloittajan henkilöä ei ole olemassakaan,yrittää saada vain porukkaa reagoimaan tälle narettavalle aloitukselle.


      • Sairason
        sairas oot kirjoitti:

        Siis tätä aloittajan henkilöä ei ole olemassakaan,yrittää saada vain porukkaa reagoimaan tälle narettavalle aloitukselle.

        Kyllä toivon todella, että tätä henkilöä ei olisi olemassakaan. Kuten myöskään viisastelijoita jotka eivät tiedä asiasta mitään.


      • sairas oot
        Sairason kirjoitti:

        Kyllä toivon todella, että tätä henkilöä ei olisi olemassakaan. Kuten myöskään viisastelijoita jotka eivät tiedä asiasta mitään.

        Hölö hölö laita se paikkakunta,jos kerta on niin yleistäkin.Mitä edes tänne kirjoitat ei ole lääkäripalsta.Mee hakee itselles apua,jos näin kovin vaivaa kyseinen" hekilö".


      • lkjx
        minna## kirjoitti:

        Varmaankin aloittaja on muuttanut mielisairaalaan,koska tälläistä ei varmaan ole missää muualla.Sairas tyyppi kirjoittelee omiaan,kaikkea sitä saa lukeakin.

        eihän tänä päivänä pääse sinne mielisairaalaan vaan kaikki kynnelle kykenevät kotiutetaan pilleripurkin kanssa ja ketään ei enää sen jälkeen kiinnosta, ottaako henkilö lääkkeensä ajallaan vai ei. yksi vaihtoehto on, että kyseinen raivari-nainen ei ole edes missään mielenterveyspalvelujen apua saanut, vaan on vain näitä yhteiskunnan hylkiöitä. harvemmin he itse edes tajuavatkaan olevansa mieleltään sairaita.
        sossu maksaa näille tapauksille vuokran, kuten alkkiksillekkin, ja on vain tavattoman huonoa tuuria, jos saa tällaisen sosiaalitapauksen naapuriksi.


    • ?=?

      Eräällä tutulla on 2-suuntainen mielialahäiriö ja hän saattaa huonoina päivinä riidellä itsensä kanssa kovaäänisesti. Yleensä kyllä sulkeutuu silloin huoneeseen, ei siis julkisella paikalla. Lisäksi olen huomannut, että hän tulkitsee ympäristöään vainoharhaisesti. Hän lukee "viestejä" autoista tai ihmisistä, joita me terveet emme näe. Naapureja hän ei kyllä tahallaan ala kiusaamaan, vaan enemmänkin kyse on hallitsemattomista harhoista.

      Jos naapurisi on aidosti mielenterveysongelmainen, sille ei oikein mitään voi. Uuden asunnon etsiminen voi olla sinulle hyvä ratkaisu.

      • Sairason

        Kovin tutulta kuulostaa. Välillä saattaa olla monta päivää rauhallista ja sitten taas "räjähtää". Huutaminen on semmoista hysteeristä ja aluksi jo luulin, että jokin on hätänä. Voihan olla, että nainen tulkitsee muista asunnoista tulevat äänet hänelle tarkoitetuksi kiusanteoksi.
        Hyvänä puolena voin sanoa, että pystyy hillitsemään itsensä viimeistään 22.00-23.00 mennessä.
        Tutut ovat kovasti kehottaneet ottamaan isännöitsijään yhteyttä. Sen meinaankin tehdä jos pahemmaksi menee. Voi olla, että tapaus on heidän tiedossaan.


      • ?=?
        Sairason kirjoitti:

        Kovin tutulta kuulostaa. Välillä saattaa olla monta päivää rauhallista ja sitten taas "räjähtää". Huutaminen on semmoista hysteeristä ja aluksi jo luulin, että jokin on hätänä. Voihan olla, että nainen tulkitsee muista asunnoista tulevat äänet hänelle tarkoitetuksi kiusanteoksi.
        Hyvänä puolena voin sanoa, että pystyy hillitsemään itsensä viimeistään 22.00-23.00 mennessä.
        Tutut ovat kovasti kehottaneet ottamaan isännöitsijään yhteyttä. Sen meinaankin tehdä jos pahemmaksi menee. Voi olla, että tapaus on heidän tiedossaan.

