Nyt olisi hakusessa hotelli/ bungalow joka ei löytyisi matkanjärjestäjien listoilta, eikä perineisiltä hakukoneilta agodan tai bookingin listoilta.
Sun flower vaikuttaisi ainakin vaihtoehdolta, green beach olisi hyvä sijainniltaan.
Näistäkin kokemuksia olisi mukava saada.
Kuitenkin muista mahdollisuuksista olisin erityisen kiinnostunut
majoitus hakusessa
4
272
Vastaukset
- annika 44
http://sweet-mango-bungalow.com/
Ihan mahtava paikka. Rauhallinen sijainti, todella siistit huoneet. Mopo kantsii vuokrata, miinuksena pitkähkö matka rantaan. Aiemmin oli lyhyempi, mutta nyt on suljettu yksi kadunpätkä, joten joutuu kiertämään päätien kautta. - annika 44
Bang Niangilla oleva Sita Garden on myös aivan upea ja sijainti rannalla! Samoin Chong Fah Beach Resort.
- ropinson krusoe
Miksi pitää olla vaikeasti varattavissa oleva bungalow?? ettei olis muita vai, joopa joo..
- hankalahomma
Ihan vain uusia mahdollisuuksia kartuttaakseni. Thaimaalaisessa omistuksessa olevat paikat kiinnostaisivat erityisesti.
Olen käynyt khao lakissa niin pakettimatkalla, kuin huoneen itse varatenkin. Olen molempiin tapoihin ollut tyytyväinen. Myöskään muut matkalaiset eivät lomaani koskaan häirinneet.
Jos joku haluaa jakaa *löytönsä* palstalaisten kanssa, eikai se huonoasia ole kenellekkään. Iso kiitos vastanneille.
Olen pahoillani jos aloitukseni tuotti joillekkin pahaa mieltä, se ei ollut tarkoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1084261- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361556Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140