Kaikki tieto hotellista vastaanotetaan.
Castle Suites, Platanias
Lomalle
1
232
Vastaukset
- Castle Suites fani
Minä olin Castle Suitesissa pari vuotta sitten, enkä ole yhtä ihanassa hotellissa ollut!
Platanias itsessään on aika pieni, joten siksi ei ole tullut mentyä uudelleen. Huoneistot ja piha-alueet olivat erittäin viihtyisät, tunsi kyllä olevansa lomalla ja rentoutuvansa.Ruoka ravintolassa hyvää. Kaikki lähellä (ranta ja Plataniuksen keskusta). Henkilökunta ystävällistä, niin kuin Kreikassa yleensäkin. Jos nyt jotain pientä miinusta pitäisi keksiä, niin suihkukopit olivat todella pienet eikä TV toiminut kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658