Virolaisten tuottamat hyödyt kahdenkymmenen vuoden aikana

onko niitä

Yksinäisille läskeille tuotetut virolaiset huorat. Onko muita?

16

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukattu raha

      Viro on Euroopan surkein valtio. Moldovallakin on enemmän saavutuksia.

    • Kummallista kohkaami

      Viitsittekö vähän vilkaista ympärillenne.
      Viro on kohtalaisen hyvin pärjäilevä EU:n ja Naton jäsenmaa. Kyllä niissä piireissä hakijoiden laatua ja saavutuksia tarkemmin arvioidaan kuin mitä Esson baarin raati pystyy näillä palstoilla.
      Monestiko olette käyneet Romaniassa ja Moldoviassa, itse kävin Romaniassa työmatkoilla monta kertaa. Kyllä ongelmat ovat siellä suuremmat ja saavutukset vähäisemmät.

      • Jaanus

        Turhaan kuittaat ääliölle. Ensinnäkin tuo on yks ja sama kirjoittaja, sairaseläkeläinen joka tekee joskus yhteiskunnan töitä. Niin se joskus kirjoitti yhes toises viestiketjus. Tuo (päästään sairas?) kuittailee itse omiin aloituksiinsa eikä ymmärrä että teksti ja nikin kirjoitustapa paljastavat hänet nk. moninikkipersoonaksi. Vähän niinku jakomielitautinen joka kysyy ja vastaa itselleen. Sellainen vaan innostuu lisää kun joku ulkopuolinen kuittaa.
        Jos sille ei tuu ajoissa kuittauksia, se hermostuu ja kirjoittaa mahdollisimman rivoja sanoja että saa edes jonkun luotsin tai suomi24 ylläpidon reagoimaan kun poistavat moninikin hävyttömyydet. Kaipa tuo raasu siten saa tietää olevansa elossa ja jollakin tapaa huomioitu.
        Sama tyyppi kirjoittaa ahvenanmaalaisten, suomenruotsalaisten ja jopa ruotsinsuomalaisten palstoilla haukkuen aina sitä ryhmää, kelle palsta on tarkoitettu.

        Tod.näk. suomi24 saa mainostulonsa palstoista juuri tuommoisen ansiosta koska joka klikkaus sivulle tuo kassaan rahaa mainostajalta. Siksi ei poistopyynnöt tsi banni tuolle tyypille kannata.

        Jos oikeaa juttua Virosta haluaa, kannattaa tulla meidän omiin foorumeihin tai rekkautua ja kirjoittaa vain sisäpiirin kanssa.


      • uiuuiiiii
        Jaanus kirjoitti:

        Turhaan kuittaat ääliölle. Ensinnäkin tuo on yks ja sama kirjoittaja, sairaseläkeläinen joka tekee joskus yhteiskunnan töitä. Niin se joskus kirjoitti yhes toises viestiketjus. Tuo (päästään sairas?) kuittailee itse omiin aloituksiinsa eikä ymmärrä että teksti ja nikin kirjoitustapa paljastavat hänet nk. moninikkipersoonaksi. Vähän niinku jakomielitautinen joka kysyy ja vastaa itselleen. Sellainen vaan innostuu lisää kun joku ulkopuolinen kuittaa.
        Jos sille ei tuu ajoissa kuittauksia, se hermostuu ja kirjoittaa mahdollisimman rivoja sanoja että saa edes jonkun luotsin tai suomi24 ylläpidon reagoimaan kun poistavat moninikin hävyttömyydet. Kaipa tuo raasu siten saa tietää olevansa elossa ja jollakin tapaa huomioitu.
        Sama tyyppi kirjoittaa ahvenanmaalaisten, suomenruotsalaisten ja jopa ruotsinsuomalaisten palstoilla haukkuen aina sitä ryhmää, kelle palsta on tarkoitettu.

        Tod.näk. suomi24 saa mainostulonsa palstoista juuri tuommoisen ansiosta koska joka klikkaus sivulle tuo kassaan rahaa mainostajalta. Siksi ei poistopyynnöt tsi banni tuolle tyypille kannata.

        Jos oikeaa juttua Virosta haluaa, kannattaa tulla meidän omiin foorumeihin tai rekkautua ja kirjoittaa vain sisäpiirin kanssa.

