Huomattiin tuossa pakkastenaikaan, että toriparkissa oli pakkasta -8C... Mitäpä mahtaa tapahtua rakenteisiin jääneelle vedelle? Se jäätyy ja raot, josta se sinne meni, suurenevat. Keväällä sitten nähdään millainen seula saatiinkaan aikaan -vai tippuuko koko kansi alas...
Toriparkissa -8C
15
2288
Vastaukset
- pakastinkin sulatett
Onko missään lämmitettyä parkkihallia että auton voisi edes jossain talven aikana sulatella lumista ja jäistä kun auto joutuu olemaan parkissa taivasalla niin kotona kuin töissä.
- tyytyväinen muuttaja
Tuonkin asian takia kannattaa muuttaa Siilinjärvelle. Ja kiekkoaikakin riittää jään sulattelemiseen.
- Pakastinkin sulatett
tyytyväinen muuttaja kirjoitti:
Tuonkin asian takia kannattaa muuttaa Siilinjärvelle. Ja kiekkoaikakin riittää jään sulattelemiseen.
Heh heh muttakun minä oon semmonen joka aikanaan muutti Siilistä Kuopioon, ee huvittas muuttoo takasin.
- sekin aika tulee =)
Pakastinkin sulatett kirjoitti:
Heh heh muttakun minä oon semmonen joka aikanaan muutti Siilistä Kuopioon, ee huvittas muuttoo takasin.
Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin. Itsekin muutin takaisin Siiliin, tosin Kuopiossa en ole koskaan asunutkaan ja uunnitelmissa on taas muuttaa takaisin maailmalle ennen kuin tuo pakkoliitoskaan tekisin kuopiolaiseksi.
- .,.,,
sekin aika tulee =) kirjoitti:
Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin. Itsekin muutin takaisin Siiliin, tosin Kuopiossa en ole koskaan asunutkaan ja uunnitelmissa on taas muuttaa takaisin maailmalle ennen kuin tuo pakkoliitoskaan tekisin kuopiolaiseksi.
Ja kovin moni ei koskaan palaa Siiliin, minä mukaanlukien vaikkakin työpaikka on Siilissä.
- vitun pellehermanni
sekin aika tulee =) kirjoitti:
"Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin"
hahahhahahaaaa =D - totuus on näin
vitun pellehermanni kirjoitti:
"Kovin monet muuttavat sitten aikuistuttuaan perheineen takaisin"
hahahhahahaaaa =DMutta tuohan on totta.
Taidat itse olla se pellehermanni. - sekin aika tulee
totuus on näin kirjoitti:
Mutta tuohan on totta.
Taidat itse olla se pellehermanni.Kuopiosta muuttavat takaisin ne, jotka ovat edes jonkin tasoisia eivät suinkaan kaikki. Siksihän juuri kehyskuntia syytetään paremman väen viennistä.
- Tässä pari
Onhan niitä,esimerkiksi Aapelin kellarissa tunnin ilmainen pysäköinti,käynti Minna Canthin kadulta,ja Väliköntiellä MaksiMakasiinin halli,myöskin ilmainen mutta on kieltomerkit että kaikki huoltotoimenpiteet hallissa kielletty...
- kalinakalle
Tässä pari kirjoitti:
Onhan niitä,esimerkiksi Aapelin kellarissa tunnin ilmainen pysäköinti,käynti Minna Canthin kadulta,ja Väliköntiellä MaksiMakasiinin halli,myöskin ilmainen mutta on kieltomerkit että kaikki huoltotoimenpiteet hallissa kielletty...
onko noi yhtä kylmiä kuin toriparkki?
- höpöhopo
elä houraile. haista paska persränni
- lällättelijä
Mullapa on lämmin talli keskustassa, lällällää.
- elä etelä mies huijo
Heh!
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014012817980759_ru.shtml - Anonyymi
Se Oksapoika ei valita nostakaa vaan parkkimaksuja ..tällä konstilla kaiku vastaa kauppojen -yrityksien saldoista..
- Anonyymi
Sitten valitatte kun palvelut kaikkoaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747