Joskus vuosia sitten aina nauratti siellä syntymäkunnassa käydessä yläkainuun yksi ilmoitus. Jotkin sikajuhlat jollakin kylällä. Kippurassa veljen kanssa naurettiin mielikuvalle kilpaa kaljaa kittaavista alkuasukkaista ja tulen päällä pyöritettävästä possusta. Missä tuollaiset olikaan ja vieläkö niita sikajuhlia on?
Sikajuhlat tms.
13
925
Vastaukset
- naaras
Puhoksen möykkälässä ainakin, tullut käytyä joka vuosi. On karaokea ulkona, tanssia sisällä, makkaraa ja sikaa myydään pienissä kipoissa ja landelaiset päissään, mukavaa ollut ja kaunis kesäilta.
- ywj
Jess, tuo se oli, Möykkälän sikajuhlat. Vieläkös niitä on? Voisi ottaa tavoitteeksi käydä siellä ensi kesänä jos sattuu loma-aikatauluun.
- netti tietää
Yleensä ne on heinäkuun puolivälin tietämillä, netistä sen löytää aikanaan. Viikkoa aikaisemmin on yleensä härkäjuhlat Taivalkoskella päättäjäiseksi, kun viikon kestää ensin Kalle Päätalo-viikko tapahtumineen.
- röyh röyh nam nam
Lekentaariset sikajuhulat!! Syyvvään sikkaa niin että opitaan röhkimmään! Sikkaa viiluna ja kossua siivuna!!
- ywj
No just toi argumentointi niin sai hymyilemään. Tuolla täytyy käyvvä jos sattuu kohilleen.
- sherlokki-
ywj kirjoitti:
No just toi argumentointi niin sai hymyilemään. Tuolla täytyy käyvvä jos sattuu kohilleen.
et taida kovin kaukaa olla,paistaa aika helposti läpi murteestasi,vaikka lienet ihan puhokselta itsekkin?
- ywj
sherlokki- kirjoitti:
et taida kovin kaukaa olla,paistaa aika helposti läpi murteestasi,vaikka lienet ihan puhokselta itsekkin?
Suomussalmella syntynyt ja nuoruuden viettänyt. Opiskelun ja töitten perässä 80-luvulla pois muuttanut. Noloa tietysti yrittää murteella vääntää.
- lönttä
ywj kirjoitti:
Suomussalmella syntynyt ja nuoruuden viettänyt. Opiskelun ja töitten perässä 80-luvulla pois muuttanut. Noloa tietysti yrittää murteella vääntää.
Mikä murteessa vikana, mahtavan kuuloista, vaikka ei ymmärräkään
- ywj
lönttä kirjoitti:
Mikä murteessa vikana, mahtavan kuuloista, vaikka ei ymmärräkään
Tarkoitin että noloa kun itse yritän sitä vääntää ja ei enää aivan tarkalleen luonnistu. Murre on mahtava, samaa mieltä.
- heinäkuunpuoliväliss
ota ensin pohjie urhomajatalossa
siitä sitten konttomalla möykkeämään
varmaanii näläjänkän miehet tietää paekan? - bb66
.
- yyyyyyy
.
- kjjjjjj
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214