Moikka,
onko kellään kokemusta kielen kivuista? itelläni on kielen päästä lähtenyt iho rikkoutumaan ja on hieman turvonnut. Kipu on tosi häiritsevä ja ei pysty tekmään melkein mitään. Koko ajan pitää erittää sylkeä kielen päälle... :( tätä on kestänyt jo 5 päivää, olen käynyt lääkärissä, ei osaanut sanoa oikein mitään. Millasia diagnooseja olette saanut? Vaikeuttaa syömistä ja häiritsee muutenkin arkea...
KIELI KIPEÄ
1
1296
Vastaukset
- 13 wee
ootko kattonu näkyykö kielen päässä sellaista yhtä poimuajoka eroaa muista punaisista poimuista joko mustana tai valkeana en osaa saboa mistä tuo johtuu mutta minun kielen pää kipeytyy tuollaisesta niin sanotusta kuolleesta poimusta ja kipu helpottaa kun nyppäisen kuolleen poimun pois pinseteillä osumatta muihin poimuihin. mutta sinullahan voi olla myös kartta kieli joka minulla todettiin noin 6 vuotta sitten ollessani vasta 7 vuotias. kartta kieli oli minullakin aluksi kauhean arka ei voinut syödä kirpeitä hedelmiä karkkeja taii mtn muutakaan mikä saattoii ärsyttää kieltä. kartta kielestä ei ole sinäänsä mtn muuta haittaa kun se on välillä arka ja laikukas. taii kielessäsihän voi olla jokin tulehdus taii sieni. sienen yleensä erottaa kielen valkoisesta takaosasta. taii oletko polttanut kielen pääsi? sekin on minulle sattunut ja kieli on tosiarka. taii sitten voit olla allerkinen jollekkin esim. raaka ananas, kiivi, tomaatti, appelsiini, mandariini yms.....ovat ainakin minun herkälle kielelleni aiheuttaneet arkuutta.kielen muutokset voivat johtua myös jonkun vitamiinin tai muun aineen puutoksesta kannattaa tarkkailla syömisiään ja miettiä sitten mistä se voisi johtua jos kieli ei parane:) toivottavasti oletpian kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446