Hei! Olen 14 vuotias tyttö Espoosta, Nöykkiöstä. Olen aikeissa aloittaa koiranomistajien helpottamisen, jos tarvetta on. Olen valmis lenkittämään, ruokkimaan vahtimaan ja yms. koiria, jotka sitä tarvitsevat ja joiden omistajalla ei ole aikaa tai joku muu syy. Olen luotettava ja vastuuntuntoinen nuori ja olen aiemminkin hoitanut monia koiria ystävien tai perheen kautta. ||| Motivaationi säilyttämiseksi olisi kiva saada jonkin näköistä palkkaa työstä, esim 5 euroa per. kerta. Maksaminen voidaan tehdä myös niin, että laskemme ensin kertoja. (Kuten 10 kertaa olisi noin. 50) Lenkin maksaminen riippuu myös itse koirasta. (Lenkin pituudesta jne. ) Voin olla myös hieman pidempääkin hoitamassa koiraa. : ) Hoidan mieluiten Nöykkiön alueelta, mutta hyväksyn myös muualla Espoossa sijaitsevia halukkaita.
Otathan minuun yhteyttä jos kiinnostuit:
claudiahonkanen@gmail. com
Toivon, että minulle ei kommentoida mitään: "Ei tuon ikäinen voi koiria hoitaa!"
Jos haluatte voin antaa puhelinnumeroni sähköpostilla
Koiran hoitoapua!
17
359
Vastaukset
- Kolibrii
Muista, että tuloista pitää maksaa veroja ja onnea matkaan :D
- Muista muistuttaessa
että tuloverotuksessa on alaraja jonka alle meneviä tuloja ei tarvitse edes ilmoittaa saati maksaa veroja.
- fgfhgffhjghgj
Onhan sinulla vastuuvakuutus koiralle jos jotain sattuu?
Ilman sitä en ei koiraansa kannata antaa ja vielä maksaa siitä että saat harrastaa jonkun toisen kera. Pitää olla tae ettei maksa turhasta.
Ennen vietiin ilmaiseksi. Ja omistaja vastasi silloin täysin koirastansa. sillonkin jouduin tilanteeseen että koira vaarannettiin.- nbhjgjjhh
Täältä saatte ihmisiä jotka välittää koiristanne eikä ole rahantienaus mielessä.
http://www.dogia.fi/dogikummi/dogikummi/ - Lakatkaa nyt
nbhjgjjhh kirjoitti:
Täältä saatte ihmisiä jotka välittää koiristanne eikä ole rahantienaus mielessä.
http://www.dogia.fi/dogikummi/dogikummi/hyvät ihmiset viisastelemasta täällä. Nuori tyttö tarjoaa apua. Jos apua itse ette todellakaan tarvitse, niin antakaa silloin olla, ei ole pakko vittuilla ensimmäiseksi veroista ja vakuutuksista.
Jos ne teitä todella huolestuttaa, niin perkele maksakaa te ne verot ja pitäkää huoli vakuutuksista. Tehän silloin "työnantajia" olette.
Ei vittu luulisi täysipäisten koiranomistajien olevan noin katteellisia että koululaisen muutamaa vaivalla ansaittua ropoa pitää kadehtia. - osallistun ketjuun..
Lakatkaa nyt kirjoitti:
hyvät ihmiset viisastelemasta täällä. Nuori tyttö tarjoaa apua. Jos apua itse ette todellakaan tarvitse, niin antakaa silloin olla, ei ole pakko vittuilla ensimmäiseksi veroista ja vakuutuksista.
Jos ne teitä todella huolestuttaa, niin perkele maksakaa te ne verot ja pitäkää huoli vakuutuksista. Tehän silloin "työnantajia" olette.
Ei vittu luulisi täysipäisten koiranomistajien olevan noin katteellisia että koululaisen muutamaa vaivalla ansaittua ropoa pitää kadehtia.Menee ohi aiheen tämäkin viesti.. anteeksi siitä..
http://www.dogia.fi/dogikummi/dogikummi/
Onko kellään tästä sivustosta kokemuksia nyt sitten, kun sitä täällä mainostettiin? Itse mietin josko sieltä löytyisi koira Vantaalta jonka kanssa voisi saada enemmän kokemuksia koirien hoidosta. Ei kai omistajat tuolla mm. vähättele koiran mahdollisia huonoja puolia? Esim jos vetää kovaa narusta tietyissä tilanteissa tai jos käyttäytyy huonosti muita eläimiä kohtaan lenkillä? - Ap., toiv. löytyy! :)
osallistun ketjuun.. kirjoitti:
Menee ohi aiheen tämäkin viesti.. anteeksi siitä..
Onko kellään tästä sivustosta kokemuksia nyt sitten, kun sitä täällä mainostettiin? Itse mietin josko sieltä löytyisi koira Vantaalta jonka kanssa voisi saada enemmän kokemuksia koirien hoidosta. Ei kai omistajat tuolla mm. vähättele koiran mahdollisia huonoja puolia? Esim jos vetää kovaa narusta tietyissä tilanteissa tai jos käyttäytyy huonosti muita eläimiä kohtaan lenkillä?Ota yhteyttä myös esim. paikkakuntasi 4H-kerhoon ja vaikka liity siihen. Laita ilmoituksia kauppojen seiniin. Itsekin kävin lenkittämässä naapurin rotikkatyttöä ikäisenäsi.
Mahtava idea nuorelta eläinrakkaalta tytöltä. - Voi löytyä hyvinkin
osallistun ketjuun.. kirjoitti:
Menee ohi aiheen tämäkin viesti.. anteeksi siitä..
Onko kellään tästä sivustosta kokemuksia nyt sitten, kun sitä täällä mainostettiin? Itse mietin josko sieltä löytyisi koira Vantaalta jonka kanssa voisi saada enemmän kokemuksia koirien hoidosta. Ei kai omistajat tuolla mm. vähättele koiran mahdollisia huonoja puolia? Esim jos vetää kovaa narusta tietyissä tilanteissa tai jos käyttäytyy huonosti muita eläimiä kohtaan lenkillä?@osallistun ketjuun..
Luulisin että tuolla dogia-sivuilla koiralleen ulkoiluttajaa etsivät ovat aika vastuullista porukkaa, eivätkä sitten kun neuvotteluyhteyteen pääsette, niin ole antamassa sinulle koiraa elleivät tosiaan usko sinun pärjäävän sen kanssa. Eli tuskin vähättelevät huonoja puolia ja mieluummin antavat neuvoja kuinka pärjäät tilanteissa jos...
Tosin aina voi yllätyksiakin tulla ja koira käyttäytyykin vieraan kanssa aivan eri tavalla kuin omistajansa. Ja omistajalla ei harmainta aavistustakaan asiasta. Siksi on aika tärkeätä että et ota ulkoilutettavaksi ainakaan lemmikkiä joka ylittää oman elopainosi.
Katsot sieltä sivuilta vain jonkun lähelläsi olevan sopivan kokoisen ja kyselet koirasta sekä kuuntelet tarkasti mieleen painaen mitä omistaja sanoo koiransa oikuista. Tehkää myös ensin yhteislenkki ennenkuin teet päätöstä koiran vastuullesi ottamisesta, näin näet koiran ja omistajan yhteistoimintaa ja voit ottaa mallia kuinka toimia saavuttaaksesi koiran luottamuksen ja kunnioituksen. - hgghjhkhkk
Lakatkaa nyt kirjoitti:
hyvät ihmiset viisastelemasta täällä. Nuori tyttö tarjoaa apua. Jos apua itse ette todellakaan tarvitse, niin antakaa silloin olla, ei ole pakko vittuilla ensimmäiseksi veroista ja vakuutuksista.
Ei vittu luulisi täysipäisten koiranomistajien olevan noin katteellisia että koululaisen muutamaa vaivalla ansaittua ropoa pitää kadehtia.Nuori tyttö ei tarjoa apua vaan tienausta hakee.. 10 lankkiä maksaa 50e !!!
Ja jos jotain sattuu niin mikä vakiuutus korvaa tytön toisen koiran tai oman koirani!!
Eli kalliiksi voi tulla .. - äiteeitsekin45
Ap., toiv. löytyy! :) kirjoitti:
Ota yhteyttä myös esim. paikkakuntasi 4H-kerhoon ja vaikka liity siihen. Laita ilmoituksia kauppojen seiniin. Itsekin kävin lenkittämässä naapurin rotikkatyttöä ikäisenäsi.
