Millaset on armeijan uikkarit? Huomenna meillä uimatestit niin olisi kiva tietää millaset uikkarit intissä on?
armeijassa uimaan
9
1993
Vastaukset
- Ei ollut uikkareita
"Millaset on armeijan uikkarit?"
Minun aikaan Kajaanin varuskunnassa ainakin piti mennä munasillaan uimaan, siis laitoksen omassa uimahallissa.
Ja kaikki miehethän tietää, mitä sille pippelille tapahtuu, kun sitä ruumiinlämpöä viileämmässä vedessä joutuu liottamaan... - älögäs
Uikkarit ovat käyttäjästä riippuen joko äärimmäisen seksikkäät tai epäseksikkäät siniset speedot. Ymmärtääkseni ihan yleisesti katsottuna myös epämiellyttävät - itsehän tykkään eniten uida asianmukaisilla shortseilla. Tuntuu ikävältä haarovälissä, varsinkin jos on liian pienet housut, ja isommilla miehillä housut herkästi kääriytyvät eri paikoista.
- sotamies50
Miltä helkkaria? Menetkö muotinäytökseen vai uimaan? Et sä kuule äijä ole mikään Sievinen jos luulet sun suorituksen jotenkin tökkivän uikkareiden takia.
- kornetti
Säästö syistä alasti tietenkin.
- Yup
Kuten joku sanoikin, siniset speedot, joissa löytyy vasemmalta edestä vetoketju jossa voit säilyttää pukukaappisi avaimia.
- Korjaus
Siis vetoketjullinen tasku,
- Kesän alokas
Ei helvetti,onko intissä uimatestit ?
- ktls
On! Pari altaanmittaa pitäisi vähintään uida. Ja ne speedot uikkareina.
- Kyllä vain
Kyllä on, 200m pitäisi pystyä uimaan ainakin, 400m saa sellaisen pronssisen "pinsetin"
siinähän paljon ennen palvelusta tullessa armeijan lapussa tiedusteltiin uimataitoa(eli lähinnä siis kykenetkö uimaan 200m Kyllä/ei)
Siinä on myös hengenpelastus testi, eli pitää pohjasta jotain renkaita sukellella ja lopuksi raahata sellainen nukke altaan toiseen päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329