Kullanhuuhdontaa lapissaa 1995

Kulta - Kalle

Kaivoin lapissa kultaa noin ihan penimuotoisesti kun olin perinny valtauksen vaariltani ja lomallani matkustin sinne ihan kokeilumielessä.
Kuinkas sattuikaan kun kolmeviikkoo olin huuhtonut (opin huuhdonnan jo pikkupoikana ollessani vaarin huuhdontapaikalla isäni kanssa)sinne sitten käveli kaks n.17 kesäistä etelän tyttöstä isot rinkat seläsä.
-Päivää, ollaan aivan puhki , voimmeko levätä tässä vahän aikaa, tämähän on kuin keias erämatkailijoille kun vedestäkn jo puute on.
-Päivää, päivää sanoin ja katselin uupuneita tyttöjä jotka heti päättelin turisteiksi jotka eivät osanneet lappiin tullessaan omaa kuntoa ja välimatkoja ajatella.
- Voiko tänne yöpymisteltamme pystyttää - johan tokkiinsa, tohon puron vartaallehan sen voi hyvin kun on suojaisa paikkakin.
Aamulla jatkoin kahvin jälkeen hommiani jotka eivät tosiaan olleet niitä kevyempiä, lapioin ränniin hieantapaista ja sinäkös etelän tytöt ihmettelivät mitä teen.
- Kuulin kuinka toinen tyttö kuiskasi: aikamoisey muskelit...

-Aamulla keitin tytöille tieysti kaffeet ja siinä toinen sanoi haluavansa huuhtoo kultaa vaskoollla ja sehän mulle sopi.
Näytin kuinka sitä vaskoolia heilutellaan, mutta eihän siitä mitää tullu.
Asetuin tytön taakse ja arvaattekin kuinka siinä käy, kaluni ponnahti pystyyn housuissani jo siitä kun tunsin työn hiuksien tuoksun.
Vaskoollssamme likka sanoi ettei pysty keskittymään kun jokin kanto painaa selkään, sekanto oli tietysti mun seisokini ja vaistosin että tyttö sen tiesi.

Saunan lämmitin illalla ja ujoina molemmat kokouimapuvuissaan sinne tulivat, oli mulla kauhee tungos housuisani kun tunsin nuorten pimmppien läheisyden, jalat siinä kalu seisovana ristin ujosti, kohtelijaisuuttanikin.
Tytöt menivät uimaan puroon ja katselin kuinka on nuori perse kaunis ja sen kauneutta lisää kauhee pillunkiimanikin kun olin jo kuukausia ollut korvessa.

Olin yhä löylyssä kun tytöt tulivat takaisin höyävänä ja koko sauna täyttyi höyrystä.
Kysyin aivan pirutain etä oottekos koskaa pelanneet kulta-mulkkua.
- Mitä se on?
- Heitin oikejn kunnolla löylyy ja samantien sanoin että te ootte siihenpeliin liikaaq nuoria - mullahan etelässä samanikäisiä tyttäriä.
jatkuu...

7

10386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullanhuuhdonta 2

      Olin jo menossa nukkumaan ja kuulin varovaisen koputuksen ulko-oveltani jossa ei ollut eteistä.
      - Anteeksi kun häiritsen en sanut unta ja siskoni kuorsaa, niin mitenkä sitä sun kultapeliäsi oikein pelataan, onko se jokin lautapeli?
      Hemmetti, en oikein ollut valmistautunut tähän ja sopersin että tuu tänne pöydänviereen istuun.
      Voi kuinka nuori tyttö näyttikään tossa pöydän toispuolella kaunilta, tissitkin pursuivat yöpaidan alta niin, niin.
      Kokosin nopeesti ajatukseni,,,,ai se peli,,,no sehän on sellaainen aikuisten peli (keksin) joka on tosi uskalijas.
      -kyllä minä sen pelin kestän, olenhan jo 18 v.
      Koitin keksii jotain, samassa vetäsin ujostematta kaluni seisovana esiin ja sanoin ,,,homma, tai siis kulta-kalu peli on sillainen että.

      Tyttö hämästyi taka-askeleen otti ja toivuttuaan palali ujona takaisin.
      Kourasin koko kesän kultahippupurkkini ikkunalaudalta ja sanoin (keksin sen sillä hetkellä) se kultapeli on sllainen , tälläinen - asetin seisovan kaluni päähän hippusen ja sanoin.
      - Saat tuon jos kielläsi sirrät sen tonne pöydällä olevalle paperille, se on sitten sun kultahippusi.
      Lisää kultahippusia, lisää - kullini kiimanestein - oli jo mennyt koko viikon tuotto ja kaluni päähän aina vai asetin hippusia.
      Kaluni oli jo räjähtämäisillään kun likka sanoi että kait tämä kaivos pitää sulkea - otti samantien sellaisen imutuksen että viikon spermat varmaan jopa kitalaessaan tunsi kun purkauduin.
      jatkuu..
      jatkuu....

