Hei Koh Lantalla käyneet tai muutkin! :) Mihin Lantalta kannattaa suunnata viettämään shoppailupäivää? Krabi Towniin?
Ostoksille Koh Lantalta
5
337
Vastaukset
- on käyty
Saladanissa on kojuja, joissa perinteistä rantavaatetta, laukkuja ja muuta roinaa. Old Townissa on kadunpätkä, jossa muutamia kauppoja ja koju, jossa myydään pelkästään riippumattoja. Siellä on myös hyviä ruokapaikkoja. Saarikierroksella kannattaa käydä. Koh Lantan saari ei ole mikaan ostospaikka. Karbi Towniin ostoksille.
- kribi
Ei Krabi townissakan kovin kummoiset apajat ole mutta rantaresut ja muut tarvittavat vermeet saa sieltä kyllä kätevästi (ja edullisemmin) mukaan. Ja Lantalle ehdottomasti laivalla, ihanan leppoisa merimatka. Pois tultiin hikisessä vanissa losseille jonotellen, ei kovin hehkeää..
- Lantaltalöytyy
Saladanista löytyy kyllä melkein kaikki samat rätit ja lumput, kuin Krabi Townistakin tai Ao Nangista, vaikka kauppojen ja kojujen lukumäärä onkin pienempi. Kannattaa tsekata muutkin kaupat, kuin "basaarikujien" kojut.
Krabille on Lantalta sen verran matkaa, että matka-aika on pitempi kuin shoppailuaika. Toki tuon voi ottaa retkenä, mutta mielenkiintoisempiakin retkikohteita löytyy....- Käyty on
Aivan samaa mieltä "Lantaltalöytyy":n kanssa ..Saladanista löytyy kaikki perus hepenet !!
- reissureetta
Päivän "shoppailumatka" krabi towniin lantalta tuskin kannattaa mutta kaupunki itsessään on kyllä ihan viehättävä ja muutaman päivän oleskelun väärti joko lantalle mennessä tai sieltä tullessa. Lähistöllä on mukavia retkikohteita ja pari päivää vierähtää kepeästi kierrellen ja katsellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690