        Onpa eestiloinen hauras. Ei ihme, että Viro on Euroopan persereikä.


      • Myytinmurtaja
        Jaanus kirjoitti:

        Turhaan kuittaat ääliölle. Ensinnäkin tuo on yks ja sama kirjoittaja, sairaseläkeläinen joka tekee joskus yhteiskunnan töitä. Niin se joskus kirjoitti yhes toises viestiketjus. Tuo (päästään sairas?) kuittailee itse omiin aloituksiinsa eikä ymmärrä että teksti ja nikin kirjoitustapa paljastavat hänet nk. moninikkipersoonaksi. Vähän niinku jakomielitautinen joka kysyy ja vastaa itselleen. Sellainen vaan innostuu lisää kun joku ulkopuolinen kuittaa.
        Jos sille ei tuu ajoissa kuittauksia, se hermostuu ja kirjoittaa mahdollisimman rivoja sanoja että saa edes jonkun luotsin tai suomi24 ylläpidon reagoimaan kun poistavat moninikin hävyttömyydet. Kaipa tuo raasu siten saa tietää olevansa elossa ja jollakin tapaa huomioitu.
        Sama tyyppi kirjoittaa ahvenanmaalaisten, suomenruotsalaisten ja jopa ruotsinsuomalaisten palstoilla haukkuen aina sitä ryhmää, kelle palsta on tarkoitettu.

        Tod.näk. suomi24 saa mainostulonsa palstoista juuri tuommoisen ansiosta koska joka klikkaus sivulle tuo kassaan rahaa mainostajalta. Siksi ei poistopyynnöt tsi banni tuolle tyypille kannata.

        Jos oikeaa juttua Virosta haluaa, kannattaa tulla meidän omiin foorumeihin tai rekkautua ja kirjoittaa vain sisäpiirin kanssa.

        Kyllä pöllömpikin huomaa kirjoitusten pituudesta että eri tyyppejä ovat. Se ei ole aivan pieni se suomalaisten joukko jotka ovat tyytymättömiä Viron ja virolaisten puuhasteluun.


      • sdghshdrhrdbhbrtbjty
        Myytinmurtaja kirjoitti:

        Kyllä pöllömpikin huomaa kirjoitusten pituudesta että eri tyyppejä ovat. Se ei ole aivan pieni se suomalaisten joukko jotka ovat tyytymättömiä Viron ja virolaisten puuhasteluun.

        Tuskinpa. No, ehkä korkeintaan 2 kirjoittajaa. Aivan liian samanlaiset kirjoitukset ja tapa tehdä nikki. Mitään uutta näkökulmaa kirjoittaja ei koskaan tuo, aina vaan oksentaa tuota samaa shittiä.

        Miten voi olla pieni naapurivaltio noin iso kiusa että se vie suuren osan energiaasi kun haukut täällä virolaisia ja Viroa? Itsetunnossasi täytyy olla vika jos noin kovin luonnonpäälle ottaa.


      • Myytinmurtaja
        sdghshdrhrdbhbrtbjty kirjoitti:

        Tuskinpa. No, ehkä korkeintaan 2 kirjoittajaa. Aivan liian samanlaiset kirjoitukset ja tapa tehdä nikki. Mitään uutta näkökulmaa kirjoittaja ei koskaan tuo, aina vaan oksentaa tuota samaa shittiä.

        Miten voi olla pieni naapurivaltio noin iso kiusa että se vie suuren osan energiaasi kun haukut täällä virolaisia ja Viroa? Itsetunnossasi täytyy olla vika jos noin kovin luonnonpäälle ottaa.

        Jos viittasit "sekunda pärisee" nimimerkkiin niin minähän se olen. Itse kyllä pituuden lisäksi käytän mielelläni lähteitä ja tuon uusia näkökulmia historiasta jo 1800-luvulta Viron Suomeen jatkuneesta riippuvaisuussuhteesta.

        Omasta puolestani voin vain sinulle vainoharhaiselle sanoa että isänmaallisena pidän Suomen asioita ominani. Viron tapa hyväksikäyttää läheisyyttämme on etujemme vastaista ja vastenmielistä.


