Viina vie helposti

Mapsu

Kesällä tulee 3 vuotta siitä kun viimeksi join alkoholia. Se on tosi kuin vesi, että humala helpottaa pakko-oireisen elämää....sen humalan ajan. Sillon ei paljoa mietiskele paskaoireisesti, niin kuin itse niitä nimitän.
Nyt raittiina tekisi vähän väliä hakea rentoutusta alkoholista mutta olen päättänyt taistella vastaan. Alkoholi sotkee lääkitystä ja tekee vain hirveämmän olon humalan jälkeisille päivlle.
Harmittaa olla usein kireänä,mutta mielummin näin kun huonossa jamassa oleva alkoholisti-äiti. Huomasin kuinka viina alkoin viemään. Ensin otti olutta vain viikonloppuna ja sitten jo viikollakin saunaolutta. Sitten täytyi jo mennä saunaankin useammin...Sitten oli huonoja päiviä ja täytyi rentoutua, millon mitäkin. Huomasi etten pystynyt enää hillitsemään itseäni. Kun join, himosin vain lisää, en tajunnut minkäänlaista rajaa....
Kolmannen lapseni myötä pystyin tuosta kaikesta irrottautumaan. Olin aina potenut huonoa omaatuntoa siitä minkälaista kuvaa lapsilleni itsestäni välitän, mutta nyt minua suorastaan oksettaa ajatella minkälainen olin.
Lasteni vuoksi, vaikka sitten olisinkin se kireä äiti. Jos minulla ei olisi lapsiani, millään ei varmaan olisi enää tässä vaiheessa väliä....

0

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
        Oulainen
        26
        5271
      2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
        Oulainen
        3
        4647
      3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
        Ikävä
        145
        1577
      4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
        Ikävä
        155
        1426
      5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
        Ikävä
        14
        1260
      6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
        Ikävä
        93
        1104
      7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
        Hyrynsalmi
        21
        1064
      8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
        Ikävä
        189
        946
      9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
        Ikävä
        61
        893
      10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
        Ikävä
        37
        819
      Aihe