Onko Suomessa yhtään yökerhoa missä soitettaisiin trancea tai housea ja missä meno olisi muutenkin letkeää?
Yökerhot suomessa
13
1033
Vastaukset
- Hardstyle
Klubitus.org. Sieltä kannattaa katsoa missä alan dj:t soittelee.
- WubWubDubStep
DUBSTEPPIA eikä mitään Trance-paskaa.
- Hähhhh?
Onko joku niin ajasta jäljessä että kuuntelee viel dumbsteppiä?
- fhdöfdsä
Club Venue Helsingissä
- Tervetuloa
DTM. Siellä saa heilua, samalla kun happopäissään joku polkee sua ryppyreikääsi.
- POLJEPOLJE
CLUB TYRÄRYTKY, RYNKKYLÄN HUOLTOASEMA. POLJEPOLJE,KYLLÄ KETJUA RIITTÄÄ 8)
- shoot the dj
Vieläkö joku tota p*skaa kuuntelee? Luulin että ilmiö jäi 2000-luvun alkuun.
- F*** No
Nii ku nykypäivänä kuunnellaan One Directionia tai Bieberiä, vai olenko väärässä?
- i<3trance
F*** No kirjoitti:
Nii ku nykypäivänä kuunnellaan One Directionia tai Bieberiä, vai olenko väärässä?
CD-vaihtajassani pyörii tiheään tahtiin edelleenkin Paul Oakenfoldin maanmainio Tranceport - muiden trance-helmien lisäksi. Mikään dubstep-pärinä tai diivaulina ei yksinkertaisesti herätä yhtä paljon tunteita kuin trance!
- Club venue
venue :) perjantaina sielä floorluv
- Rbkf
Fredan tivoli r3d hyvä vaihtoehto venuen/playgroundin nisti luolalle
- splsmk-dj:t
TILATKAA MEIKÄ SOITTAA TENHOA JA TANHUA HARDTRANCE-TYYLIIN. ACID TRANCE JA DRUM´NBASS MENEE MYÖS.
UUS TAITELIJANIMI DJ ON SIKA-POSSU-LEHMÄ-SONNI-MULLI-KALKKUNA!
JUMPUTIJUMPTUIJUMPUTUI-TÖMPSTÖMPS-TÖMPS-TÖMPS.PUMPUMPUMPUMPUM-
PUM-MIX PUM-MIX-TSIUSIUSIUTSAU TSAJAJAJAJAJAJAJA* Siinä tyyylinäyte* - Forum Of Love
is this trance?
http://www.youtube.com/watch?v=jvQ6Mdxtr8c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647