Myydään lemmikiksi,
kasvatukseen ja asialliseen ruokakasvatukseen alta löytyvät viime vuonna syntyneet hiiret!
Hiiret luovutetaan terveinä ja asiallisesti hoidettuina.
Useamman ostajalle hieman edullisemmin.
Kuvia lähetän aidosti kiinnostuneille..en vain kuvien kyselijöille.
16.5 syntynyt
pksa siamese blue point NAARAS
(ei ole saanut tähän ikään mennessä poikasia joten lemmikiksi!) 8€
17.9 syntynyt lk blue burmese (mutkahäntäinen) 8€ NAARAS
14.10 syntyneet NAARAAT:
lka agouti 10€
pk silver-agouti 10€
pka siamese blue point 10€
7.12 syntynyt UROS
pk/lk siamese blue point 10€
17.9 syntynyt Pka blue burmese UROS 10€
ANNETAAN 25.3 syntynyt pk agouti uros..esim ruokakasvatukseen.
Kun otat yhteyttä niin kerrothan millainen koti sinulla olisi tarjota hiirille.
Hiiret Hämeenlinnan Rengossa.
Hinta: 10
Yhteystiedot: [email protected]
O: Uros ja naaras kesyhiiriä,eriväreissä ja turkeissa
Zandel
1
107
Vastaukset
Hei,
Minulla on haave saada sellainen sininen naarashiiri, minulla oli joskus sellainen, Voisin tietty ottaa valkean mustanaamioisen koiraan. Molemmat saisi olla aivan nuoria. Mut ongelmani on tämä välimatka. Asun Pohjois-Savossa, Alapitkällä. Minulla ei ole kyytiä, miten luulisit sen järjestyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810