EF kielimatka Englantiin

Öäöäöäöö

Moooi. Oisin tosi innokas lähtemään kielimatkalle Englantiin, nyt olen siis 14 vuotta :). Hinnoista ei oikein missään lue, osaisiko joku kertoa niistä? Onko mahdollista olla kielimatkalla 2 vk? Jos on niin paljon se noin maksaa?

Ja kertokaa mitä kannattaa valita ja mitä ei !:D

2

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brighton

      Moi! Mä olin viime kesänä kielimatkalla Brightonissa, Englannissa, ja oli kyl upee reissu! Olin siis kolme viikkoo briteissä ja lisäks kolme päivää Pariisissa, ja hintaa tuli reilu 2000. Matkalla voi olla 2-4 viikkoa, ihan kuinka ite haluaa. Järjestönä mulla oli EF, jota voin kyllä suositella täysin! Niiltä löytyy paljon kohteita ja ajankohtia jo ens kesälle:) Kannattaa vaikka tilata ilmainen esite EF:n sivuilta, sieltä löytyy ainakin tarkat hinnat!
      Jos sulla on jotai kysyttävää kielimatkoista nii laita ihmees säpoo [email protected] tai kikkaa hillaef :)

    • sonjjaa

      Moi! Oon ite lähössä Maltalle ens kesänä kaheks viikos, että joo kahen viikon mittanen reissu on mahollinen. Mun kielimatka makso n. 2000e ja tosiaan oon lähössä EFn kautta. Aluks olin menossa isäntäperheeseen, se kumminki vaihtu asuntolaan mut se ei haitannu, sillä oon saanu molemmista tosi hyvän kuvan. Isäntäperheissä ja asuntoloissa on vaan se ero että isäntäperhe on täyshoidolla ja asuntola puolihoidolla.
      EFn kielimatkoilla on tarjolla vaikka mitä toimintaa! Esim. Maltan kielimatkalla on melkein joka ilta EF disco. Jokaiseen kielimatkaan sisältyy myös päivän reissu jossain suuremmassa kaupungissa.
      Kannattaa tilata ilmane EF esite! Kohteita on monia ja niihin pääsee tutustuu parhaiten sen esitteen kautta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe