Kaurismiehet

kyselijä

Oppivatko näyttämään tunteensa? Muuttuvatko jotenkin suhteen pidetessä? Mietin vain että odotanko turhaan muutosta, jossei sitä tulekaan. Ja toinen, mistä sen huomaa että kaurismies välittää? Vain teoista?

26

24184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatyttö

      Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se kaurismieskin oppii näyttämään tunteitaan, jos opetat häntä siihen. Itselläni on takana vuoden tuttavuus kaurismieheen (kylläkin naimisissa toisen kanssa, kuten myös olen itse). Vasta viime kk. hän on kertonut rakastavansa ja on myös itse toivonut minun opettavan häntä tunteidensa kertomiseen. Kyllä kaurismies osoittaa tunteensa pitkälti käytöksellään ja niistä pienistäkin vinkeistä tulis huomata asiat. Pid.päälle alkaa pitää kyllä sua itsestäänselvyytenä. Tee selväksi, ettet ole. Meidän suhde kyllä näyttää nyt saaneensa päätöksen, koska minä tulinen leijona en koe saavani tarpeeksi totiselta kauriilta.

    • Shamaani

      Tähtimerkkinä kauris on tosiaan tunneasioissa varsin viileä, mutta mahdollisesti ollessaan tekemisissä tulisemman tähtimerkin, kuten esimerkiksi juuri mainitsemasi leijonan kanssa, hän saattaa ajan oloon tulla vapautuneemmaksi tunteiden näyttämisen suhteen. Oikenlaisella hellyydellä ja tulisella rakkaudella kauriin kivisydän saattaa murtua, ja sisältä saattaa paljastua jotain muuta. Sanotaan että Neptunuksen aseman vuoksi kauris on hivenen viileä, mutta eritoten Venuksen vaikuttaessa voimakkaampana hänessä saattaa ilmetä uusia piirteitä. Jaksa ymmärtää häntä, ja anna hänelle aikaa. Sopivana ajankohtana muutos tulee.

      • The Kauris

        Kauris on viileä tosikko, mutta olet aivan oikeassa että rohkean ja tunteellisen merkin kanssa kauriistakin kuoriutuu tunneihminen. Kauris ja leijona on hyvä esimerkki tuollaisesta parista, ainakin jos mies on vahva, jämäkkä kauris, jolloin pystyy pitämään elohopeamaisen leijonanaisen kainalossaan. Leijona tavallaan pakottaa kauriin ilmaisemaan tunteensa ja kauris taas kestää vahvuudellaan leijonan tempperementtia.


      • The Kauris kirjoitti:

        Kauris on viileä tosikko, mutta olet aivan oikeassa että rohkean ja tunteellisen merkin kanssa kauriistakin kuoriutuu tunneihminen. Kauris ja leijona on hyvä esimerkki tuollaisesta parista, ainakin jos mies on vahva, jämäkkä kauris, jolloin pystyy pitämään elohopeamaisen leijonanaisen kainalossaan. Leijona tavallaan pakottaa kauriin ilmaisemaan tunteensa ja kauris taas kestää vahvuudellaan leijonan tempperementtia.

        otto on kauris olen syyntyny tammikussa oulussa
        peter franzen on leijona
        vesa-matti loiri on kauris


      • tunteensa
        The Kauris kirjoitti:

        Kauris on viileä tosikko, mutta olet aivan oikeassa että rohkean ja tunteellisen merkin kanssa kauriistakin kuoriutuu tunneihminen. Kauris ja leijona on hyvä esimerkki tuollaisesta parista, ainakin jos mies on vahva, jämäkkä kauris, jolloin pystyy pitämään elohopeamaisen leijonanaisen kainalossaan. Leijona tavallaan pakottaa kauriin ilmaisemaan tunteensa ja kauris taas kestää vahvuudellaan leijonan tempperementtia.

        Kyllä, aivan oikeassa olet, kyllä se kauris tunteensa näyttää kunhan luottamus on kunnossa, ja se molemminpuolinen luottamus leijonan ja kauriin väillä onkin yksi avaintekijä miksi nämä kaksi itsepäistä merkkiä ovatkin todella hyvä ja toisia hellivä pari, ehkä leijona on hellivämpi, mutta kyllä se kauriskin osaa ; ))


    • Anneli

      Hieman aiheesta poiketen, ovatko kaurismiehen yleensä kuinka pinnallisia? Vetoaako ulkoinen vai sisäinen kauneus?

      • hopeless

        Kokemuksesta voin sanoa että tosi pintaliitäjä
        ja petturi. Kykenee mielistelemään ja valehtelemaan päinnaamaa. On tietysti muissakin merkeissä näitä piirteitä, mutta sanon näin yleensä ihmisistä.
        Luota vaistoosi.
        Ihminen aistii yleensä toisesta tällaista ja on aivan oikeassa.Ei tarvitse olla vainoharhainen, mutta ei sinisilmäinenkään, niin pysyy itsellä myöhemminkin nuppi koossa.
        Ei kannata mennä liian pitkälle ennekuin olet varma asiasta ja se on tietysti tapauskoht.juttu myös tämä pintaliitäjyys.
        Yleensä ulkoinen kauneus vetoaa pintaliitäjään ja molemmat syvällisempään ja aitoon tapaukseen.


    • kyselijä

      Kyllä pyrkii osoittamaan tunteensa kaikin keinoin,vie ruusunkin (rosa rosacea) vaikka
      uimahalliin!

      • ikäneito

        Kaurismies vaatii aikansa osoittaakseen tunteensa. Ja kun hän on valmis, niin mikään ei ole sen ihanampaa kuin kuulla häneltä sanat: "pidän Sinusta" ja kohta perään..."ikävöin Sinua." Tietää, että säästää sanansa ja tunteensa sitä henkilöä kohtaan, josta todella välittää.


      • kaakadu
        ikäneito kirjoitti:

        Kaurismies vaatii aikansa osoittaakseen tunteensa. Ja kun hän on valmis, niin mikään ei ole sen ihanampaa kuin kuulla häneltä sanat: "pidän Sinusta" ja kohta perään..."ikävöin Sinua." Tietää, että säästää sanansa ja tunteensa sitä henkilöä kohtaan, josta todella välittää.

        Olen ollut naimisissa kaurismiehen kanssa 20 vuotta, ja tänä päivänäkin ne ovat yhden käden sormissa laskettavissa, kun hän on minulle tunteensa osoittanut. Negatiiviset tunteet hän kyllä näyttää, kohta vähän liiaksikin asti. Ehkä olemme väärät merkit toisillemme...?


      • kyselijä
        kaakadu kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa kaurismiehen kanssa 20 vuotta, ja tänä päivänäkin ne ovat yhden käden sormissa laskettavissa, kun hän on minulle tunteensa osoittanut. Negatiiviset tunteet hän kyllä näyttää, kohta vähän liiaksikin asti. Ehkä olemme väärät merkit toisillemme...?

        Mikä merkki itse olet?


      • Kauris, isolla alkukirjaime...
        kyselijä kirjoitti:

        Mikä merkki itse olet?

        Älkää hyvät hölmöt syyttäkö kauriita ! Uuh, ahdistaa, ei siniset tunteet ole punaisia huonompia! Todellisuuden kunnioittaminen ja tosikkomaisuus tai totisuus ... miettikää! turvallisuus! Kirkas yötaivaan valo, viittaan yhteen aiempaan kauriskuvaukseen! Senkin itsekkäät paskat "onko tämä MINULLE hyvä kun MINÄ haluan niin ja niin ilmaistua jotakin!!" Tilaustyö-suhteiden haluajat, itse olette kivisydämisiä laskelmoijia, jotka haluatte muuttaa muita! KAURIIT TUNTEVAT! Opetelkaa tuntemaan tuntemista!!!!


      • Leijona
        Kauris, isolla alkukirjaime... kirjoitti:

        Älkää hyvät hölmöt syyttäkö kauriita ! Uuh, ahdistaa, ei siniset tunteet ole punaisia huonompia! Todellisuuden kunnioittaminen ja tosikkomaisuus tai totisuus ... miettikää! turvallisuus! Kirkas yötaivaan valo, viittaan yhteen aiempaan kauriskuvaukseen! Senkin itsekkäät paskat "onko tämä MINULLE hyvä kun MINÄ haluan niin ja niin ilmaistua jotakin!!" Tilaustyö-suhteiden haluajat, itse olette kivisydämisiä laskelmoijia, jotka haluatte muuttaa muita! KAURIIT TUNTEVAT! Opetelkaa tuntemaan tuntemista!!!!

        Hei, kertokaa minulle hieman kauriista, miten saisin kaurismiehen luottamaan ja uskomaan minuun, olen ihastunut kaurismieheen, ja hän minuun(sanoi niin ja uskon kyllä ; )mutta mustasukkaisuus on kyllä ollut jo monta kertaa kauriin puolelta esillä, siis hän on kauhean mustasukkainen, vaikka ei olisi tarvetta?


      • leijona-nainen
        Leijona kirjoitti:

        Hei, kertokaa minulle hieman kauriista, miten saisin kaurismiehen luottamaan ja uskomaan minuun, olen ihastunut kaurismieheen, ja hän minuun(sanoi niin ja uskon kyllä ; )mutta mustasukkaisuus on kyllä ollut jo monta kertaa kauriin puolelta esillä, siis hän on kauhean mustasukkainen, vaikka ei olisi tarvetta?

        Joku on kertonut minulle, että kyllä se kauriskin näyttää ne tunteensa. Joskus. Minun kohdallani on käynyt niin, että selvinpäin ei paljoa puhuta, mutta muutaman rentouttavan oluen jälkeen puhetta tulee ja tunteet näytetään.. Minua itseäni häiritsi tämä aluksi, koska tunteellisena ja räiskyvänä persoonana olisin halunnut tehdä nämä samat asia selvänä, mutta puhuttuamme asiasta se ei enää häiritse kovinkaan paljoa..
        Mustasukkaisuus on valloilla myös tässä, ainut asia jota en käsitä on se, ettei hän ole koskaan (omien sanojen mukaan) ollut aikaisemmista tyttöystävistää mustasukkainen.. En käsitä miksi juuri minusta...
        Mutta usko pois kyllä se luottamus sieltä tulee, kunhan hän kokee sen "voittaneensa" sinulta.. (ainakin omassa suhteessani)


      • Leijona
        leijona-nainen kirjoitti:

        Joku on kertonut minulle, että kyllä se kauriskin näyttää ne tunteensa. Joskus. Minun kohdallani on käynyt niin, että selvinpäin ei paljoa puhuta, mutta muutaman rentouttavan oluen jälkeen puhetta tulee ja tunteet näytetään.. Minua itseäni häiritsi tämä aluksi, koska tunteellisena ja räiskyvänä persoonana olisin halunnut tehdä nämä samat asia selvänä, mutta puhuttuamme asiasta se ei enää häiritse kovinkaan paljoa..
        Mustasukkaisuus on valloilla myös tässä, ainut asia jota en käsitä on se, ettei hän ole koskaan (omien sanojen mukaan) ollut aikaisemmista tyttöystävistää mustasukkainen.. En käsitä miksi juuri minusta...
        Mutta usko pois kyllä se luottamus sieltä tulee, kunhan hän kokee sen "voittaneensa" sinulta.. (ainakin omassa suhteessani)

