VIRTSARAKKOKIPU

Winyyli

Minulla alkoi näköhermon tulehduksesta 2 kuukauden jälkeen kova virtsarakkokipu. Nyt virtsarakko on oireillut 8 kuukautta yhtäjaksoisesti.

Urologit tutkineet asiaa, mutta syytä virtsarakkokipuun ei löydy tutkimusten kautta. Epäilivät krooniseksi virtsaputken kipuoiteyhtymäksi. Itse taas epäilen, että kyseessä olisi ms-tautiin liittyvä vaiva. Ms-diagnoosia minulla ei ole, mutta olen niin sanottu keo-potilas, jolla tutkimukset jatkuu. Neurologi ei virtsarakkokipuun osaa suoraan vastata, koska kuulema ei ole yleinen kipu ms-potilailla.

Kärsiikö kukaan samasta vaivasta???

Itsellä virtsarakkokipu on virtsarakon päässä ja oireet vastaavat kiputilaa kuin olisi virtsarakko tulehdus, mutta tulehdusta ei ole koko aikana löytynyt. Välillä virtsarakko suoistelee itsekseen.

JOS KELLÄÄN ASIASTA MITÄÄN TIETOA/APUA, NIIN KAIKKI OTETAAN VASTAAN! ON TODELLA KIUSALLINEN VAIVA :'(

3

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maui

      Kaikessa lyhykäisyydessään- jätä pois vehnä!
      Istu lämpöpussin päällä. Lämpö auttaa!
      Hoida hiiva pois juomalla punaviinietikkavettä parina päivänä vähän. Ainakin hiiva tulee, kun haudot lämpimässä.
      Minä saan näin oireet vähenemään noin parissa tunnissa, ja loppuu sitten aikanaan..

      Itse juuri nyt istun viltti vyötäisille kiedottuna ja odotan, että kohtaus menee ohi. Söin lauantaina halpaa kaupan pakastepitsaa, ja se tuntuu olevan pahin! Oireet oli pitkään poissa, ja luulin kestäväni tuon yhden kerran..enpä kestänyt..

      Tää on NIIN syvältä- pissiitti!

    • höm..

      ONKS TÄÄ JOKU LÄÄKÄRI SIVU VAI???????
      MENKÄÄ NY HYVÄNEN AIKA LÄÄKÄRILLE, ÄLKÄÄKÄ TÄÄL RUIKUTTAKO!!!

      • höm, höh yms

        No ei kai kukaan kuvittele näillä terveys palstoilla mitään lääkärin vastaanottoa olevan. Täältä haetaan sitä vertaistukea, vastaavanlaisia kokemuksia. Kannattaa ehkä lukea jotain muita aiheita, jos "ruikutukset" ärsyttää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe