Kyllä Paraisilla löytyy paljon autiotaloja pitkin ja poikin, nyt kun ollaan vaimon kanssa seurailemaan niitä, löytyy hienoilla paikoilla (keskustassa) ja sitten tietenkin hieman ulommalla.. Suurin osa ovat kumminkin tosi hienoja vanhoja taloja 1900- luvun alusta rakennettuja. Siellä ne ränsistyy ja ketään ei kiinnosta paskan vertaa. Luulis että jos omistajia ei kiinnosta kunnostaa niin kyllähän löytyy ihmisiä ketä oikein hakemalla hakee just näitä taloja joita haluaa kunnostaa ja vaikkapa muuttaa niihin. Sitä vaan oli asiaa..
Autiotalot...
Talobongari
3
354
Vastaukset
- vanhatkunniaan
ihan sama hienojen veneitten kanssa niitä on saaristossa joka talon pihassa lahomassa kun käyt kysymässä onko myynnissä , on vastaus ei myydä , säästetään lapsille jne, aika sama talojen kanssa .
- Ei myynnissä
Emme halua köyhiä tänne.
- Tee tarjous
Pajbackantiellä löytyy omakoti- tai rivitaloja, nämä ovat Nordkalkin omistuksessa. Malmnäsin aluella löytyy lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984