Olisin tulossa vaasaan käymään ja ajattelin, että voisin käydä kauneushoitolassa piipahtamassa. Mitä paikalliset suosittelee?
Paras kauneushoitola vaasasta?
10
4672
Vastaukset
- salamainontaa.
Ja hetken kuluttua sama kysyjä esiintyy neuvojana ja kehuu maasta taivaisiin omaa liikettaan. Haisee pahalle tämä mainosketju ja tästä on Suomessa jo jaettu tuomioitakin. Astro turging on laitonta!
- enjoy1
Kaikki ovat hyviä, ei kun tilaamaan aikaa, katso vaasan ikkunasta tarjoukset ja nauti.
- äiti1983
Neos on paras! En muista katua, mutta keskustan lähellä, lähellä Rauhankatua.
- vaasas
Vaasa day spa on ainut, jossa itse kävisin.
- hianoo
Siinä ne paikkojen omistajat kerkesivät jo kehumaan omia putiikkejaan :D
- Sanotaanko näin
Että kaikista nuorekkaampana pysyy mitä vähemmän ihoa rasitetaan yhtään millään hoidoilla ja aineilla.
Oma äitini on tästä hyvä esimerkki,hän on 85v ja iho kuin keski-ikäisellä naisella.
Ei ole koskaan laittanut iholleen mitään,joskus kokeilumielessä jotain kosteusvoidetta,meikkiä ei ole käyttänyt koskaan minkäänlaista.
Sitten tunnen sellaisia 20 vuotta nuorempia jotka on meikannut ja käyttäneet kaikkia mahdollisia "nuorentavia" hoitoja ym. mutta kuitenkin ovat paljon ryppyisempiä ja vanhemman näköisiä.
Naiset on kosmetiikka teollisuuden sätkynukkeja suurin osa.- Ohops
Ihmiset ovat yksiloita. Aika paljon on ilman saasteilla / auringolla / geeneista kiinni kuin meikeista, voiteista tms.
- Siistikin
Day spa hyvä.
- RikasjaKaunis
Siellä mäkin käyn aina. On siisti. Aika kallis, mutta taso ratkaisee.
- YstävällinenPalvelu
RikasjaKaunis kirjoitti:
Siellä mäkin käyn aina. On siisti. Aika kallis, mutta taso ratkaisee.
Sinikalla minä käyn ja aina ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789