Mahtava idea nuorelta eläinrakkaalta tytöltä.Ei todellakaan ole eläinrakas jos hakee tienestiä vaan. :(
Ja kuka on noin vastuullinen että antaa rotikan lapselle...? Huh huh
Itseäni vastaan tuli poika ison koiransa kera ja sain remmistä koiraa kiinni ettei käynyt omani päälle. Kysyin sitten että miten vanhempasi on antanut sinulle noin ison koiran kuljetettavaksi niin kuulemma ei isä kyennyt viemään koiraa ulos kun oli kännissä :( Kaikkea sitä on..
Mutta vastuuvakuutus kannattaa olla jos uskaltaa ison tai pienen koiransa toiselle antaa..pieni tosin voi päästä hengestänsä ja iso aiheuttaa vaaroja vaikka vetämällä lapsen auton alle. - No helvetti
hgghjhkhkk kirjoitti:
Nuori tyttö ei tarjoa apua vaan tienausta hakee.. 10 lankkiä maksaa 50e !!!
Ja jos jotain sattuu niin mikä vakiuutus korvaa tytön toisen koiran tai oman koirani!!
Eli kalliiksi voi tulla ..Onko se muka sun tuloistasi poissa vaikka pyytäisi rahaa. Olet niin saatanan nuuka että pieretkin sisäänpäin? Tuskin itekään lähtisit ite toisen koiraa lenkittämään ja aikaasi hassaamaan ilman korvausta? Päätä tykönäsi mitä haluat mutta pidä ajatuksesi poissa julkiselta keskustelualueelta.
Vittu näitä idiootteja - Se naapurin rotikkatyttö
äiteeitsekin45 kirjoitti:
Ei todellakaan ole eläinrakas jos hakee tienestiä vaan. :(
Ja kuka on noin vastuullinen että antaa rotikan lapselle...? Huh huh
Itseäni vastaan tuli poika ison koiransa kera ja sain remmistä koiraa kiinni ettei käynyt omani päälle. Kysyin sitten että miten vanhempasi on antanut sinulle noin ison koiran kuljetettavaksi niin kuulemma ei isä kyennyt viemään koiraa ulos kun oli kännissä :( Kaikkea sitä on..
Mutta vastuuvakuutus kannattaa olla jos uskaltaa ison tai pienen koiransa toiselle antaa..pieni tosin voi päästä hengestänsä ja iso aiheuttaa vaaroja vaikka vetämällä lapsen auton alle.oli ylikiltti, kaikkien-kaveri, sosiaalinen löntystelijä. Myöhemmin olen lenkittänyt myös vihaisia koiria -täydellisesti ne halliten. Oman koirani olen kouluttanut itse, osaa vaikka mitä eikä ole koskaan ärhennellyt kenellekään. 15-vuotias saksanpaimenkoira, suuri uros. Joillakin on "magic touhc" ja taitoa. Koko lapsuuteni tähän ikään asti (lähemmäs 40) olen ollut koirien kanssa ilman yhtäkään puremaa.
- hgghjhkhkk
No helvetti kirjoitti:
Onko se muka sun tuloistasi poissa vaikka pyytäisi rahaa. Olet niin saatanan nuuka että pieretkin sisäänpäin? Tuskin itekään lähtisit ite toisen koiraa lenkittämään ja aikaasi hassaamaan ilman korvausta? Päätä tykönäsi mitä haluat mutta pidä ajatuksesi poissa julkiselta keskustelualueelta.
Vittu näitä idioottejaItse asiassa penskana ulkoilutin ilmaiseksi toisten koiria ihan kokemusta kartoittaakseni. :)
Ja annoin kerran koirani lasten kuljettamaksi..olin sanonut minkä lenkin voi tehdä että ei kaupungin suuntaan. Tulen sitten kaupasta ja näen kun koiraani viedään pyörän vieressä ja keskustaan. Se siitä luottamuksesta..eli en tosiaan anna ilman vakuutusta(olen vastuussa myös lapsista silloin jos jotain sattuu ja en halua menettää koiraani lasten leikin takia) ja en anna rahaa sillä sellainen ei hae koiraa halusta vaan tienestinä.
Kummikoiruus tuntuu hyvältä sillä siellä on myös aikuisiakin..ja ei rahatienaus meininkiä vaan halutaan olla koiran kanssa.
