Kuinka herkästi Krabin lentokentällä puututaan alkoholin vientiin? Voiko Suomesta viedä huoletta 3 litran viinitonkan?
Vastaukset 10
- useasti viennyt
ei mitään ongelmaa vaikka yli onkin. Ei siellä kukaan tähän puutu.
- 1616
Aina on viety 3l tonkka, ei koskaan puututtu asiaan rajalla. Mutta mistä sitä koskaan tietää.....
Mitä ihmettä? Mikä viini nyt on suomessa niin paljon halvempaa että sitä kannataisi roudata noin kauas? Tiedän kyllä että laatuviinit maksavat n. saman ympäri pallon. Kertokaa tyhmälle / tietämättömälle !
- 1098765
Lentokoneessa (Ei Finnairin)on usein edullisia laatikkoviinejä. Minäkin vien aina mennessäni eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa viemisen kanssa.
- totuus tämä
Ei ole kaveri käynnyt Thaimaassa kun tuollaista kehtaa väittää. Pullo maksaa Thaimaassa enemmän kuin lentokoneessa 3 litraa.....ja viinit on ihan outoa siellä. Outoa on myös se että lentokoneessa myydään 3 litran astioita kun raja on 2 litraa...?
- nyt tiedät
et ole näköään paljon palloa nähnyt kun noin väität.Esim.Esim. Espanjassa saa 3 litraa viiniä 3 eurolla ja se sama maksaa Suomessa 28 euroa. Thaimaassa maksaa pullo n. 10 euroa.
- totuus tämäkin?
totuus tämä kirjoitti:
Ei ole kaveri käynnyt Thaimaassa kun tuollaista kehtaa väittää. Pullo maksaa Thaimaassa enemmän kuin lentokoneessa 3 litraa.....ja viinit on ihan outoa siellä. Outoa on myös se että lentokoneessa myydään 3 litran astioita kun raja on 2 litraa...?
Tuontirajoitus taitaa olla 1l prosenteista riippumatta.
- mahasarakham1
Thaimaassa vain Ulkolaiset laatu viinit kalliita.
Löytyy tosi halpoja Aasialaisia lajeja myös.- viinisuu
Minkälaisia aasialaisia viinilajeja olet löytänyt? Taitavat olla melko vähissä.
- wainzz
viinisuu kirjoitti:
Minkälaisia aasialaisia viinilajeja olet löytänyt? Taitavat olla melko vähissä.
Ihan googlesta löytyy http://www.thaiwineassociation.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231776Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148832- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647- 70641
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587