        Käytös kuulostaa tutulta, siis tuttuni käytökseltä. Se tietysti harmittaa, että vakavasti mt-ongelmaisten on vaikea yhteiskuntaan sopeutua. Yhteisasuntojakin vastustetaan joka puolella Suomea, alueen alueen arvo laskee yms. Jossain heidänkin kuitenkin pitää asua.

        Luulen että isännöitsijällä on tiedossa, jos nainen on pitkään asunut talossa, mutta kannattaa olla yhteydessä.

        Tuttuni ilahtuu, jos ihmiset tulevat juttusille. Hän on usein epäluuloinen, yliherkkä, joten keskustelu helpottaa. Riippuu tietysti tapauksesta ja mielialasta, mikä on lopputulos.

        Tapauksesi on jo keski-ikäinen nainen, mutta nuorten mt-ongelmat ovat selvästi kasvussa. Ymmärtääköhän päättäjät mikä pommi nuorisotyöttömyydessä piilee. Toivottavasti.


    • Ei väsy koskaan

      Aloittajan tyylin tunnistaa, milloin on "sairas" akka tai mummo tai täti, joka ei anna hänen elää hiipienkään, joku naisia pelkäävä ressukka keksii naisista näitä aloituksia joka päivä. Yksi ja sama sairas ihminen.

      Henkisesti sairaalla ihmisellä on loputtomat voimat. Ei väsy näihin sepustuksiinsa, ilmeisesti on aikaa.

    • Ap: hanki lääkkeet

      Milloin "talon isäntä" kieltää aloittajaa käyttämästä hissiä, jolloin aloittaja onkin mummo, milloin ei saa ajaa partaansa, milloin naapurin huru-ukko sitä ja tätä koputtelee kun aloittaja hiipii, milloin naapurista ollaan tekemässä vainoamisilmoitusta kun katsoo ikkunasta, milloin "täti" ei anna olla tietokoneella, ja koputtelee kun kuuntelee musiikkia korvakuulokkeilla, milloin ei saa käydä vessassa, milloin ei saa jossain talossa käydä suihkussa, milloin ei saa kävellä rapussa.


      sama henkisesti helvetin sairas kirjoittaa näitä aloituksiaan, jossa hän hiipii kotona ja muut häntä kieltävät edes hengittmästä, muut tekevät valituksia, kun hän ei ollut kotona. Tai sama henkilö tekee aloituksia kun naapurin nuori pari ei elämöi tarpeeksi.

      Kaikki yhden ja saman sairaan henkilön hengentuotteita, joka ei ota lääkitystään.

      • hoitoon NYT

        Lääkitys kuntoon nyt, niin muut voivat keskustella asioista, eikä aloittajan sairaus vie kaikkea huomiota. Mikään huomio ei riitä. Vähäinen lääkityksen määrä ei riitä, tarvitaan useampi lääkitys ja pitkäaikainen hoito.


      • sairas suhde heillä

        Hollolassa mielisairas pariskunta vainoaa naapuriaan kateuksissaan!


    • Sairason

      Jep tämähän meni mielenkiintoiseksi. Tänne kerääntyi kaikki muutkin sairaat tulemaan lajitoveriansa :D

      • sairason

        Mutta olkaa huoleti pääsette noilla kirjoituksillanne varmasti naapurini kanssa lähempään tuttavuuteen. Hyvä kun löysitte kaltaisenne niin voitte yhdessä harjoitella apinahuutoa niin saatte purettua pahan olon pois :D


    • Aloittaja tuottelias

      Aloittajan viimeisin tempaus on kirjoittaa murretta, mutta nämä hengentuotteet erottaa siitä että niissä aina joku on mielettömän kiinnostunut aloittajasta ja koputtelee tai tekee imoituksia ja valituksia vaikka ap ei tee mitään. Ap on tyystin viaton ihminen ja elää omaa elämäänsä ja kotona olevat työttömät tai juopot tai mieleltään sairaat tai kääkät tai mummot tai tädit tai tai sedät tai akat tai ämmät tai alakerran tai yläkerran nainen kiusaavat kun ap kulkee kotona villasukat jalassa jotta ei häiritsisi ketään tai on kotoa pois.

      Tyylistä ei voi erehtyä koska se on täysin itsekeskeinen, muut ovat vain naapureita ja ap on se päähenkilö josta joku muu on kiinnostunut kuuntelemaan ja usein tulee maininta että on puhuttu muidenkin kanssa ja viatonta tässä turhaan kiusataan.

