Heips,
Ostin tosiaan tuo olympuksen u840 digikameran oiskohan ollu vuonna 2009. Nyt hukkasin laturin ja aloin miettimän onko järkeä ostaa enää uutta laturia muutamalla kympillä kun huomio kameran jo pitkän iän se on luultavasti jo todella vanhentunut malli. Muistaakseni silloin vuonna 2009 maksoin siitä jotain päälle satasen. Koitin katsella netistä tuollaisen kameran arvoa nykypäivänä, mutten mistään löytänyt. Mietin että saakohan jo uuden laturin hinnalla vastaavanlasien uuden kamerankin. Osaako joku siis tuon tasoisen kameran arvosta nykyään?
olympuksen u840 digikameran arvo nykyään?
2
212
Vastaukset
- Valitan!
Tarkoittanet u840:llä mallia μ 840 (jossa μ = kreikkalainen kirjain ”myy” eli englantilaisittain ”mju”)?
http://www.olympus.fi/site/fi/archived_products/cameras_1/compact_cameras/mju_840/mju_29.pdf
Useamman vuoden ikäisten kompaktikameroiden jälleenmyyntiarvo on (merkistä riippumatta) käyttöarvoon verrattuna lähes olematon.
Kun μ 840 oli aikanaan myynnissä, sen hinta taisi olla kolmisensataa. Luulisin, että tänään voisi olla jo vaikea löytää tuolle kameralle ostajaa kolmellakympillä – siitäkin huolimatta, että kuvat saattavat kestää yhä vertailun uusien kameroiden jälkeen.
Jos olet ollut kameraan ja sen kuvanlaatuun tyytyväinen, kannattanee metsästää siihen jostakin käytetty laturi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667