Kesällä tulee 3 vuotta siitä kun viimeksi join alkoholia. Se on tosi kuin vesi, että humala helpottaa pakko-oireisen elämää....sen humalan ajan. Sillon ei paljoa mietiskele paskaoireisesti, niin kuin itse niitä nimitän.
Nyt raittiina tekisi vähän väliä hakea rentoutusta alkoholista mutta olen päättänyt taistella vastaan. Alkoholi sotkee lääkitystä ja tekee vain hirveämmän olon humalan jälkeisille päivlle.
Harmittaa olla usein kireänä,mutta mielummin näin kun huonossa jamassa oleva alkoholisti-äiti. Huomasin kuinka viina alkoin viemään. Ensin otti olutta vain viikonloppuna ja sitten jo viikollakin saunaolutta. Sitten täytyi jo mennä saunaankin useammin...Sitten oli huonoja päiviä ja täytyi rentoutua, millon mitäkin. Huomasi etten pystynyt enää hillitsemään itseäni. Kun join, himosin vain lisää, en tajunnut minkäänlaista rajaa....
Kolmannen lapseni myötä pystyin tuosta kaikesta irrottautumaan. Olin aina potenut huonoa omaatuntoa siitä minkälaista kuvaa lapsilleni itsestäni välitän, mutta nyt minua suorastaan oksettaa ajatella minkälainen olin.
Lasteni vuoksi, vaikka sitten olisinkin se kireä äiti. Jos minulla ei olisi lapsiani, millään ei varmaan olisi enää tässä vaiheessa väliä....
Viina vie helposti
Mapsu
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374956- 823516
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584