KIELI KIPEÄ

simp1

Moikka,
onko kellään kokemusta kielen kivuista? itelläni on kielen päästä lähtenyt iho rikkoutumaan ja on hieman turvonnut. Kipu on tosi häiritsevä ja ei pysty tekmään melkein mitään. Koko ajan pitää erittää sylkeä kielen päälle... :( tätä on kestänyt jo 5 päivää, olen käynyt lääkärissä, ei osaanut sanoa oikein mitään. Millasia diagnooseja olette saanut? Vaikeuttaa syömistä ja häiritsee muutenkin arkea...

1

1384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 wee

ootko kattonu näkyykö kielen päässä sellaista yhtä poimuajoka eroaa muista punaisista poimuista joko mustana tai valkeana en osaa saboa mistä tuo johtuu mutta minun kielen pää kipeytyy tuollaisesta niin sanotusta kuolleesta poimusta ja kipu helpottaa kun nyppäisen kuolleen poimun pois pinseteillä osumatta muihin poimuihin. mutta sinullahan voi olla myös kartta kieli joka minulla todettiin noin 6 vuotta sitten ollessani vasta 7 vuotias. kartta kieli oli minullakin aluksi kauhean arka ei voinut syödä kirpeitä hedelmiä karkkeja taii mtn muutakaan mikä saattoii ärsyttää kieltä. kartta kielestä ei ole sinäänsä mtn muuta haittaa kun se on välillä arka ja laikukas. taii kielessäsihän voi olla jokin tulehdus taii sieni. sienen yleensä erottaa kielen valkoisesta takaosasta. taii oletko polttanut kielen pääsi? sekin on minulle sattunut ja kieli on tosiarka. taii sitten voit olla allerkinen jollekkin esim. raaka ananas, kiivi, tomaatti, appelsiini, mandariini yms.....ovat ainakin minun herkälle kielelleni aiheuttaneet arkuutta.kielen muutokset voivat johtua myös jonkun vitamiinin tai muun aineen puutoksesta kannattaa tarkkailla syömisiään ja miettiä sitten mistä se voisi johtua jos kieli ei parane:) toivottavasti oletpian kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe