rotan päälle joutui vettä ,mitä teen ?!?!

sannahhhhhhhh

Rottani päälle joutui vettä ,kun kylvetin sitä! Kyseessä on siis alokas joka pelkää vettä kuollakseen ,ja kun pesin sitä niin se rimpuili niin että sen päähän tuli vettä! Tleeko sille nyt korvatulehdus?! APUA!!

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei päähän joutuva vesi sinänsä vaarallista ole, kyllä rotat myös ihan itsekin sukeltelee. Todennäköisesti ei käy mitään, mut jos tulee niin sit vaan lääkäristä antibiootit :)

• sannahhhh

Sen viiksikarvoihin tuli myös fairya ,ja kun se lipesi kädestäni se meni piiloon n. 7 sekunniksi (en nähnyt sitä) niin olisiko se voinut nuolla itseään sinä aikana?!?

• surhym

Tä? Mä tipahdin, pelkäätkö että rotta on niellyt fairya, vai mitä? Ei kaveri ole niin paljon ehtinyt sitä niellä et siitä mitään ongelmaa tulisi. Ensi kerralla kokeile ilman kylpemistä. Kastelet hanan alla ja laitat shampoon, hierot koko turkkiin ja hana päälle rotta alle ja huuhtelet tarkkaan shampoon pois. Välttyy kaveri sukelluksilta:)

• Mä ainakin ymmärsin et sitä ois pesty nytkin ihan hanan alla, ei ammeessa.

Rotat on onneksi aika sisukkaita kavereita, mun omat on päässeet vahingossa syömään mm. peiteväriä ja akryylimaalia (!) ja ainoa oire on ollut jännän värinen kakka :D Ei fairykaan varmasti toki hyvää tee...

• surhym

Okke, mä ihan oletin että on ollut vettä altaassa. Mutta kuitenkin..kyllä täällä on kokeiltu kaikki mitä vaan voi syödä. Tänään syötiin lattialle tippunut lyijykynä :D tajusin vasta sitten kun ketään ei näkynyt vähään aikaan että joku touhu on nyt jossain. Juokseevat vielä karkuun kynän palat suussa..jokainen eri suuntaan..tottakai.

• Rotteliini

Ei sen pitäisi mitään haitata mutta voit tietysti ottaa yhteyttä eläinlääkäriin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5373
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4697
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      159
      1788
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1466
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1297
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1144
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1033
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1013
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      859
    Aihe