        Niin toivotaan että oppii olemaan luottavainen, ja toivon totisesti että kauris oppii näyttämään tunteensa muutenkin kuin vähän kännissä, sillä onhan se niin ujo mutta mielettömän ihana kun vähän rohkaistuu, yleensä miehet ovat olleet liiankin avoimia ja koko ajan kehumassa, tässä on sitä haastetta mitä minä ainakin toivon mieheltä, mutta ei kuitenkaan tavoittelemattomissa olevaa haastetta ; ) Toivon vain, että näinkin erinlaiset merkit sopivat yhteen, sillä kaurismies on kuitenkin loppujen lopuksi aivan ihana, mutta toisaalta eihän mulla kyllä ole arkipäivistä kauriin kanssa tietoakaan, joten vaikea mennä sanomaan mitä se oikeasti edustaa, viestejä ja soittoja ei viikolla tule mutta viikonloppuna heti ensimmäisenä haluaa nähdä ja kertoo avoimesti tunteensa pikkupienissään, ja on jopa sanonut rakastuneensa, ja tietysti vastaa heti viestiini tai soittooni, mutta muuten ei kuulumisia kysellä eikä turhia soitella, joten kauhean ristiriitaista ja en todellakaan tiedä mitä se todella sitten tuntee kun olen tottunut siihen, että jos on rakastunut niin viestejä kyllä tulee ainakin joka toinen ilta ja soittoja myös, mutta ei näköjään kaurismieheltä : (


      • aksupoksu
        Leijona kirjoitti:

        Hei, kertokaa minulle hieman kauriista, miten saisin kaurismiehen luottamaan ja uskomaan minuun, olen ihastunut kaurismieheen, ja hän minuun(sanoi niin ja uskon kyllä ; )mutta mustasukkaisuus on kyllä ollut jo monta kertaa kauriin puolelta esillä, siis hän on kauhean mustasukkainen, vaikka ei olisi tarvetta?

        Hei!! miten sait kaurismiehen avautumaan sinulle ja kertomaan tunteensa olen ihastunut kaurismiehen mutta hän on aika ujo paitsi kahden kesken hän on aivan erinlainen semmoinen ihana en tiedä mitä pitäisi tehdä kun ei enään niitä kahdenkeskeisiä aikoja varmaankaan tule, enkä myöskään tiedä mitä hän minusta ajattelee... on minulla hänen numeronsa, mutta en vaan tiedä mitä tehdä...


    • Delfiini

      Tapauskohtaista. Riippuu pitkälti miltä koko karttaa näyttää. Poikaystävälläni on aikasen paljon kaurista kartalla ja nyt kahden vuoden "opetuksen" tuloksena on se, että hän on oppinut kertomaan tunteistaan ja jopa näyttämään niitä konkreettisesti. Yhdessä vaiheessa jo luovutin, ku ajattelin, että ei tästä mitään tule. Kylmä se on ku pakastin, mutta väärässä olin. Poikaystävä itsekin sanoi, että ihan hyvä, että olen opettanut ja jaksanut jankuttaa tunteiden näyttämisen tärkeydestä suhteessa. Hän ei ole ennen muissa suhteissa osannut niitä näyttää. Mutta häntä on kyllä satutettu aikasemmissa suhteissa (pettämistä), että se johti siihen, että hän oli haudannut todella syvälle sen tunteellisen puolen, koska ei halunnut että häneen sattuis enää. Ihan luonnollista. Mutta nyt hän on kuulemma tajunnut, että minuun voi luottaa ja minä en satuta häntä ja ne tunteet voi näyttää.

      Eli kyllä Kaurismies oppii, mutta ajan kanssa. Kärsivällisyyttä peliin. Ja muista itse koko ajan näyttää, että välität. Ala anna Kaurismiehelle ainuttakaan epäilyksen hetkeä, että sinä et olisikaan kiinnostunut. Koska muuten joudut aloittamaan alusta.

      Kaurismiehille on kaikkein tärkeintä luottamus. Se, että seisot hänen rinnallaan aina ja et nolaa häntä muiden silmissä. Pidä hyvää huolta hänestä.

      Kaurismiehet eivät ole yleensä saaneet lapsuudessa tarpeeksi huomiota äidiltään, joten kaurismiehen vaimo/tyttöystävä joutuu hieman paikkailemaan sitä. En tarkoita, että alkaisit nyt huolehtia hänestä kuin jokin äiti. Ei. Kaurismies osaa kyllä huolehtia itsestään, mutta hän vain tarvii naisellista ja hellää huomiota. Enemmän kuin uskotkaan.

      Ja sitten toinen kysymys eli mistä siis huomaa että kaurismies välittää, jos hän ei näytä tunteita. No tämä ei olekaan mikään helppo kysymys. Kaurimiehen yleisimpiä tapoja on esim. se, että hän ajaa nurmikon, korjailee asuntoasi, käy kaupassa sinun puolesta jne. Eli todella yksinkertaiset ja käytännölliset asiat. Nämä tuntuvat itsestäänselvyyksiltä, mutta sitä ne eivät ole Kaurismiehen mielestä.

      • onko tavatonta kalat ja kau...

        Olen tutustunut kaurismieheen ja mietin, että eikö ole vain kiinnostunut vai mistä johtuu hieman etäinen käyttäytyminen. Onko se juuri sitä vaikeutta osata näyttää tunteensa??

        Itse olen kalat ja olen pohtinut, että voiko kauris olla tyytyväinen tämmöisen hillitymmän ihmisen kanssa joka näyttää tunteensa ja odottaa niihin jonkin verran vastakaikua. Tarvitseeko kauris rinnalleen räväkän tyypin vai riittääkö se että luotan häneen ja olen rinnalla?

        Kauris on maininnut olevansa rakastunut minuun. Voiko kauris sanoa näin parin kuukauden tuntemisen jälkeen? Silti vaikuttaa olevan välillä hyvinkin välinpitämätön.


    • Venla

      Minun exkauriini oli hyvin herkkä persoona,tai mulle hän ei sitä näyttänyt kun tunsimme vain noin kuukauden, ekalla viikolla sanoi jo rakastavansa mua! Oli ihania ja helliä hetkiä,toi ruusuja,teki ruokaa yms. ja ei ollu mustasukkanen! mutta itse ei jättänyt mua,otti exänsä takasin (skorpparinaisen) joka on sairaalloisen mustasukkanen ja kahlitseva niin tossun alle vetävä! Ja kaurismies ei halunnut pitää muhun mitään yhteyttä kun ei vaan pysty oleen mun kaveri! Liekö kauriin suhde skorppariin ole sitä valtavaa rahan himoa sitten vai tosi rakkautta??

      • Anni

        Itse skorpparinaisena (ja tulisena sellaisena) olen kyllä huomannut, että mun kaurismieheni näyttää tunteensa tekemällä kivoja tekoja, mutta aika harvoin puhumalla. Muutamia vuosia ollaan tunnettu, eli voi sanoa että aika hyvin luonteen tunnen, vaikkei toista koskaan täysin opi tuntemaan.

        Jotkut keskusteluissa puhuivat muutoksesta ja niiden toiveista. Tuohon täytynee todeta, että muutos lähtee aina henkilöstä itsestään eikä toista voi muuttaa vaikka toivoisikin hänen muuttuvan. Aluksi itsekin määrätietoisena ihmisenä pyrin muuttamaan poikaystäväni tapoja, josta seurasi vain katkeria riitoja joten ymmärsin onneksi viimein, ettei toisen muuttaminen tule onnistumaan. (Toisaalta: miksi pitäisikään? Rakastuinhan häneen kuitenkin kokonaisena ihmisenä, vikoineen päivineen).
        Tärkeintä on hyväksyä toinen juuri sellaisena kuin on, niin suhde toimii. Tietenkin voi esittää toiveita, ja kertoa mikä itsestä tuntuu hyvältä tai pahalta, ja näin aikaansaada mahdollisesti muutosta, jos toinen on valmis siihen. Näin meidän suhde on ainakin kehittynyt, pikkuhiljaa aina parempaan suuntaan.

        Ja kuten joku aiemmin keskustelussa totesi, kauris taitaa kuitenkin pohjimmiltaan olla tosi herkkä ja mielestäni myös älykäs luonne.
        Vaikka itsekin joskus luulin sitä kylmyydeksi, tiedän nyt että niitä helliä tunteita on, mutta niiden osoittaminen voi kauriille olla vaikeaa. Toisaalta kaurismies on mun mielestä luonteeltaan kuitenkin myös lempeä ja anteeksiantavainen, ainakin sen olen omassa suhteessani huomannut. Kielteisten tunteiden osoittamista en itse kamalasti edes puolestani herkkänä ihmisenä jaksaisi.

        Ehkäpä tulinen ja tunteensa näyttävä skorpioni sekä lempeä ja herkkä ja joskus tunteensa kätkevä kauris sopivat toisillensa juuri sen takia, että vastakohdat täydentävät toisiaan? Vai onko muilla kokemusta kauriin ja skorpionin välisestä suhteesta ja siitä, mikä saa sen toimimaan tai epäonnistumaan?


    • miss79

      Olen kyllä aivan samaa mieltä että kaurismiehet ovat välinpitämättömiä ja tunteitaan eivät osaa näyttää muuten kuin teoilla..asuin avoliitossa 8 vuotta kaurismiehen kanssa ja sitten tuli mitta täyteen,enää en jäänyt odottamaan muutosta.

      • kauris mies

        Kyllä kauris mies näyttää tunteensa, mutta ne ovat aluksi tosi syvällä. Naisen pitää osata kaivaa ne tunteet esiin ja siinä parhaiten onnistuu leijona naiset, jotka osaa flirttailla ja sytyttää. Tietenkin kauris voi olla omastaan mustasukkainen, mutta se pätee kyllä kaikkiin.


      • VesimiesNainen ).(

        Heips, mun on pakko kertoa teille omat kokemukseni kaurismiehistä:

        Herra nro 1: Heti alkumetreillä olisi halunnut treffailla joka päivä. Söi kädestäni. Sängyssä... no jaa. Kaurismiehillä vain on niiiiiin pieni.

        Herra nro 2: Sain hänet heti polvilleen. Olisi tehnyt vaikka mitä, että olisin alkanut seurustella kanssaan. Olisi syönyt kädestäni. Sängyssä kokemus vain yhdestä kerrasta.... ja sehän riittikin. Kaurismiehillä vain on niiiiiin pieni.

        Herra nro 3: Tapaillut nyt kahden viikon ajan. Soittelee päivittäin, haluaa treffaa melkein päivittäin. Tekee mitä tahansa puolestani. Syö kädestäni. Sängyssä.... no jaa....Kaurismiehillä vain on niiiiiin pieni.
        En jatka seurustelua. Haluan miehen, jolla on oma tahto. Haluan haastetta. Ainakaan Vessarinaiselle kauris ei vain sovi :)
        Ihania hetkiä teille, jotka kaurista jaksatte katsella :)


    • __kauris__

      joo,voin edelliseen vain todeta ettei kauris ja vesimies todellakaan sovi toisilleen!!en jotenkin edes vesimies-ystävieni kanssa ole koskaan päässyt samalle aaltopituudelle..seurustellutkin olen kyseisen merkin edustajan kanssa,ja tuo oli raadollisin ja petollisin suhde jossa ikinä olen ollut..vieläpä kaksi kokonaista vuotta.tällä hetkellä menossa kolmas vuosi jousimiehen kanssa,eikä ole tämäkään ollut oikein koskaan onnellista eloa.seksiä ei ole suhteessamme ollut enää puoleentoista vuoteen.viimeisimmät kerrat muistan vain inholla ja ällötyksellä..molemmat taidetaan vain odottaa hetkeä jona toinen vihdoin uskaltaa lähteä.itse kauriina olen niin kovin tapoihini juurtunut,yhdessäolo on sitä että itse kuljen siivoamassa hysteerisenä laiskan ja erittäin epäsiistin jousimiehen jälkiä,herran aukoessa päätään kaikesta.hän on jo pettänyt,useampaan otteeseen,mutten todellakaan jaksa välittää.oikeastaan hiljaa toivon hänen löytävän jonkun,jotta tämä jahkailu vihdoin päättyisi.vesimiehen ja jousimiehen välissä ehdin kuitenkin kuluttaa viisi vuotta skorpparin kanssa,ja tämä oli intohimoisin satu jollaista en uskonut olevankaan!!tuosta sain voimaa uskoa ehkä koko loppuelämäkseni,että rakkaus voi todella olla kuin sadusta!itse kuitenkin kyseisen suhteen lopetin,vieläpä siinä toivossa että löytäisin jotain vielä parempaa..no,nyt olen läksyni oppinut.kantapään kautta.tällä hetkellä siis elän kuolleessa suhteessa,joka odottaa kuoppaustaan..ja olen vaivihkaa iskenyt silmäni leijonamieheen..en ole ikinä tuntenut ainuttakaan leijonaa,enkä tiedä yhtään miten pitäisi toimia.kyseinen leijona on jo usean vuoden haikaillut perääni,mutta jotenkin liian suoraan ja avoimesti..omaan kaurismaiseen tyyliini sopimattomasti..hän kun ei ole kovin sitoutuvalta yksilöltä vaikuttanut.itse siis olen seurustellut teini-iästä saakka,enkä oikein koskaan ollut huoleton sinkku,enkä sellaista elämää toivoisikaan..minulla on aina ollut paljon ihailijoita,joten en tiedä todellakaan,miten tosissaan kyseinen leijona on,vai onko tuo käytös vain äijäporukan mukana vitsailua/flirttailua..mitä siis tehdä??

      antakaa leijonat neuvoja??!!

    • kauris ja jousimies

      kyllä kauriit osaavat keroa tunteensa teoin ja sanoin jopa teksti viestein.
      he ovat usein ujoja ja kertovat millä keinolla vain tunteensa ja joskus osaavat yllättää toden teolla, oma kauriini on ujo ei ollut pokkaa kerto tunteitaan mutta sitten loppujen lopuksi oli pokka jopa varatulle jousimies naiselle olevansa katellinen ja haluavansa minut nyt olemme molemmat onnellisesti yhdessä että kyllä ne osaavat kerto tunteensa mutta ovat aluksi hieman ujoja sitten edetään hitaasti tunteiden näyttämiseen ja ne tunteet täytyy oppia huomaamaan heille täytyy olla ystävällinen ja kiltti ja avulias joskus ehkä vähän utelias niin kyllä välit lämpenee ja ne välittämisen sanat tulevat ajallaan esiin. hän sanoo että hänellä on ikävä. hän sanoo että hän pitää ja paljon, hän sanoo että kukaan ei ole sanonut häntä söpöksi ennen minua tai muutenkaan kehunut heitä täytyy osata käsitellä oikein lämpimästi hellästi ja ystävällisesti niin pian he roikkuvat teissä kiinni. ja kertovat tunteitaan sanoilla, viesteillä, teoilla, ja oskus vaikka yllättävät.

    • hylättykö

      Vitun pukkeja ne ovat,niitten päämäärä on kai "valloitushalu",toisessa liitossa kauriismiehena8sen).ekassa liitossa tehny samaa.Hyviä puolia toki on mut..miulle riittää.Muka baarissa..katon kalsarit.Turpaan annan muijalle jos tiiän nimen,ensin löylytän mmiehen ja kysyn miksei seiso?
      Vitunkusipää,varmaan seli-seli..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe