Rottani päälle joutui vettä ,kun kylvetin sitä! Kyseessä on siis alokas joka pelkää vettä kuollakseen ,ja kun pesin sitä niin se rimpuili niin että sen päähän tuli vettä! Tleeko sille nyt korvatulehdus?! APUA!!
rotan päälle joutui vettä ,mitä teen ?!?!
6
368
Vastaukset
No ei päähän joutuva vesi sinänsä vaarallista ole, kyllä rotat myös ihan itsekin sukeltelee. Todennäköisesti ei käy mitään, mut jos tulee niin sit vaan lääkäristä antibiootit :)
- sannahhhh
Sen viiksikarvoihin tuli myös fairya ,ja kun se lipesi kädestäni se meni piiloon n. 7 sekunniksi (en nähnyt sitä) niin olisiko se voinut nuolla itseään sinä aikana?!?
- surhym
Tä? Mä tipahdin, pelkäätkö että rotta on niellyt fairya, vai mitä? Ei kaveri ole niin paljon ehtinyt sitä niellä et siitä mitään ongelmaa tulisi. Ensi kerralla kokeile ilman kylpemistä. Kastelet hanan alla ja laitat shampoon, hierot koko turkkiin ja hana päälle rotta alle ja huuhtelet tarkkaan shampoon pois. Välttyy kaveri sukelluksilta:)
Mä ainakin ymmärsin et sitä ois pesty nytkin ihan hanan alla, ei ammeessa.
Rotat on onneksi aika sisukkaita kavereita, mun omat on päässeet vahingossa syömään mm. peiteväriä ja akryylimaalia (!) ja ainoa oire on ollut jännän värinen kakka :D Ei fairykaan varmasti toki hyvää tee...- surhym
Okke, mä ihan oletin että on ollut vettä altaassa. Mutta kuitenkin..kyllä täällä on kokeiltu kaikki mitä vaan voi syödä. Tänään syötiin lattialle tippunut lyijykynä :D tajusin vasta sitten kun ketään ei näkynyt vähään aikaan että joku touhu on nyt jossain. Juokseevat vielä karkuun kynän palat suussa..jokainen eri suuntaan..tottakai.
- Rotteliini
Ei sen pitäisi mitään haitata mutta voit tietysti ottaa yhteyttä eläinlääkäriin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859