Viikon päästä lento bangkokiin, jossa pitäisi vaihtaa Suvarnabhumin kentältä Don Muengin kentälle jatkolentoa varten. Julkinen liikennen lienee kovin tukkoista. Onnistuuko esim taksilla vaihtaa kenttää kohtuullisessa ajassa (3tuntia aikaa) ?
Onnistuuko kentän vaihto bangkokissa?
7
233
Vastaukset
- Taksilla ehtii ainakin
Jep, taksilla välin menee noin 40 - 50 minuutissa. Jos pääset immigrationista ja laukkuhihnoilta ulos alle tunnissa niin ehdit hyvin. Kotimaan lennoilla pitää olla tuntia ennen.
Bussi lähtee tasalta ja puolelta ja ajaa kenttien väliä tunnin-puolitoista tuntia. Harkitse bussia vain, jos lentosi on reilusti etuajassa, pääset immigrationista ja laukkuhihnoilta läpi alle puolessa tunnissa ja bussin aikataulu sattuu sopivasti.- taksillavaiei
Meillä aikaa 5h vaihtaa konetta ja Don Muengille pitäisi edullisesti päästä. Lähteekö shuttle-bussit G-floorista, missä on nämä viralliset taksit. Paljonko taxi kustantaa välille suva-mueng?
- ehditte bussillakin
taksillavaiei kirjoitti:
Meillä aikaa 5h vaihtaa konetta ja Don Muengille pitäisi edullisesti päästä. Lähteekö shuttle-bussit G-floorista, missä on nämä viralliset taksit. Paljonko taxi kustantaa välille suva-mueng?
Shuttle-bussit lähtee 2. kerroksesta 3. sisäänkäynnin paikkeilta. Kentällä on opasteet.
Taksien hinnat vaihtelee vähän, mutta keskimäärin 500 - 600 bahtia. Kiinteähintainen lentokenttätaksi on turvallisin, koska se kirjataan toimistolla ennen lähtöä. Normaalitaksin kanssa hintaa ei missään tapauksessa sovita etukäteen, vaan vaaditaan käyttämään mittaria (meter). Bangkokissa on edullisempaa ajaa mittarin kanssa kuin ilman mittaria, jolloin turistilta pyydetään ihan mitä vain.
r) - muäng
ehditte bussillakin kirjoitti:
Shuttle-bussit lähtee 2. kerroksesta 3. sisäänkäynnin paikkeilta. Kentällä on opasteet.
Taksien hinnat vaihtelee vähän, mutta keskimäärin 500 - 600 bahtia. Kiinteähintainen lentokenttätaksi on turvallisin, koska se kirjataan toimistolla ennen lähtöä. Normaalitaksin kanssa hintaa ei missään tapauksessa sovita etukäteen, vaan vaaditaan käyttämään mittaria (meter). Bangkokissa on edullisempaa ajaa mittarin kanssa kuin ilman mittaria, jolloin turistilta pyydetään ihan mitä vain.
r)Menimme juuri tuosta entrance 3 :sta ulos ja heti oli shuttle bussi oven edessä. Se oli Air Asian bussi. Meillä oli jatkolennot Air Asialla, tosin kukaan ei tarkistanut lippujamme ja eikä pyytänyt myöskään rahaa.
Ajankohta oli sunnuntai-aamu.Ei juuri mitään liikennettä. Ajaa posotteli moottoritietä. Matka-aikaa en muista ,mutta joka tapauksessa oli reilusti alle tunnin.
- raahallisesti
herää kysymys onks matkailijan aina pakko aikatauluttaa vaihdot tiukille lomamatkoillaan vai voisko tota nauttien mennä eteenpäin?
- niinpä niin, ei stressiä
Hyvä kysymys. Jos ensimmäinen lento on myöhässä, koko suunnitelma kaatuu kuin korttitalo. Monet paikalliset ostaa halppiksiin liput vasta paikan päältä tiskiltä. Aasiassa on totuttu siihen, ettei ole varmaa mihin aikaan sinne kentälle pääsee ja mitä sieltä on silloin lähdössä. Tavoite on päästä paikasta A paikkaan B, mutta sen toteutus tapahtuu enemmän tilanteen kuin tarkan suunnitelman mukaan.
Joskus sattuu kivoja juttuja koneiden vaihdoissa. Olimme -07 Paven kanssa kahden äijän ryhmämatkalla Havannassa. Sehän on pyöreäpeppuisista tytöistä pitävien paratiisi.....Taas meinasin eksyä aiheesta eikä olisi eka x. Juu siitä koneenvaihdosta. Meillähän oli siis pakettimatka johon oli buukattu kaikki lennot.
Menomatkalla oli holdausaikaa Martinaeriin reilut 7 tuntia. Tulomatkalla teki tiukkaa. Vaihtoaika oli pari tuntia ja Damin kenttä on iso. Silloin kun on kiire niin käytävä tuntuu olevan 20 kilsaa pitkä ja hihnallakin piti juosta. Ehdimme kuitenkin. Nyt vain jatkolentomme olisikin mennyt Osloon. Kiva.
Sitten ei ollutkaan enää kiirettä yhtään mihinkään. Asianomaisen lentoyhtiön tiskiltä saimme pahoittelut ja lentoliput Helsinkiin. Lentokin lähti parin tunnin päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596