Olen hiljattain lopettanut masennuslääkityksen jota söin pari vuotta. Nyt on heränneet ihan kauheet seksihalut! Avomies on, mutta en tunne halua sitä kohtaan, pakosta annan silloin tällöin että pysyy suht' tyytyväisenä. Vierasta miestä mä tahtoisin! Mutta niin ei tietenkään sais olla.
Elikkä miten kuihdutan seksihaluni jollain TERVEELLISELLÄ tavalla, ei tupakalla, viinalla jne.?
Miten nitistän seksihalut?
4
92
Vastaukset
Tilanteesi on kaksijakoinen.
Ensinnäkin sinulla on oikeus - aivan niin kuin toitkin esiin - rakkauselämään ja seksiin. Olet kuitenkin parisuhteessa ja nykyinen kumppanisi ei houkuttele.
Mitä luulet, kuinka miehesi suhtautuisi jos tietäisi tunteesi tarkalleen? Hyväksyisikö hän asemansa? Ja tärkein, mikä pitää teidän suhdettanne kasassa tällä hetkellä? Seksi on yksi parisuhteen tärkeimpiä asioita. Jos se ei toimi, täytyy muiden asioiden paikata tätä puutetta aivan merkittävällä tavalla.
Minusta vaikuttaa siltä, että parisuhteella nykyisen miehesi kanssa ei ole tulevaisuutta. Seksuaalista halua toiseen ei voi pakottaa, eikä sitä voi opetella. Olisiko kuitenkin parasta että erot miehestäsi ja etsit sitten seksikumppaneita. Näin loukkaat häntä vähiten.- Naiqqonen
Emmä voi erota kun mies on seksi poisluettuna mitä parhain! En todellakaan löytäis yhtä hyvää tilalle ja sitte ois kaikki pielessä jossain uudessa suhteessa, paitsi ehkä sängyssä.
Ja ei, ei hyväksyis että vieraat kiihottaa, hän itse kun himoaa vain mua joten ei ymmärtäis miksen tunne samoin. Suhde alkoi silloin kun vielä söin tuota lääkettä, josta toki oli muuten erilaista harmia; kiukunpuuskia, väsymystä jne.
Eli tahtoisin tukahduttaa seksihaluni niin ettei ne häiritsis ja houkuttelis vieraisiin, kun vieraisiin lipsumalla saisin vaan tuhoa aikaan molemmille osapuolille.- sdfghhj
Aikuisten lelukaupasta kunnon suriseva sauva sillä päästelet niin paljon kun sielu sietää
- neneneneu
Jos viina on poissuljettu, niin todella kova kuntoilu. Kun esim. juoksee 20km suht kovaa, niin harvemmin haluttaa aivan heti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2085441SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784429Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803178SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2392600Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1342391Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur971754Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441387Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49985- 62906
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall27904