Jos näihin uusiin autoihinn värkkää sellaisia keltaisia sivuvaloja niin miten sekaisin saa ajotietokeen.
Sivuvalot
8
192
Vastaukset
- leikit sikseen
hyvin sekaisin.
- sivuvaloa
Tuskimpa vaikuttaa mitenkään, mutta kannattaa varmistaa asia esim. autosähköliikkestä.
Itselläni on sivuvalot etukulmissa, mutta auto tosin on vanhempaa mallia niin ei herjaile mitään. Taakse pitäisi hommata vielä, niin olisi fiksumman näkönen...- tuuninkiii Biltema
fiksun näköiset, no makuasiahan tuo, mutta melkoista teinituuninkia ja aivan turhaa.
Joissakin uudemman pään autoissa tietokone haistelee lamppujen jännitteitä ja alkaa herjaamaan jos tulee muutoksia, eli hajoaa tai muuttuu liikaa. Esim. Volvossa tietokone ilmoittaa että polttimo on palanut, vaikka oikeasti palaa vielä, mutta arvo on muuttunut liikaa ja polttimo kärähtää hetken päästä. - sivuvaloa
tuuninkiii Biltema kirjoitti:
fiksun näköiset, no makuasiahan tuo, mutta melkoista teinituuninkia ja aivan turhaa.
Joissakin uudemman pään autoissa tietokone haistelee lamppujen jännitteitä ja alkaa herjaamaan jos tulee muutoksia, eli hajoaa tai muuttuu liikaa. Esim. Volvossa tietokone ilmoittaa että polttimo on palanut, vaikka oikeasti palaa vielä, mutta arvo on muuttunut liikaa ja polttimo kärähtää hetken päästä.nii siis, tarkoitin, että olisi fiksumman näköinen, kun olisi takanakin sivuvalot, nythän on vain edessä.
En kyllä ole yhdessäkään amis Bemarissa moisia nähnyt? ? Nehän maksavat sentään hurjat 100€ (pikkasen alle) sarja... :D Ja tarkoitan siis Hellan laillisia led sivuvaloja.
- !!!
Ne on sallittu vain volgissa ja ameriikas
- .. ,, ..
Kyllä ne on ihan sallitut kunhan vaan hommaa laillisen sarjan. Ja niitähän saa laittaa niin monta kun vaan kehtaa...
Itse olen kytkeny niin ettei pala päivävalojen kanssa. - Keppi
Itse asensin Hellan sivuvalosarjan (4) Citroen C4 vm. 2008:een. Ei mitään herjailuja tietokoneelta. Samoin lisäkaukovalot ihan normikytkennällä eli ohjausvirta toiselta kaukovaloille menevältä piuhalta releelle ja käyttövirta suoraan akulta sulakkeen (15 A) suojaamana releelle. Hyvin pelittävät molemmat.
- kulkeeko lujempaa?
On muuten rumat ja halvannäköisiä tuunauksia. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3183750Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1091422- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041156- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104964Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74894