Jep netti on täynnä näitä akneruikutuskeskusteluita, mutta tää akne on oikeesti mulle suuri ongelma ja itsetunnon syöjä. Olen 19 vuotias ja mulla oli noin 17 vuotiaaksii lähes täydellisen virheetön ja kuulas iho, kunnes finnejä alkoi yhtäkkiä ilmestyä ja päivä päivältä vaan niitä tuli enemmän. Varasin joulukuussa ajan terveyskeskuslääkärille ja se määräs mulle Yaz merkkiset e-pillerit ja clindoxyl merkkisen voiteen aknen hoitoon. Onko kellään siis kokemuksia kummastakaan tuotteesta aknen hoitona, että toimiko ja jos toimi niin kuinka nopeasti alkoi näkymään tuloksia? Palasiko akne pillereiden lopettamisen jälkeen? Itse en ole juurikaan vielä havainnut parantavaa vaikutusta, välillä tosin tuntuu että nyt on parempi mutta jo seuraavana päivänä saattaa ilmestyä monta finniä lisää naamaan. Argh! Lisäksi naamani on tosi kuiva ja hilseilevä johtuen tietenkin näistä pakkaskeleistäkin. En siis voi kunnolla meikata nyt näitä finnejäkään piiloon ku naamasta tulee ihan kuiva ja vielä enemmän hilseilevä; ( suositelkaa vaikka jotain rasvoja jos kokemuksia samasta ongelmasta! Auttakaa!
Akne ja e-pillerit
helmiina94
2
438
Vastaukset
- en muuuta osaa
Akne on kaikille sitä sairastaville suuri ongelma ja murhe. Sen mitä tiedän, niin e-pillerit saattavat parantaa aknen, mutta pillereiden lopettamisen jälkeen naama räjähtää uudelleen. En tiedä finneihin muuta hyvää voidetta kuin Basiron. Se kyllä kuivattaa ihoa. Hae apteekista muuteski ihollesi joku kunnon kosteusvoide ja yritä käyttää sitä Basironin kanssa.
- ShErry
Lähes tulkoon varmasti palaa akne kun pillerit lopettaa. Ei oo hyvä hoito akneen pitkällä tähtäimellä :/ itsellä ainakin niin käyny ja monelle muulle tutulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453