Millaset on armeijan uikkarit? Huomenna meillä uimatestit niin olisi kiva tietää millaset uikkarit intissä on?
armeijassa uimaan
9
1920
Vastaukset
- Ei ollut uikkareita
"Millaset on armeijan uikkarit?"
Minun aikaan Kajaanin varuskunnassa ainakin piti mennä munasillaan uimaan, siis laitoksen omassa uimahallissa.
Ja kaikki miehethän tietää, mitä sille pippelille tapahtuu, kun sitä ruumiinlämpöä viileämmässä vedessä joutuu liottamaan... - älögäs
Uikkarit ovat käyttäjästä riippuen joko äärimmäisen seksikkäät tai epäseksikkäät siniset speedot. Ymmärtääkseni ihan yleisesti katsottuna myös epämiellyttävät - itsehän tykkään eniten uida asianmukaisilla shortseilla. Tuntuu ikävältä haarovälissä, varsinkin jos on liian pienet housut, ja isommilla miehillä housut herkästi kääriytyvät eri paikoista.
- sotamies50
Miltä helkkaria? Menetkö muotinäytökseen vai uimaan? Et sä kuule äijä ole mikään Sievinen jos luulet sun suorituksen jotenkin tökkivän uikkareiden takia.
- kornetti
Säästö syistä alasti tietenkin.
- Yup
Kuten joku sanoikin, siniset speedot, joissa löytyy vasemmalta edestä vetoketju jossa voit säilyttää pukukaappisi avaimia.
- Korjaus
Siis vetoketjullinen tasku,
- Kesän alokas
Ei helvetti,onko intissä uimatestit ?
- ktls
On! Pari altaanmittaa pitäisi vähintään uida. Ja ne speedot uikkareina.
- Kyllä vain
Kyllä on, 200m pitäisi pystyä uimaan ainakin, 400m saa sellaisen pronssisen "pinsetin"
siinähän paljon ennen palvelusta tullessa armeijan lapussa tiedusteltiin uimataitoa(eli lähinnä siis kykenetkö uimaan 200m Kyllä/ei)
Siinä on myös hengenpelastus testi, eli pitää pohjasta jotain renkaita sukellella ja lopuksi raahata sellainen nukke altaan toiseen päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849