Moikka,
onko kellään kokemusta kielen kivuista? itelläni on kielen päästä lähtenyt iho rikkoutumaan ja on hieman turvonnut. Kipu on tosi häiritsevä ja ei pysty tekmään melkein mitään. Koko ajan pitää erittää sylkeä kielen päälle... :( tätä on kestänyt jo 5 päivää, olen käynyt lääkärissä, ei osaanut sanoa oikein mitään. Millasia diagnooseja olette saanut? Vaikeuttaa syömistä ja häiritsee muutenkin arkea...
KIELI KIPEÄ
1
1595
Vastaukset
- 13 wee
ootko kattonu näkyykö kielen päässä sellaista yhtä poimuajoka eroaa muista punaisista poimuista joko mustana tai valkeana en osaa saboa mistä tuo johtuu mutta minun kielen pää kipeytyy tuollaisesta niin sanotusta kuolleesta poimusta ja kipu helpottaa kun nyppäisen kuolleen poimun pois pinseteillä osumatta muihin poimuihin. mutta sinullahan voi olla myös kartta kieli joka minulla todettiin noin 6 vuotta sitten ollessani vasta 7 vuotias. kartta kieli oli minullakin aluksi kauhean arka ei voinut syödä kirpeitä hedelmiä karkkeja taii mtn muutakaan mikä saattoii ärsyttää kieltä. kartta kielestä ei ole sinäänsä mtn muuta haittaa kun se on välillä arka ja laikukas. taii kielessäsihän voi olla jokin tulehdus taii sieni. sienen yleensä erottaa kielen valkoisesta takaosasta. taii oletko polttanut kielen pääsi? sekin on minulle sattunut ja kieli on tosiarka. taii sitten voit olla allerkinen jollekkin esim. raaka ananas, kiivi, tomaatti, appelsiini, mandariini yms.....ovat ainakin minun herkälle kielelleni aiheuttaneet arkuutta.kielen muutokset voivat johtua myös jonkun vitamiinin tai muun aineen puutoksesta kannattaa tarkkailla syömisiään ja miettiä sitten mistä se voisi johtua jos kieli ei parane:) toivottavasti oletpian kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510