Rottien syöminen

SoIndeed

Pitäisikö vaihta rottien ruokakupin sisältö joka päivä vai pitääkö odottaa että ne syövät kaikki siemenet?

7

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surhym

Anna syödä kuppi melkein tyhjäksi, kyllä ne "pahat ja tylsät" ruoatkin sieltä kuluu loppujen lopuksi. Kaverit syö aina ensin kaikki hyvät.. vähän niinkun mekin=) Heität päälle sit vaan uutta ruokaa välillä. Vaihdat vaikka kerran viikossa kupin, katsot että kerkiivät syödä kupin melkeistä tyhjäksi ja saat kaikki murenat ja purut heittää helposti roskiin. Täällä ainakin jokainen herra vuorollaan "merkkaa" kuppia sen reunoilta joten pese hyvin vaihdon yhteysessä.

• SoIndeed

Mutta kun ruan seassa on pellettejä niin ei ne niitä syö.

• SoIndeed kirjoitti:

Mutta kun ruan seassa on pellettejä niin ei ne niitä syö.

Kyllä ne syö, kun nälkä tulee ;) Mitä ruokaa sulla on?

• SoIndeed
        tulikirahvi kirjoitti:

Kyllä ne syö, kun nälkä tulee ;) Mitä ruokaa sulla on?

Erään kasvattajan omaa seosta, tosin ystäväni osti häneltä hiiren ruokaa ja hiiret sai sen jälkeen ulkoloisia... Tai sitten se johtui vehnästä.

• SoIndeed kirjoitti:

Erään kasvattajan omaa seosta, tosin ystäväni osti häneltä hiiren ruokaa ja hiiret sai sen jälkeen ulkoloisia... Tai sitten se johtui vehnästä.

Pikkupelletti kuulostaa Rapunzelilta lupaavasti. Mulla oli sitä, ja ne pelletit pyöri kyllä oman aikansa kupissa, mutta kyllä ne syötiin kun vaihdoin ruuan aina vasta kuin lähes jokainen oli syöty! :) Hyvää safkaa kyllä, mutta siemenseoksissa on tosiaan tärkeää että kaikki syödään, muuten ravintoaine koostumus muuttuu vääräksi.

• surhym

Loisten ja muiden pikkupikku kekkaleitten(ei toivottujen) takia kannattaa laittaa irtomyynnistä ostetut kuivaruoat pakkaseen ainakin vuorokaudeksi. Vaikka kuinka tarkkaan ruokaa säilyttää niin aina voi tulla yllätyksiä. Kyllä täälläkin jää viimeiseksi pikkuset pelletit, ne nyt on ilmeisesti liian terveellisiä ja eikä maistu hyvälle. Kyllä ne menee pahemman puutteessa:D.

• SoINDEED

Säälittää vaan nähdä aina kun avaan oven niin ne tarkistavat ruokakuppinsa että onko tullut uusi ruokasatsi :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe