Kanttaako Juvalle

abc12351

Kannattaako Juvalle muuttaa? Onko töitä, edullisia asuntoja tarjolla?

15

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittumitäpaskaa

      Ei todellakaan kannata muuttaa tänne tuppukylään, ihmiset ovat täysiä kusipäitä jotka puhuvat jopa parhaiden ystäviensäkin selän takana paskaa.. Ja et todellakaan saa töitä täältä saatika edullista asuntoa.. Joten tervetuloa juvalle!

    • ei juvalainen

      Vastahan siitä jossain oli, että Juvalla olisi asuntoja tarjolla. Myös taloja on kaupan. Hinnat yleensä halpoja verrattuna ns. kaupunkihintoihin. Työn saanti voi olla vaikeaa..., riippuu alasta ym.

    • Ei ei ja ei

      EI,Ei ja varmuuden vuoksi vielä kerran EI.

    • Sorja

      kuuleppas abc12351, luuletko että tämä yhteiskunta pyörii netissä kyselemällä?

      • junamies

        kuuleppas Sorja,haiseeko anuksesi?


    • exodujsa

      Ei Kannata.

    • -juvan ukko-

      Minkäpätähen Juvalle ei kannattas muuttoo?
      Järveehän tiällä ei ole eikä mäkkee. Ei ole raatatieasemoo eikä lentokenttekää, nii eikä töitä.
      Mutta ompahan Alko ja lyhyvet matkat iltammiin Mikkeliin, Varkauteen tai Savonlinnaan.
      Harrastukset vuan on valittava tarjonnan mukkaan ja muuttokuormaan lastattava rutosti rahhoo.
      Kyllä tiällä elee höllöttellöö.

    • apinoidenvihaaja

      Tee itsellesi palvelus ja vedä mielummin "ventit" kuin muutat Juvalle. Kuka perkelesinnejumalanseläntaakse haluaa muuttaa. Eivittusoikoon mene vaikka virtasalmelle mielummin.

    • Tyytyväinen Juvaan

      Ollaan asuttu Juvulla kuusi vuotta ja ollaan erittäin tyytyväisiä. Uuden omakotitalon Juvalta saa noin 30-40 000 euroa halvemmalla kuin Mikkelistä. Taloja löytyy joka makuun - halpaa tai kallista, uutta tai vanhaa, rannan läheltä tai vähän kauempaa.

      Palvelut toimii ja kaikki on lähellä. Veroprosentti on halvempi kuin Mikkelissä, Savonlinnasta puhumattakaan!

      Ja Mikkelissä kannattaa käydä töissä. Seutulippu maksaa n. 80 euroa/kk ja sillä saa ajella bussilla niin paljon kuin haluaa - myös Mikkelin paikallisliikenteessä. Busseja kulkee parhaimmillaan reilun puolen tunnin välein ja matkaan tuhrautuu 35 minuuttia.

      • proudofjuva

        Jee!
        kohta pääsee sampolaan uimaan ja
        k-supermarkettiin ostamaan es:sää.
        kohta päriceeeeee...


    • santeri a

      Ei kannata. Huono ja tylsä paikka on.

    • exjuvalainen

      Oon muuttanut Juvalta pois jo kohta 10vuotta sitten ja ikävä sinne ei kyllä oo. Takas en muuta!

    • Kattaja

      Kato kasteleeko lämpöpumput kunnan koulujen ja muiden rakennusten seiniä.
      Mene johonkin korkeaan rakennukseen ja katso onko sateen jälkeen lammikoita rakennusten katoilla.

      Mikäli em. ovat märät, on kova veronmaksu tiedossa läpi lähivuosikymmenten kosteusvaurioita korjattaessa.

    • paluumuuttaja2

      se vähä riippuu ..
      peruspalvelut on kyllä ok
      mutta erikoisliikkeet ei näin pienelä paikkakunnalla kannata juurikaan
      mutta mikkeliin on vaan 40 km

    • kulttuuria

      Kannattaa muuttaa ehdottomasti. Löytyy harrastusmahdollisuuksia mm kuntosalit, hyvät hiihtoladut, laskettelurinteet ja uimahalli yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe