Mitä tälle lehdelle tapahtui? Taidettiin lakkauttaa 2000-luvun alussa. Mielenkiintoisia, hulvattomiakin artikkeleita keräilyn ihmeellisestä maailmasta.
Keräilyn maailma-lehti
3
605
Vastaukset
- Kiinnostaa kovasti
Mielenkiintoinen lehti kyllä, milloin ilmestyi eka numero ja montako niitä vuodessa aina ilmestyi? Milloin tämä lehi sitten loppui?
- tietäjä
Moi. Ilmestyi 6-8 krt vuodessa. 1996-2004. huuto.netistä ja antikvariaateista voi hyvällä tsäkällä irtonumeroita löytää.
- Strudelbaum
Minä perustin lehden ja tein sitä käytännöllisesti katsoen yksin 6 vuotta. Rankkaa työtä, eikä juuri rahallista hyötyä. Myin lehden kaikki oikeudet turkulaiselle kaverille nimellisellä summalla ja muutin itse etelään eläkepäiviä viettämään. Uusi omistaja yritti kaikin keinoin tehdä lehdellä rahaa, mutta epäonnistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293