UPPOAVA RENAULT

Paali ja sulatto

Rotat jättävät uppoavan laivan, näin myös "renut" tekevät, kun merkki kaatuu ja uppoaa lopun edellä, markkinoiden valtamerellä. Nyt tarvittaisiin pelastusrengas, suuri joukko rikkaita hölmöläisiä, tyhmiä ja tietämättömiä uusia renuajia. Renault, tuo jäävuoreen törmännyt uppoamaton suuruus on tullut tiensä päähän, renujen kalmantarhaan ja se on hyvä. Pohjoismaissa alaspäin suuntautuva kehitys on vain alkusoittoa, jaksaako kotimaan Ranskan veto?, tuskin. Norjalaiset eivät renuja osta, tietävät laadun.

14

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksu kolome
      • Keskieuroopan

        varassa on täysin renu, ei venäläiset, japanilaiset, amerikkalaiset eikä vähenevässä määrin myöskään pohjoismaalaiset, kuten mainittua, osta roskaa, tähän ei liene eriävää mielipidettä edes Lauttasaaren herralla. Keski-euroopassa on paljon kurjalistoa, köyhiä, puutteenrajalla rimpuavia ihmisraunioita, heille renu suo mahdollisuuden, kaikella tällä roska määrällä mitä syntyy. Voi katsoa kuinka paljon on Suomessa myytävänä näitä "hyviä autoja" tonnilla lähtee, ei ihme, että köyhät ostaa ja samalla ruokkivat varaosa kauppaa, sitä myöden hyödyttäen merkkiä. Lopulta kuitenkin rotat jättävät laivan.


      • Ukraina
        Keskieuroopan kirjoitti:

        varassa on täysin renu, ei venäläiset, japanilaiset, amerikkalaiset eikä vähenevässä määrin myöskään pohjoismaalaiset, kuten mainittua, osta roskaa, tähän ei liene eriävää mielipidettä edes Lauttasaaren herralla. Keski-euroopassa on paljon kurjalistoa, köyhiä, puutteenrajalla rimpuavia ihmisraunioita, heille renu suo mahdollisuuden, kaikella tällä roska määrällä mitä syntyy. Voi katsoa kuinka paljon on Suomessa myytävänä näitä "hyviä autoja" tonnilla lähtee, ei ihme, että köyhät ostaa ja samalla ruokkivat varaosa kauppaa, sitä myöden hyödyttäen merkkiä. Lopulta kuitenkin rotat jättävät laivan.

        täällä nyt sekasortoisessa liki 50 miljoonan asukkaan maassa käytetään jonkinverran renuja käsitykseni mukaan, hyötyvät keski-euroopan läheisyydestä halpojen "autojen" muodossa, maa sopiikin renulle, koska ilmasto leudompi kuin pohjoisessa,Suomessa, jne. Ukrainalaiset ovat myös aikamoisia rasvahaalari tee se itse miehiä. Tulipa eräs porukka viimekesänä aivan Lappiin saakka marjaan ja komiasti Kangoolla vaan. Toisella (huolto)porukalla oli kuitenkin Lada, johon liitetty kirkkaanvärinen peräkärry.


      • Meksu kolome
        Keskieuroopan kirjoitti:

        varassa on täysin renu, ei venäläiset, japanilaiset, amerikkalaiset eikä vähenevässä määrin myöskään pohjoismaalaiset, kuten mainittua, osta roskaa, tähän ei liene eriävää mielipidettä edes Lauttasaaren herralla. Keski-euroopassa on paljon kurjalistoa, köyhiä, puutteenrajalla rimpuavia ihmisraunioita, heille renu suo mahdollisuuden, kaikella tällä roska määrällä mitä syntyy. Voi katsoa kuinka paljon on Suomessa myytävänä näitä "hyviä autoja" tonnilla lähtee, ei ihme, että köyhät ostaa ja samalla ruokkivat varaosa kauppaa, sitä myöden hyödyttäen merkkiä. Lopulta kuitenkin rotat jättävät laivan.

        Kyllä Renaultit ruotsalaislle kelpaavat, ovatkin monessa muussakin asiassa suomalaisia edellä. Taakse jäävät octaviat , kaskakset, avensikset jne. Tuokin lista vuodelta 2012, eiköhän viime vuosi mennyt Renaultilla entistä paremmin.

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288529371150.html

        Eipä ollut sukisukia tuollakaan listalla. Myydäänkö niitä enää edes?


      • alvar rubinschtein
        Ukraina kirjoitti:

        täällä nyt sekasortoisessa liki 50 miljoonan asukkaan maassa käytetään jonkinverran renuja käsitykseni mukaan, hyötyvät keski-euroopan läheisyydestä halpojen "autojen" muodossa, maa sopiikin renulle, koska ilmasto leudompi kuin pohjoisessa,Suomessa, jne. Ukrainalaiset ovat myös aikamoisia rasvahaalari tee se itse miehiä. Tulipa eräs porukka viimekesänä aivan Lappiin saakka marjaan ja komiasti Kangoolla vaan. Toisella (huolto)porukalla oli kuitenkin Lada, johon liitetty kirkkaanvärinen peräkärry.

        "Tulipa eräs porukka viimekesänä aivan Lappiin saakka marjaan ja komiasti Kangoolla vaan. Toisella (huolto)porukalla oli kuitenkin Lada, johon liitetty kirkkaanvärinen peräkärry. "

        Repesin nauruun, pystyin kuvitella että se kangoon pallukka koppi oli siinä peräkärryssä paluumatkan.


    • oikolukija

      kyllä minä löysin toyotan 8. sijalta rellu 11 ja 12 sijoilla ruotsin listoilla.
      huolestuttavampaa minusta oli se ettei yhtään rellua ollut suomen 20. myydyimmän auton joukossa. alkavatko ostajat viimeinkin valveutua myös suomessa?

      • Renault, Bon amour!

        Se on synti se, mistä näitä halpoja renuja sitten käytettyinä riittää mullekin


      • Meksu kolome

        Et tainnut tajuta viestin merkitystä. Suomen kärkikolmikko jää ruotsissa peräti kahdelle Renault-mallille.

        Suomessa kuplan ja korolla takapenkillä on saatu niin hyvä valistus ranskalaisautojen laadusta, että sitä tuskin mikään muuttaa. Tätä faktatietoa on sitten siirretty sukupolvelta toiselle.

        Kaikilla autoista tietämättömilläkin on selkeä kuva ranskalaisautoista. Jos kysyy valtamerkkejä kohdanneista ongelmista joita on uutisoitukin laajasti, niin kukaan ei ole koskaan kuullutkaan.

        Karvaani kulkee ja koirat räksyttää.


      • anon11
        Meksu kolome kirjoitti:

        Et tainnut tajuta viestin merkitystä. Suomen kärkikolmikko jää ruotsissa peräti kahdelle Renault-mallille.

        Suomessa kuplan ja korolla takapenkillä on saatu niin hyvä valistus ranskalaisautojen laadusta, että sitä tuskin mikään muuttaa. Tätä faktatietoa on sitten siirretty sukupolvelta toiselle.

        Kaikilla autoista tietämättömilläkin on selkeä kuva ranskalaisautoista. Jos kysyy valtamerkkejä kohdanneista ongelmista joita on uutisoitukin laajasti, niin kukaan ei ole koskaan kuullutkaan.

        Karvaani kulkee ja koirat räksyttää.

        Renaulthan on nykyisin suurinpiirtein laadukkaampi kuin VW jossa on paljon ongelmia jo takuuaikana esim TSI moottoreissa joista osa on rikkoutunut jopa 20tkm jälkeen, ja DSG automaattilaatikoissa ollut ongelmia jotka ovat rikkoutuneet alle 100tkm. Moni autonalan ammattilainen on sanonut että VW:n laatu on mennyt alaspäin ja eihän volkkareita ole suunniteltu kestämään kuin max 100tkm


      • paras parempi Ranska
        anon11 kirjoitti:

        Renaulthan on nykyisin suurinpiirtein laadukkaampi kuin VW jossa on paljon ongelmia jo takuuaikana esim TSI moottoreissa joista osa on rikkoutunut jopa 20tkm jälkeen, ja DSG automaattilaatikoissa ollut ongelmia jotka ovat rikkoutuneet alle 100tkm. Moni autonalan ammattilainen on sanonut että VW:n laatu on mennyt alaspäin ja eihän volkkareita ole suunniteltu kestämään kuin max 100tkm

        Se että auto on Ranskassa tehty, vakuuttaa monet laadukkaasta kyytistä, ja kestäsvästä tekniikasta. Ranskalaiset good


      • Huono huonompi ransk
        paras parempi Ranska kirjoitti:

        Se että auto on Ranskassa tehty, vakuuttaa monet laadukkaasta kyytistä, ja kestäsvästä tekniikasta. Ranskalaiset good

        Se että auto on Ranskassa tehty vakuttaa monet huonosta kyydistä ja uskomattoman heikosta tekniikasta. Ranskalaiset no good.


      • La_Guna
        Huono huonompi ransk kirjoitti:

        Se että auto on Ranskassa tehty vakuttaa monet huonosta kyydistä ja uskomattoman heikosta tekniikasta. Ranskalaiset no good.

        Se että auto on Japanissa tehty vakuuttaa monet huonosta ruostesuojauksesta, kehnoista ajo-ominaisuuksista sekä heikkohenkisistä vapaastihengittävistä bensiini-moottoreista.

        Elämä on valintoja. Minä olen valintani tehnyt ja olen siihen tyytyväinen.


    • pentin anaaali

      Toho on ala arvoisin ja harmain tekele mitä löytyy. Ei turboja...ei tehoja...ei automaatti ja tehodiesel yhdistelmää..aivan turhia autoja...anaali kunaali..alli..pi..llu..kunaali...kulllipillluanaaaali..

    • totuudentorvi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

      Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      38
      9313
    2. "Mä elän vieläkin"

      Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      33
      3873
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

      Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      85
      2445
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

      Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      126
      2426
    5. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

      Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      39
      2294
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

      Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      25
      1935
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

      Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1600
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

      Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      32
      1431
    9. Kuinka kauan vielä

      jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1267
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

      Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      1054
    Aihe