      Tai aloittajaa vainotaan kun verhot heiluvat.

      Pissakakkakyyläpostilaatikko lienee saman ihmisen tuotoksia.

      • käkäkäkä sulle

        Ja tämä verhojen heiluttelija on vähintään yhtä tuottelias, koska jaksaa jokaiseen viestiin kirjoittaa sepustuksiaan. Tyylistä ei voi erehtyä.


    • Sairason

      Tottakai kaikki on musta kiinnostuneita koska olen varmaan Suomen paras naapuri. Siitäkös kateelliset tykkää ;)

    • taas hereillä

      Mitenkä reakoisitte tähän: alarerran mummo laittaa omaan oveensa heippalappuja, joissa syyttää muita taloyhtiön asukkaita varkauksista ja kiinteistöhuollon MUKA muille jakamista HÄNEN avaimistaan. Asuu vuokralla n.40neliön yksiössä KAHDEN kissan kanssa,jotka nyt parhaillaan pitävät minuakin hereillä. Toki ei ole kissojen vika, että emäntänsä antaa niiden leikkiä vielä aamuyöstäkin.

      • vähän hullulta ja sekopäältä toikin akka kuulostaa. Taitaa itte olla syypää kaik- keen, mistä se teitä muita syyttää.......
        Ei kissoissa oo mitään vikaa, se on pelkästään alkuperäisin kasvattajilta ja kou-lutuksesta se vika, et kissoja ja muita lemmikkejä EI OPETETA käyttäytymään kunnolla. Pitäis ensin ennen, kuin yhtäkään lemmikkiä voi luovuttaa pentuna po-
        is, niin käydä jokaisen pennun käytöskoulu. Sit, jos sen läpäsee, niin sit vasta voi antaa pennun pois, on sitten kaikki opetettu jo valmiiksi, tai voi sitten itse me-
        nnä jonnekin samanlaisille kursseille yms, jos lemmikki ei oo mitään opetusta koskaan saanut......


      • 19 + 5
        HopeaLilja76 kirjoitti:

        vähän hullulta ja sekopäältä toikin akka kuulostaa. Taitaa itte olla syypää kaik- keen, mistä se teitä muita syyttää.......
        Ei kissoissa oo mitään vikaa, se on pelkästään alkuperäisin kasvattajilta ja kou-lutuksesta se vika, et kissoja ja muita lemmikkejä EI OPETETA käyttäytymään kunnolla. Pitäis ensin ennen, kuin yhtäkään lemmikkiä voi luovuttaa pentuna po-
        is, niin käydä jokaisen pennun käytöskoulu. Sit, jos sen läpäsee, niin sit vasta voi antaa pennun pois, on sitten kaikki opetettu jo valmiiksi, tai voi sitten itse me-
        nnä jonnekin samanlaisille kursseille yms, jos lemmikki ei oo mitään opetusta koskaan saanut......

        Kissat ovat yösaalistajia, joten ne ovat yöt monesti hereillä ja nukkuvat päivällä. Se on niiden luonto eikä mikään koulutusasia. Aika harvat eläimet itseasiassa noudattavat ihmisen päivärytmiä.


      • Naturalisti
        19 + 5 kirjoitti:

        Kissat ovat yösaalistajia, joten ne ovat yöt monesti hereillä ja nukkuvat päivällä. Se on niiden luonto eikä mikään koulutusasia. Aika harvat eläimet itseasiassa noudattavat ihmisen päivärytmiä.

        Paitsi lemmikkieläimet, jotka pakotetaan siihen.


    • millan

      kerrostalo asunnot sellasii,et väkisinkin kuuluu naapureitten "metelit"huonot äänieristykset!

      • kimikimikimi

        Joo ja kun mamunainen kiljuu keittiön ilmanvaihtoventtiilin alla niin muutamat sykärit saan viikoittain.


      • McMillan

        Jotkut kerrostalot on kertakaikkiaan paskaa laatua. Hullujen huoneelle vahvaan lääkitykseen kuuluisivat moisten apinahåkkien suunnittelijat, eikä hoito tekisi pahaa niillekään örvästeille, jotka silkasta rahapalkna himosta ovat sellaisia menneet rakentamaan. Jos perkeleen arjen sankarit olisivat osanneet edes rakentaa asuntoja, tässä maassa olisi paljon vähemmän mielenterveysongelmia.

