Toriparkissa -8C

Ei laatua

Huomattiin tuossa pakkastenaikaan, että toriparkissa oli pakkasta -8C... Mitäpä mahtaa tapahtua rakenteisiin jääneelle vedelle? Se jäätyy ja raot, josta se sinne meni, suurenevat. Keväällä sitten nähdään millainen seula saatiinkaan aikaan -vai tippuuko koko kansi alas...

15

2288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakastinkin sulatett

Onko missään lämmitettyä parkkihallia että auton voisi edes jossain talven aikana sulatella lumista ja jäistä kun auto joutuu olemaan parkissa taivasalla niin kotona kuin töissä.

• tyytyväinen muuttaja

Tuonkin asian takia kannattaa muuttaa Siilinjärvelle. Ja kiekkoaikakin riittää jään sulattelemiseen.

• Pakastinkin sulatett
        tyytyväinen muuttaja kirjoitti:

Tuonkin asian takia kannattaa muuttaa Siilinjärvelle. Ja kiekkoaikakin riittää jään sulattelemiseen.

Heh heh muttakun minä oon semmonen joka aikanaan muutti Siilistä Kuopioon, ee huvittas muuttoo takasin.

• sekin aika tulee =)
        Pakastinkin sulatett kirjoitti:

Heh heh muttakun minä oon semmonen joka aikanaan muutti Siilistä Kuopioon, ee huvittas muuttoo takasin.

Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin. Itsekin muutin takaisin Siiliin, tosin Kuopiossa en ole koskaan asunutkaan ja uunnitelmissa on taas muuttaa takaisin maailmalle ennen kuin tuo pakkoliitoskaan tekisin kuopiolaiseksi.

• .,.,,
        sekin aika tulee =) kirjoitti:

Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin. Itsekin muutin takaisin Siiliin, tosin Kuopiossa en ole koskaan asunutkaan ja uunnitelmissa on taas muuttaa takaisin maailmalle ennen kuin tuo pakkoliitoskaan tekisin kuopiolaiseksi.

Ja kovin moni ei koskaan palaa Siiliin, minä mukaanlukien vaikkakin työpaikka on Siilissä.

• vitun pellehermanni
        sekin aika tulee =) kirjoitti:

"Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin"
        hahahhahahaaaa =D

• totuus on näin
        vitun pellehermanni kirjoitti:

"Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin"
        hahahhahahaaaa =D

Mutta tuohan on totta.
        Taidat itse olla se pellehermanni.

• sekin aika tulee
        totuus on näin kirjoitti:

Mutta tuohan on totta.
        Taidat itse olla se pellehermanni.

Kuopiosta muuttavat takaisin ne, jotka ovat edes jonkin tasoisia eivät suinkaan kaikki. Siksihän juuri kehyskuntia syytetään paremman väen viennistä.

• Tässä pari

Onhan niitä,esimerkiksi Aapelin kellarissa tunnin ilmainen pysäköinti,käynti Minna Canthin kadulta,ja Väliköntiellä MaksiMakasiinin halli,myöskin ilmainen mutta on kieltomerkit että kaikki huoltotoimenpiteet hallissa kielletty...

• kalinakalle
        Tässä pari kirjoitti:

Onhan niitä,esimerkiksi Aapelin kellarissa tunnin ilmainen pysäköinti,käynti Minna Canthin kadulta,ja Väliköntiellä MaksiMakasiinin halli,myöskin ilmainen mutta on kieltomerkit että kaikki huoltotoimenpiteet hallissa kielletty...

onko noi yhtä kylmiä kuin toriparkki?

• höpöhopo

elä houraile. haista paska persränni

• lällättelijä

Mullapa on lämmin talli keskustassa, lällällää.

• elä etelä mies huijo
    • Anonyymi

Se Oksapoika ei valita nostakaa vaan parkkimaksuja ..tällä konstilla kaiku vastaa kauppojen -yrityksien saldoista..

• Anonyymi

Sitten valitatte kun palvelut kaikkoaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6484
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2251
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1837
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1214
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1012
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      960
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      74
      886
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      823
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      30
      814
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      145
      747
    Aihe