Eihän sitä lapset voi mennä ratsastustallillekaan ja sanoa että vien hevosesi lenkille maksa viisi euroa ;)..se maksaa päinvastoin heille 22e jos vievät hevosen "lenkille" ja sielläkin on vastuuvakuutus jos jotain sattuu.Eli kumpi on pihi. Minusta muksu joka haluaa harrastaa muiden kustannuksella. Ja saavat viedä ilmaiseksi eli tulen puoleen väliin vastaan. ;)) - ftrytytytutytut
Se naapurin rotikkatyttö kirjoitti:
oli ylikiltti, kaikkien-kaveri, sosiaalinen löntystelijä. Myöhemmin olen lenkittänyt myös vihaisia koiria -täydellisesti ne halliten. Oman koirani olen kouluttanut itse, osaa vaikka mitä eikä ole koskaan ärhennellyt kenellekään. 15-vuotias saksanpaimenkoira, suuri uros. Joillakin on "magic touhc" ja taitoa. Koko lapsuuteni tähän ikään asti (lähemmäs 40) olen ollut koirien kanssa ilman yhtäkään puremaa.
Ja näköjään oman itsesi kautta voit taata kaikkien 14v hallitsevan koirat..se ei mene ihan niin ja kaikki rotikat ei ole helppoja luonteeltaan kuten tämä koirasi oli.
Sain itsekin koiran 11v..ja olen nähnyt jopa aikuisissa huonoja kouluttajia jotka ei pärjää edes oman koiransa kera.
Itse en luota ihan kenelle sattuu koiraani - gfghhgjhk
No helvetti kirjoitti:
Onko se muka sun tuloistasi poissa vaikka pyytäisi rahaa. Olet niin saatanan nuuka että pieretkin sisäänpäin? Tuskin itekään lähtisit ite toisen koiraa lenkittämään ja aikaasi hassaamaan ilman korvausta? Päätä tykönäsi mitä haluat mutta pidä ajatuksesi poissa julkiselta keskustelualueelta.
Vittu näitä idioottejaSiis haluaako joku lenkittää ja harrastaa koiran kanssa pelkän rahan takia eikä itse koiran takia? Jos se muuten on ajanhukkaa..kummallinen eläinrakkaus.
Ja kenen pussista se raha on jos ei koiran omistajan..
Ei harrastamisesta ennenkään maksua otettu kuten nykyaikana vaan kysyttiin saadaanko viedä koiraa ulos.. - ^ En ole niin väittänyt!
ftrytytytutytut kirjoitti:
Ja näköjään oman itsesi kautta voit taata kaikkien 14v hallitsevan koirat..se ei mene ihan niin ja kaikki rotikat ei ole helppoja luonteeltaan kuten tämä koirasi oli.
Sain itsekin koiran 11v..ja olen nähnyt jopa aikuisissa huonoja kouluttajia jotka ei pärjää edes oman koiransa kera.
Itse en luota ihan kenelle sattuu koiraaniMutta kyllä 14-vuotiaskin voi jo hallita koiraa. Ja yhteyttä ottavat toivottavasti vain ne, jotka tietävät koiriensa olevan kilttejä, hallittavissa ja ei-provosoituvia. Omaa sakuani, joka kausittain kiskoo hihnassa, en anna vieraan talutettavaksi. Pehmeä on, mutta kumea ääni 34-kiloisessa lällyssä on epäsynkassa luonteeseen ja saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä muille koirantaluttajille, koska tyttö tervehtii kaikki lajikumppaninsa häntä viskaten ja usein myös haukahtelemalla.
Ja se rotikkatyttö oli tutun, ensin tutustuin emäntään, sitten koiraan. Vasta myöhemmin aloin sitä lenkittää.
Nikille ftrytytututtyy... Jsp. - ^ Lisäys
^ En ole niin väittänyt! kirjoitti:
Mutta kyllä 14-vuotiaskin voi jo hallita koiraa. Ja yhteyttä ottavat toivottavasti vain ne, jotka tietävät koiriensa olevan kilttejä, hallittavissa ja ei-provosoituvia. Omaa sakuani, joka kausittain kiskoo hihnassa, en anna vieraan talutettavaksi. Pehmeä on, mutta kumea ääni 34-kiloisessa lällyssä on epäsynkassa luonteeseen ja saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä muille koirantaluttajille, koska tyttö tervehtii kaikki lajikumppaninsa häntä viskaten ja usein myös haukahtelemalla.
Ja se rotikkatyttö oli tutun, ensin tutustuin emäntään, sitten koiraan. Vasta myöhemmin aloin sitä lenkittää.
Nikille ftrytytututtyy... Jsp.Niitä on siis useampi. Sakuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872