      • J3j3
        Myytinmurtaja kirjoitti:

        Jos viittasit "sekunda pärisee" nimimerkkiin niin minähän se olen. Itse kyllä pituuden lisäksi käytän mielelläni lähteitä ja tuon uusia näkökulmia historiasta jo 1800-luvulta Viron Suomeen jatkuneesta riippuvaisuussuhteesta.

        Omasta puolestani voin vain sinulle vainoharhaiselle sanoa että isänmaallisena pidän Suomen asioita ominani. Viron tapa hyväksikäyttää läheisyyttämme on etujemme vastaista ja vastenmielistä.

        Suomen asiat ominasi? Kuka ne sulle lupas? Minä, suomenruotsalainen, olen sitä mieltä että suomalainen on rasistisin ihminen mitä löytyy. Saan siitä kuulla jatkuvasti, hurrittelua ja muuta shittiä. Ruotsissakin ne on kaikkein pahimpia ja perustavat skinikerhoja. Ja ovat itseasiassa organisoituneet siinä lajissa jo pitkälle. Suomessaski. Sä siis tunnustat jotain tuommosta? Hyi olkoon! Menisit töihin, idiootti, tienaa oikeutesi elää Suomessa.


      • Myytinmurtaja
        J3j3 kirjoitti:

        Suomen asiat ominasi? Kuka ne sulle lupas? Minä, suomenruotsalainen, olen sitä mieltä että suomalainen on rasistisin ihminen mitä löytyy. Saan siitä kuulla jatkuvasti, hurrittelua ja muuta shittiä. Ruotsissakin ne on kaikkein pahimpia ja perustavat skinikerhoja. Ja ovat itseasiassa organisoituneet siinä lajissa jo pitkälle. Suomessaski. Sä siis tunnustat jotain tuommosta? Hyi olkoon! Menisit töihin, idiootti, tienaa oikeutesi elää Suomessa.

        Huhhuh, ai väitinkö minä nyt olevani skini? Itseltänikin löytyy kahdeksasosa suomenruotsalaista isoisoisän kautta. Katso vain ankkalampelainen miten oma klikkisi on kohdellut suomenkielisiä maanmiehiään ennen kuin tulet paskaasi jauhamaan, Viron ja Suomen suhde EI ole lähellekään sama kuin Suomen ja Ruotsin.
        Olen opiskelemaan pyrkivä nuori mies, vaikka sitä ette ymmärtäisi.


    • he he he

      Kai ne Härmän häijyt ja muut pienet puuhastelijat on jotain itäeurooppalaisia taitoja oppineet. Sian varastaminen kun ei ole mikään jalokiviryöstö.

    • 12-22

      Montako kiloa sulla onkaan että sait tilaamasi? Pääsetkö siitä netin ääreltä mihinkään? Näetkö edes vehkeesi?

    • teretere

      viro on täysin turha loisvaltio, ei osa muuta kuin lypsää rahaa euvostoliitosta.

      kaikki tiet, infrastruktuuri, kaikki mitä virossa on rakennettu joko neukkulan tai europalaisten rahoilla.

      viro ei tuottaa muuta kuin huumeet, pahviruumisarkut, huorat ja ongelmat.

      Jos Suomi pistä rajat kiinni, Viro on konkurssissa seuraavana päivänä, tämä lapsikin ymmärrä.

      vain kiitämätön virolainen kehtaa vittuilla kuinka Suomi on hoono maa.

      • olet laiskapaska

        Mee duuniin, sika. Älä jaksa jauhaa enää tota samaa shittiä.


    • varoitus!
      • sdghshdrhrdbhbrtbjty

        Pas varoen kun liität tuommoista. Totuushan kuitenkin on, että suomalaiset on tunnettuja puukkojunkkareita ja meillä niitä surmia tapahtuu paljon enemmän ja ovat raaempia. Kotiväkivaltamme on Euroopan pahimpia. Suomessa naiset hakataan turhankin usein. Kun katsoo iltapäivlehtiemme sivuja, ei mene päivääkään ilman väkivaltauutista. Mitähän se kertoo Suomesta?
        On olemassa sanontatapa:
        Se joka on täysin syytön, heittäköön ensimmäisen kiven.

        Mietipä sitä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2509
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2214
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2212
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1732
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe