UPPOAVA RENAULT

Paali ja sulatto

Rotat jättävät uppoavan laivan, näin myös "renut" tekevät, kun merkki kaatuu ja uppoaa lopun edellä, markkinoiden valtamerellä. Nyt tarvittaisiin pelastusrengas, suuri joukko rikkaita hölmöläisiä, tyhmiä ja tietämättömiä uusia renuajia. Renault, tuo jäävuoreen törmännyt uppoamaton suuruus on tullut tiensä päähän, renujen kalmantarhaan ja se on hyvä. Pohjoismaissa alaspäin suuntautuva kehitys on vain alkusoittoa, jaksaako kotimaan Ranskan veto?, tuskin. Norjalaiset eivät renuja osta, tietävät laadun.

14

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksu kolome
      • Keskieuroopan

        varassa on täysin renu, ei venäläiset, japanilaiset, amerikkalaiset eikä vähenevässä määrin myöskään pohjoismaalaiset, kuten mainittua, osta roskaa, tähän ei liene eriävää mielipidettä edes Lauttasaaren herralla. Keski-euroopassa on paljon kurjalistoa, köyhiä, puutteenrajalla rimpuavia ihmisraunioita, heille renu suo mahdollisuuden, kaikella tällä roska määrällä mitä syntyy. Voi katsoa kuinka paljon on Suomessa myytävänä näitä "hyviä autoja" tonnilla lähtee, ei ihme, että köyhät ostaa ja samalla ruokkivat varaosa kauppaa, sitä myöden hyödyttäen merkkiä. Lopulta kuitenkin rotat jättävät laivan.


      • Ukraina
        Keskieuroopan kirjoitti:

        varassa on täysin renu, ei venäläiset, japanilaiset, amerikkalaiset eikä vähenevässä määrin myöskään pohjoismaalaiset, kuten mainittua, osta roskaa, tähän ei liene eriävää mielipidettä edes Lauttasaaren herralla. Keski-euroopassa on paljon kurjalistoa, köyhiä, puutteenrajalla rimpuavia ihmisraunioita, heille renu suo mahdollisuuden, kaikella tällä roska määrällä mitä syntyy. Voi katsoa kuinka paljon on Suomessa myytävänä näitä "hyviä autoja" tonnilla lähtee, ei ihme, että köyhät ostaa ja samalla ruokkivat varaosa kauppaa, sitä myöden hyödyttäen merkkiä. Lopulta kuitenkin rotat jättävät laivan.

        täällä nyt sekasortoisessa liki 50 miljoonan asukkaan maassa käytetään jonkinverran renuja käsitykseni mukaan, hyötyvät keski-euroopan läheisyydestä halpojen "autojen" muodossa, maa sopiikin renulle, koska ilmasto leudompi kuin pohjoisessa,Suomessa, jne. Ukrainalaiset ovat myös aikamoisia rasvahaalari tee se itse miehiä. Tulipa eräs porukka viimekesänä aivan Lappiin saakka marjaan ja komiasti Kangoolla vaan. Toisella (huolto)porukalla oli kuitenkin Lada, johon liitetty kirkkaanvärinen peräkärry.


      • Meksu kolome
        Keskieuroopan kirjoitti:

        varassa on täysin renu, ei venäläiset, japanilaiset, amerikkalaiset eikä vähenevässä määrin myöskään pohjoismaalaiset, kuten mainittua, osta roskaa, tähän ei liene eriävää mielipidettä edes Lauttasaaren herralla. Keski-euroopassa on paljon kurjalistoa, köyhiä, puutteenrajalla rimpuavia ihmisraunioita, heille renu suo mahdollisuuden, kaikella tällä roska määrällä mitä syntyy. Voi katsoa kuinka paljon on Suomessa myytävänä näitä "hyviä autoja" tonnilla lähtee, ei ihme, että köyhät ostaa ja samalla ruokkivat varaosa kauppaa, sitä myöden hyödyttäen merkkiä. Lopulta kuitenkin rotat jättävät laivan.

        Kyllä Renaultit ruotsalaislle kelpaavat, ovatkin monessa muussakin asiassa suomalaisia edellä. Taakse jäävät octaviat , kaskakset, avensikset jne. Tuokin lista vuodelta 2012, eiköhän viime vuosi mennyt Renaultilla entistä paremmin.

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288529371150.html

        Eipä ollut sukisukia tuollakaan listalla. Myydäänkö niitä enää edes?


      • alvar rubinschtein
        Ukraina kirjoitti:

        täällä nyt sekasortoisessa liki 50 miljoonan asukkaan maassa käytetään jonkinverran renuja käsitykseni mukaan, hyötyvät keski-euroopan läheisyydestä halpojen "autojen" muodossa, maa sopiikin renulle, koska ilmasto leudompi kuin pohjoisessa,Suomessa, jne. Ukrainalaiset ovat myös aikamoisia rasvahaalari tee se itse miehiä. Tulipa eräs porukka viimekesänä aivan Lappiin saakka marjaan ja komiasti Kangoolla vaan. Toisella (huolto)porukalla oli kuitenkin Lada, johon liitetty kirkkaanvärinen peräkärry.

        "Tulipa eräs porukka viimekesänä aivan Lappiin saakka marjaan ja komiasti Kangoolla vaan. Toisella (huolto)porukalla oli kuitenkin Lada, johon liitetty kirkkaanvärinen peräkärry. "

        Repesin nauruun, pystyin kuvitella että se kangoon pallukka koppi oli siinä peräkärryssä paluumatkan.


    • oikolukija

      kyllä minä löysin toyotan 8. sijalta rellu 11 ja 12 sijoilla ruotsin listoilla.
      huolestuttavampaa minusta oli se ettei yhtään rellua ollut suomen 20. myydyimmän auton joukossa. alkavatko ostajat viimeinkin valveutua myös suomessa?

      • Renault, Bon amour!

        Se on synti se, mistä näitä halpoja renuja sitten käytettyinä riittää mullekin


      • Meksu kolome

        Et tainnut tajuta viestin merkitystä. Suomen kärkikolmikko jää ruotsissa peräti kahdelle Renault-mallille.

        Suomessa kuplan ja korolla takapenkillä on saatu niin hyvä valistus ranskalaisautojen laadusta, että sitä tuskin mikään muuttaa. Tätä faktatietoa on sitten siirretty sukupolvelta toiselle.

        Kaikilla autoista tietämättömilläkin on selkeä kuva ranskalaisautoista. Jos kysyy valtamerkkejä kohdanneista ongelmista joita on uutisoitukin laajasti, niin kukaan ei ole koskaan kuullutkaan.

        Karvaani kulkee ja koirat räksyttää.


      • anon11
        Meksu kolome kirjoitti:

        Et tainnut tajuta viestin merkitystä. Suomen kärkikolmikko jää ruotsissa peräti kahdelle Renault-mallille.

        Suomessa kuplan ja korolla takapenkillä on saatu niin hyvä valistus ranskalaisautojen laadusta, että sitä tuskin mikään muuttaa. Tätä faktatietoa on sitten siirretty sukupolvelta toiselle.

        Kaikilla autoista tietämättömilläkin on selkeä kuva ranskalaisautoista. Jos kysyy valtamerkkejä kohdanneista ongelmista joita on uutisoitukin laajasti, niin kukaan ei ole koskaan kuullutkaan.

        Karvaani kulkee ja koirat räksyttää.

        Renaulthan on nykyisin suurinpiirtein laadukkaampi kuin VW jossa on paljon ongelmia jo takuuaikana esim TSI moottoreissa joista osa on rikkoutunut jopa 20tkm jälkeen, ja DSG automaattilaatikoissa ollut ongelmia jotka ovat rikkoutuneet alle 100tkm. Moni autonalan ammattilainen on sanonut että VW:n laatu on mennyt alaspäin ja eihän volkkareita ole suunniteltu kestämään kuin max 100tkm


      • paras parempi Ranska
        anon11 kirjoitti:

        Renaulthan on nykyisin suurinpiirtein laadukkaampi kuin VW jossa on paljon ongelmia jo takuuaikana esim TSI moottoreissa joista osa on rikkoutunut jopa 20tkm jälkeen, ja DSG automaattilaatikoissa ollut ongelmia jotka ovat rikkoutuneet alle 100tkm. Moni autonalan ammattilainen on sanonut että VW:n laatu on mennyt alaspäin ja eihän volkkareita ole suunniteltu kestämään kuin max 100tkm

        Se että auto on Ranskassa tehty, vakuuttaa monet laadukkaasta kyytistä, ja kestäsvästä tekniikasta. Ranskalaiset good


      • Huono huonompi ransk
        paras parempi Ranska kirjoitti:

        Se että auto on Ranskassa tehty, vakuuttaa monet laadukkaasta kyytistä, ja kestäsvästä tekniikasta. Ranskalaiset good

        Se että auto on Ranskassa tehty vakuttaa monet huonosta kyydistä ja uskomattoman heikosta tekniikasta. Ranskalaiset no good.


      • La_Guna
        Huono huonompi ransk kirjoitti:

        Se että auto on Ranskassa tehty vakuttaa monet huonosta kyydistä ja uskomattoman heikosta tekniikasta. Ranskalaiset no good.

        Se että auto on Japanissa tehty vakuuttaa monet huonosta ruostesuojauksesta, kehnoista ajo-ominaisuuksista sekä heikkohenkisistä vapaastihengittävistä bensiini-moottoreista.

        Elämä on valintoja. Minä olen valintani tehnyt ja olen siihen tyytyväinen.


    • pentin anaaali

      Toho on ala arvoisin ja harmain tekele mitä löytyy. Ei turboja...ei tehoja...ei automaatti ja tehodiesel yhdistelmää..aivan turhia autoja...anaali kunaali..alli..pi..llu..kunaali...kulllipillluanaaaali..

    • totuudentorvi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3301
    2. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      513
      1997
    3. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1940
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

      jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1877
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      19
      1551
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1488
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

      Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

      Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1267
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

      Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1192
    Aihe