      • kullaanhuuhdontaa

        Aamulla likat siinä askaroivat ja kafeelle käskivät.
        Aivan kuin mitää ei ollut tapahtunut , siinä vain kaffetta juotiin ja jotenkin vaistosin tytöjen katseista että olivat viimeöisestä jutelleet.
        Jatkoin töitäni ja likat tulivat jopa avuksi lapioimaan hiekkaa ränniin.
        Illalla olimme aivan puhki, olin jo menossa maaten kun koputuksen kuulin.
        "Sää saatanan kolli nait mun pikkusiskoani eilen, se on vasta 17 vanha ja sä 45, etkös häpee yhtää.
        - No , mutt ,,,koitin selittää,,,pelasimme vain peliä illalla.
        _ Jaa, millaista pelii pelasitte?
        Otin vanhat kortit pöydälle - mustapekkaa näillä , sanoin.
        - No, mäki aluan pelata sit, siskoni on niin väsynyt jo.

        Siskollani oli aamulla kultahippusia, mistä ne lähtöisin, varastiko sulta?
        Selitin eilisen pelin isosiskolle.
        Mää kans haluan kultaa, mitenkä siskoni niitä hippusii hankki?
        jatkuu


      • kullanhuuhdontaa
        kullaanhuuhdontaa kirjoitti:

        Aamulla likat siinä askaroivat ja kafeelle käskivät.
        Aivan kuin mitää ei ollut tapahtunut , siinä vain kaffetta juotiin ja jotenkin vaistosin tytöjen katseista että olivat viimeöisestä jutelleet.
        Jatkoin töitäni ja likat tulivat jopa avuksi lapioimaan hiekkaa ränniin.
        Illalla olimme aivan puhki, olin jo menossa maaten kun koputuksen kuulin.
        "Sää saatanan kolli nait mun pikkusiskoani eilen, se on vasta 17 vanha ja sä 45, etkös häpee yhtää.
        - No , mutt ,,,koitin selittää,,,pelasimme vain peliä illalla.
        _ Jaa, millaista pelii pelasitte?
        Otin vanhat kortit pöydälle - mustapekkaa näillä , sanoin.
        - No, mäki aluan pelata sit, siskoni on niin väsynyt jo.

        Siskollani oli aamulla kultahippusia, mistä ne lähtöisin, varastiko sulta?
        Selitin eilisen pelin isosiskolle.
        Mää kans haluan kultaa, mitenkä siskoni niitä hippusii hankki?
        jatkuu

        mä haluun ja samanlaisen kultapussin kun pikkusiskollani oli, se nukkui siin vieressä hymy naamallaan ja pieni kultapussi kourasaan aamulla kun heräsi.
        - Jaa, sanoin väsynenä päivän töistä.
        -Mllaitapeliä pelasitte?
        Ujoana en tohdinnut siitä saoo.

        Saat nuolla nuolla nuorta pimppiäni yhestä kultahippusesta - yllätyin ehdouksesta.
        Kaivoin pienen vauvoille takotetun purkin jossa aarteni oli - voi helvetti kuinka noi nuoret avautuvat tääl korvessa
        Ei koskaan naiset eteläsuomessa itteensä tyrkytä, nyt tyrkytti.
        Tyttö risuitui nopeasti ja toi istuallessani olevalle mun suuhuni karvaisen mättäänsä joka tuoksui niin ihananpillulle täällä korvessa että halusin haukata sitä.
        - Mikä se pelisi olikaan?
        Aamulla kun heräsin katsoinaumuaurinkoa sen kultahippupukkini lävitse ja aattelin etä kultahipuila voi olla montakin puolta - nyt se toinen pilluherkku makaa vieresäni ja molemille annan sitä tosikultaa joka vain miehestä lähtee.


    • lapiton

      Just, sarjassamme "tositarinat"

      • Anonyymi

        Mistässeveli sinne tuli jataas olikin tyttö seuraavaksi???
        Hieman ontuu juttu tuossa kohtaa


    • Anonyymi

      Tääl­­­tä löydät nop­­easti suku­­pu­­olt­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­­­ff­­it 👉 http://3411222.com/H/5Bcub 👈

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      4120
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      171
      2533
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2329
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      155
      2315
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      429
      1604
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      152
      1408
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1307
    8. 79
      1271
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1268
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      58
      1195
    Aihe