        Aika moni rivitalo on kanssa aivan paskaa tekoa, niissä vaan onneksi seinänaapureita on paljon vähemmän ja ne on aikuisempia ja rikkaampia, eli niillä on päässään muutakin kuin nuoruuden kusta.


    • ihan seko muija se on. Itsellä naapurissa asuu yks räkättirastas, mies. Ja kyttää-
      jä. HIRVEÄ vahtaaminen MUA ja vain MUA, kun olen siellä töissä......ja sekään ei ilmeisesti tiedä mitään taloyhtiön säännöistä, jotka lukee selvällä suomen kie-
      lellä joka talon jossakin kaapin ovessa sisäpuolella. Ja muutama lisäyskin on tehty niihin. Niistäkin tuli lappunen tässä pari vuotta sitten......ja kukaan ei sitä noudata, sen näkee niistä kielletyistä tupakantumpeista, joita ne lemuläjät sinne maahan tuppaa tylysti viskaamaan......ja siel on valvontakamerat ulkona, muttei ne mitään semmoista vahdi, mitä ne muut lemuläjät rikkoo, vaan mun tekemisiä aina kytätään..........ei ne niistä lainrikkojista lemuläjistä välitä pennin vertaa.....
      Joo, siellä toki asuu muitakin yhtä sekoja ihmisiä, onkohan se joku sekopäiden asuinalue, kun ei siellä asu muita, kuin sekopäitä suurin osa ?! Täysin hulluja lä-
      hes jokainen asukas. Ja mitä sanoo teidän talon järjestyssäännöt ? Meillä ei saa
      metelöidä KUKAAN kello 22:00-07:00 välisenä aikana, ellei ole toisten asukkai- den (naapurien) lupa. Pikahdustakaan ei saa mistään asunnosta kuulua hiljaisu
      -uden aikana. Yks entinen (onneksi !!!) naapurin ukko, joka kerran pari vuotta sit-
      ten soitti kauheeta ulinaa n. kello 22:10, johon mä heräsin. HIRVEETÄ ulinaa, mi
      -tä lie raakkunaa ollut.......sit viikko pari myöhemmin se joutu mökän takia häipy- mään jonnekin muualle......se kun luuli, ettei samat säännöt koske sitä yhtään, hän kun on niiiiiin hiton tärkeä olevinaan..............päin vastoin se on.....nyt en oo onneksi sitä lemuläjä nähnyt, enkä halua ! ja se vielä kehtas ottaa tavaksi, et se kulkee mieluummin MUN takapihani kautta, kuin et se olis käyttäny omaa ETUO-
      VEAAN, kuten muutkin normaalit ihmiset ! se siis kulki oman takaovensa kautta, jätti sen oven auki, kun lähti ties minne ryöstöretkilleen...........ja talvisin siitä jäi oi
      -keen jäljet, oikeen polku muodostui siihen, mä panin sile sitten stopin pian, se tehos.......ja sit se jätti vielä pyöränjoponsa MUN PUOLELLE aitaa, et se olisi sii- nä valmiina sit , kun koppalaisen pitää lähtee taas ryöstöretkilleen ties minne.... otin tavaksi pitää kirjaa siitä, koska se lähtee ja koska se tulee takas, koska kiin- nosti vaan tietää, koska se lähtee ja koska palaa takas. Ja olihan mulla aina se ikkunan verhot auki, että näin sen menon ja tulon.......oli se ehkä vähän kyttää-
      mistä, mutta vain pari kertaa, ei enempää, ja se loppu siihen, kun sanoin, et ju- ma lopeta se mun puolelta meno ja tulo tähän paikkaan ! käytä omaa etu-ovees, kuten muutkin normaalit ihmiset !
      Ei tossa oo mitään huvittavaa, et naapurin akka on joku sekopää, ota yhteys sen taloyhtiöön ja talonmieheen, ja tee ilmoitus hullusta akasta, joka sekoaa niin ul- kona, kuin sisälläkin.............toimita se akka sekopää hoitoon, jonne se kuuluu !

      • rais kaaja

        Minun nimi Ahmed. Minä raiskata ja tappa kaikki. Minä asua Hollola.


      • ............

        Joo just sentakia en asu kerrostalossa. Aina kun tuut himaan, niin joku nauta huutaa parvekkeella. Näitä hiihtäjiä on kyllä joka lähtöön, jolla ei ole kaikki muumit laaksossa.


      • tiedetään
        rais kaaja kirjoitti:

        Minun nimi Ahmed. Minä raiskata ja tappa kaikki. Minä asua Hollola.

        Joo, etelässähän ne jauhonaamat klanipäät asuu.


    • suorat sanat

      eihän naapureita saa häiritä, kyttääminen on häirintää..

    • Ihme touhua

      Ootteks semmost ilmiöö huomanneet, että talossa kytätään kaikki kaikkien liikkeet ja nähdään ja kuullaan kaikki ikkunoista ja läpi seinien. Mutta sitten kun talossa on käynyt pyörävarkaita, on murtauduttu varastotiloihin ja on tehty ilkivaltaa, niin kukaan ei tiedä mistään mitään. Ei ole nähty, ei ole kuultu mitään.
      Vain jotta tekijöitä ei jäljitettäisi.

      • Kyttäävä

        Kuka sitä nyt kaikkee kerkee kytätä. Tietenkin me kytätään vaan kytättäviä.


    • Korvatulpat

      Ihan kuin lieppo. Henkisesti sairas kun ei löydä puolisoa. Niin no mikä on kun ku kukaan jaksa?? Jos ämmä raivoo .

    • HepokattiPoikittain

      Mulla oli myös taannoin seiniä hakkaava naapuri, joka hermostui juurikin jostain surisevasta äänestä, sähköhammasharjasta esim. Teippasin erään kerran sähköhammasharjani lataustelineeseen, ja sitten koko höskä roikkumaan siimalla katosta, suoraan ilmanvaihtoventtiilin viereen. Ja eikun päälle. Heti alkoi hakkaaminen ja jyskyttäminen naapurista. Lähdin siitä sitten pariksi yöksi pois kotoa, reissuun, ja jätin viritelmän tahallani päälle. Parin päivän kuluttua palasin, eikä naapurista kuulunut enää sen jälkeen mitään. Sähköhammasharja surisi edelleen katon rajassa, joten otin sen pois ja sammutin. Viikkoon ei kuulunut naapurista enää yhtään mitään. Kysyin toiselta naapurilta onko hänellä tietoa. Hän sanoi, että se mielisairas naapuri oli haettu rimpuilevana ja huutavana pois asunnostaan, ja viety johonkin pakkohoitolaitokseen. Tämän jälkeen huoneisto oli pitkään tyhjillään. Jossain vaiheessa siellä kävi joku siivousfirma, ja nyt siinä on sitten uudet asukkaat. Nämä ovat normaaleja naapureita, ja saan taas pestä hampaani rauhassa, ilman jyskyttelyä.

      • Anonyymi

        Joensuussa näin korona aikaan on myös tullut esille piirre parista naapurista,paukuttelevat ja pitävät ääntä mutta jos naapurista jotain kuuluu niin heti alkaa vasta melu .Sanotaanko n 20 -25 ikähaarukka jätkistä jotka asuu yksinään on se pahin häiriköinti.Ymmärtäähän sen kun ei saa pillua niin pitää hakea huomiota naapureilta edes kolistelemalla.Olette aika luusereita ja ihan sama käytös järjestään.


    • Anonyymi

      Täällä Varkaudessa nuita riittää... Ei tiedä minne muuttais. Pahempia tulee aina vastaan.

      • Anonyymi

        Tähän kun ei muuta vastausta saa,kun ihmiset sekoilee.Korona sekoittaa pakkaa lisää.loppua ei tule hyvää ainakaan olamaan luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kun ei muuta vastausta saa,kun ihmiset sekoilee.Korona sekoittaa pakkaa lisää.loppua ei tule hyvää ainakaan olamaan luulisin.

        Aloittajakin perseestä oleva mulkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajakin perseestä oleva mulkku.

        kUN MULKUN OMISTAA SIIHEN EI VOI MUUTA,KUN SUKUPUOLEN ´KORJAUS.


    • Anonyymi

      Mielenterveys ongelma

      • Anonyymi

        Tuskin on ketään ihmistä ,jolla ei olisi jotain ongelmaa.Kannataa tuijottaa vaan omaa napaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe