Olen hiljattain lopettanut masennuslääkityksen jota söin pari vuotta. Nyt on heränneet ihan kauheet seksihalut! Avomies on, mutta en tunne halua sitä kohtaan, pakosta annan silloin tällöin että pysyy suht' tyytyväisenä. Vierasta miestä mä tahtoisin! Mutta niin ei tietenkään sais olla.
Elikkä miten kuihdutan seksihaluni jollain TERVEELLISELLÄ tavalla, ei tupakalla, viinalla jne.?
Miten nitistän seksihalut?
4
84
Vastaukset
Tilanteesi on kaksijakoinen.
Ensinnäkin sinulla on oikeus - aivan niin kuin toitkin esiin - rakkauselämään ja seksiin. Olet kuitenkin parisuhteessa ja nykyinen kumppanisi ei houkuttele.
Mitä luulet, kuinka miehesi suhtautuisi jos tietäisi tunteesi tarkalleen? Hyväksyisikö hän asemansa? Ja tärkein, mikä pitää teidän suhdettanne kasassa tällä hetkellä? Seksi on yksi parisuhteen tärkeimpiä asioita. Jos se ei toimi, täytyy muiden asioiden paikata tätä puutetta aivan merkittävällä tavalla.
Minusta vaikuttaa siltä, että parisuhteella nykyisen miehesi kanssa ei ole tulevaisuutta. Seksuaalista halua toiseen ei voi pakottaa, eikä sitä voi opetella. Olisiko kuitenkin parasta että erot miehestäsi ja etsit sitten seksikumppaneita. Näin loukkaat häntä vähiten.- Naiqqonen
Emmä voi erota kun mies on seksi poisluettuna mitä parhain! En todellakaan löytäis yhtä hyvää tilalle ja sitte ois kaikki pielessä jossain uudessa suhteessa, paitsi ehkä sängyssä.
Ja ei, ei hyväksyis että vieraat kiihottaa, hän itse kun himoaa vain mua joten ei ymmärtäis miksen tunne samoin. Suhde alkoi silloin kun vielä söin tuota lääkettä, josta toki oli muuten erilaista harmia; kiukunpuuskia, väsymystä jne.
Eli tahtoisin tukahduttaa seksihaluni niin ettei ne häiritsis ja houkuttelis vieraisiin, kun vieraisiin lipsumalla saisin vaan tuhoa aikaan molemmille osapuolille.- sdfghhj
Aikuisten lelukaupasta kunnon suriseva sauva sillä päästelet niin paljon kun sielu sietää
- neneneneu
Jos viina on poissuljettu, niin todella kova kuntoilu. Kun esim. juoksee 20km suht kovaa, niin harvemmin haluttaa aivan heti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206