Pakko saada swingers- klubilla vähintään kerran viikossa

tahtoo lisää

Musta on tullut ihan kyltymätön, samoin mun miehestä. Asumme ulkomailla ja nykyisin käymme swingersklubeilla noin kerran viikossa, joskus enemmänkin. On tullut jotenkin sellainen kyltymätön fiilis - pakko päästä panemaan, kun tarjolla on niin mielettämön hyvää panoseuraa ja aina saa ja yleensä myös sen / ne mitä haluaa.

Naiminen klubeilla on hauskaa, kiimaista ja rentoa, kortsuja tarjolla nopeasti ja helposti, suihkun kautta mennään aina. Yhden illan aikana parhaimmillan tarjolla useita hyviä kumppaneita. Edestä, takaa, suihinottoja, rintojen puristelua ja nuolemista, kunnon nussimista / naimista, ihan kyltymätöntä ja siihen vaan kyllä jää pakosti "koukkuun", kun on niin rento ja ihan harrastus.

Eniten mua kiihottaa mustat, jäntevät miehet, toisaalta lattarit on kans aika hyviä ... onneksi päästää pelipaikoille taas ensi lauantaina : ) .. mistähän päin maailmaa karttaan tulee uusi merkintä tällä kertaa : )

9

1202

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykiatri1

Olet sairas. Hae apua.

• pdjso

Taidat olla valelääkäri...

• tahtoo lisää

Sairas? mikähän tässä niin sairasta on kysyn vaan, rentoa ja mukavaa ja eikä siten tarvetta stressata tuollaisista kommenteista. Nautin ja on tosi tyytväinen, näissä paikoissa ei onneksi himmaille tuollaisia elämäänsä kyllstyneitä pikkunilkkejä

• Fuba

Frank, anna palaa.

• jabawaba

Jännää, miten tekstistä aina näkee, onko se miehen kirjoittamaa. Tää oli kuitenkin keskiarvoa laadukkaampi provo. Osaa suomenkielen alkeet: Lauseissa on subjekti ja predikaatti. Pyydäpä vaimoasi kirjoittamaan teksti samasta aiheesta, niin näet miten erilainen se on.

• onderman

Olemme 55 nuorekas pari. Vietämme myös vuorotteluvapaata aurinkorannikolla.Haemme seuraa nuoremmasta heteromiehestä tai asiallisesta parista.
      Etusijalla on asiallinen elämänsä ja alkoholinkäytön hallitseva nuorehko suomalainen mies joka osaa käsitellä naista.Jos tunnistat itsestäsi nämä oinaisuudet voit vastata ja jättää yhteystietosi.Ehkä tapaamme jo tulevana viikonloppuna.

• tahtoo lisää

Hei Jabawaba ... OIKEESTI, en kyllä edes tajua miksi vaivaudun vastaamaan provoosi, mutta kyllä tämä aloitus oli ihan minun, eli "vaimon" näkemys ja tuotos : ) ... tuli vaan sellainen tunne eli oli hauska fiilistellä palstalla, ehkäpä jotkut muutkin innostuvat ja huomaavat ettei tuohon sisälly mitään outoa, epämääristä tms. vaan, että tosiaan on ihanaa ja kyllä ,koukuttavaa ; )

• Kyllä tuota voikin fiilistellä!!!
      Ensi kuussa päästään mekin taas klubeille Espanjaan vierailemaan.

• Liisa, kireä pikkubl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1256
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1064
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      113
      714
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      621
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      615
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      32
      571
    7. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      541
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      519
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      516
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      63
      491
    Aihe