hei sinä nainen

yksinäinnen mies 29

löytyiskö 29-vuotias mies kumppanin sinusta nainen 18-40 iältä laita maili osoitetta niin kerron lisää

15

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muahaaasa

      Näytä naamas ensi

      • etsin naista

        Jos tuommoinen vastaus niin en näytä naamaani asiallisia viestejä odotin


      • Muahaasa
        etsin naista kirjoitti:

        Jos tuommoinen vastaus niin en näytä naamaani asiallisia viestejä odotin

        Ihan vilpittömästi kysyin. Ehkä turhan somerolaisittain si kai.
        Uusi yritys.

        Näyttäisitkö ensin kasvosi tai kertoisit kuka olet. Koska jos me tunnemmekin jo, niin se olis tosi awkward.


      • mies 29-vuotias
        Muahaasa kirjoitti:

        Ihan vilpittömästi kysyin. Ehkä turhan somerolaisittain si kai.
        Uusi yritys.

        Näyttäisitkö ensin kasvosi tai kertoisit kuka olet. Koska jos me tunnemmekin jo, niin se olis tosi awkward.

        Asun lohjalla tällä hetkellä ja olen 29-vuotias mies joka etsii kumppania ja kuvan saat,kun laitat meili osoitteen tänne en viitsi laittaa


    • Annamkk

      Ihan uteliaisuudesta. Miksi olet laittanut Somerolle tän? Onko sulla joitain sukujuuria tänne vai? Entinen somerolainen?

      Kun harva ihan muuten vaan alkais tyttöä somerolta etsiä. Kaiketi? :P

      • mies 29-vuotias

        Ihan sen takia kun olen ollut joskus käymässä telttailemassa siellä...omalla paikkakunnalla kun ei löydy naista


    • Pirjo-Liisa

      Tääl olis 41 v. nainen. Hiukan meen yli etsimästäsi. Oon ujo ja tää vois olla hyvä tapa löytää mies.

      • Hei pirjo-liisa laita meili osoite niin jutellaan ikä on vain numeroita mies 29-vuotias


      • Hei pirjo-liisa laita meili osoite niin jutellaan ikä on vain numeroita mies 29-vuotias


    • Marja-Liisa P

      Mun s-posti on [email protected]. En kehdannu ekak laittaa omaa nimeäni, ni keksisin ton ekan.

    • sinä joka laitoit s-postin tähän minulle ei toimi osoitteesi laitappa min ulle postia

    • Analwhore
    • Kesäkissa1

      Ei muuta kun kesälavoille niitä naisia etsimään, olet juuri oikean ikäinen löytämään sieltä itsellesi naisen. Siellä käy muutkin ujot, jotka ei vielä ehkä osaa tanssia, joten voit löytää sieltä itsellesi naisen, jonka kanssa aloitat sitten syksyllä tanssikurssit. Kyllä se siitä. Luota vain itseesi eläkä vaan jää mökkiisi homehtumaan, mistään kapakista on turha etsiä kumppania, ei kun rohkeesti vaan kesälavoille eläkä pakene rukkasia.! Muista että lavoilla on miehistä pula ja opettele tanssimaan, niin sen jälkeen sun ei enää ikinä tarvi muualta naista etsiä, ne tulee sun luokse, kun osaat tanssia.!!!

      • kesä

        Miten sitä oppisi tanssimaan, Monokkaan kurssit on jo käyty ja niillä ei oppinut.


    • aina on toivoa

      Ootko käynyt kaikki lohjan naiset sut tunnetaan tietty siellä et enää kelpaa kellekään opettele tanssiin ja mee vaikka ämyrin lavalle,hyvällä tuurilla voit jonkun löytääkin,tietty jos tärppää voit saada oikein valmiin perheenkin jos yh.löydät.onnea sulle elämän kumppanin etsintään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe