http://www.ita-savo.fi/uutiset/lähellä/viitamies-kelan-hitaus-voi-ajaa-työttömän-maksuhäiriökierteeseen-94132
Kokemusta on hitaudesta, mutta vastuuta ei haluta ottaa.
KELA
10
324
Vastaukset
- Käyttäjätunnus
Kelan hitauden pitäisi mielummin ajaa laiskat töihin. Parempi olisi jos koko laitos lakkautettaisiin. Luulisi edes hävettävän olla köyhä ja avuton saamaan edes ruokaa suuhunsa omalla työllään. Miksi teitä epäonnistujia pitäisi paapoa ja tukea kun ette itse edes yritä mitään omaa surkeaa tilannettanne parantaaksenne.
- pummiloiset!!!
Jos on työttömäksi loiseksi päätynyt, niin sietääkin kärsiä siitä maksimaalisella teholla. Haisevia tukipummeja ei kukaan tänne kaipaa.
Siispä viestinä kaikille työttömille: MENKÄÄ TÖIHIN PUMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - lommipuiset
Ilman minkäänlaista ymmärrystä on työttömille on helppo raivoilla, että menkää töihin.
Kyseinen mölinä kertoo ainoastaan kirjoittajan epäterveestä ja täydellisen ymmärtämättömästä asenteesta.
Suurimmat tukipummit istuvat virastoissa ja toimistoissa pyörittelemässä papereita ylipalkalla.
Suomessa on kohta yli 500000 työtöntä ja töitä EI ole. Eli kannattaa miettiä kenelle ulvoo pummeista jne.- TYÖTÄ ON!!!!!
Töitä on tekevälle AINA!!! Kyse on siitä, ettei työ kelpaa!!!
- haiskahtaa
Savonlinnan Kelassakin on täysiä natseja töissä!
- sijaiskätilö
Mie kannan tähän keskusteluun oman korteni kekoon,
se että täälä Savonlinnassa on työttömiä ihan helvetisti johtuu ihan siitä että täällä laukkautetaan kaikki eikä töitä vain ole :)
Itse olen työskennellyt hoiva-alalla vuodesta 2009 asti,enemmän ja vähemmän ja voin kertoa että vakituista paikkaa ei ole herunut mistään :)
Sijaisuuksia,sijaisuuksien perään,määräaikaisuuksia,vaihtuvia työpaikkoja,kavereita.
Tällä hetkellä tilanne se että joko otan vastaan vielä parisen vuotta epämääräsiä sijaisuuksia tai vaihdan oikeasti alaa.
Tällä hetkellä hakupaperit moneen paikkaan mitkä eivät edes oman alan hommia :)
Minulla on monen monta ystävää kellä on vaikka minkä paperit mutta kun ei ole vain töitä.
Sitten se on tätä jatkuvaa pompottelua muutaman kuukauden työnteon ja kelan/liiton rahojen puljaamista,
suoraan sanoen vituttaa.
Eli te jotka siellä suureen ääneen huutelette että menkää pummit töihin niin olkaa hyvät ja kertokaa kuka ottaa pidemmäksi aikaa kun sen max.vuosi? :D
Hirveesti ei hymyä irtoo ku ainoot paikat mollillakii on jotkut henk.kohtavustajan hommat 15tuntii/viikko, 9e/tunti :D
Ja on varmaa kirjotusvirheitä ja vaikka mitä paskaa tässä tekstissä,ihan sama,pitää vaa jaksaa yrittää. - karenssejavaan
Hyvä kirjoitus yläpuolella sijaiskätilö!
En tajua miksi työttömyydestä pitää syyllistää kun niitä töitä ei saa mistään nykyään! - Anonyymi
Kyllä saa, jos on vain haluja!
- Anonyymi
Digitalia pelastaa kaikesta vastuusta. Kaikki viranomaiset etsii luolaa mihin paeta.
-NWOWN- - Anonyymi
Voi mennä kokeilee miten työllistyy 60 vuotias ikänsä rakennus alalla työskennellyt. Voi olla kynnys työn antajilla korkeella palkata
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883