pilasit elämäni

kiitos pas*****

Narsisti, juoppo, alkoholisti, uhkapeluri, naistenhakkaaja, vätys. En koskaan anna anteeksi ja toivon todellakin pelkkää ***aa sulle! Kärsimystä elämääsi! Jätit velat mun ja lastemme niskaan ja vihaan sua koko sieluni ja sydämeni pohjasta.

5

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi paska

      olitteko te naimisissa sen kanssa? oliko avioehtoa? milloin miehen todellinen luonne selvisi?

      Voimia sinulle, vihaa hetki mutta vapauta siten itsesi ja aloita alusta tää elämä!

    • 15+5

      Voimia tosiaankin. Ainostaan narsisti jättää lapsensa ja kuinka mautonta jättää myös velat perääsi. Netissä on narsistien uhrit ry ja siellä paljon kaikenlaisia tarinoita. Hae sieltä juttuseuraa. Narsistit ovat paskamaisia ja saavat tosiaan tehdä ihan mitä haluavat.

      Hirveintä siinä on se, että sillä on jo uusi nyt menossa ja uudet uhrit. Narsistin kaava ei muutu koskaan hänen elämänsä aikana ja siitä tulee vielä kärsimään liian moni.

    • dfgijsgö

      jalo mies jalo mies vituttaa varmaan. Enää tästä ketjusta puuttuu joku miesimbesilli joka alkaa että mitäs menit tuon miehen kanssa lapsia hankkiin, niinpä niin, mistäs sitä aina tunnistaa, elämä kolhii, mennään eteen ja taaksen, on iloa ja kauhua, ja sittenkin se kaikki...on niin arvokasta jos vain nousee sen yläpuolelle ja uskaltaa.. aloittaa aina alusta, jotain oppineena, jostain uudesta kiinnostuneena, kohtia uusia tuulia, . ..

    • Ei voi kuin ihmetellä mikä niissä narsisteissa teitä naisia viehättää. Samaa on pitänyt kysyä äidiltäni. Narsisti vanhempana on suurinpiirtein surkeinta mitä ihmiselle voi sattua. Puhun kokemuksesta.

    • Helena16

      En tiedä onko oikea paikka, mutta tässä vähän elämästäni. Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa alkoholistin kanssa, nyt raittiutta melkein 6 vuotta.Näihin vuosiin sisältyy paljon pettymyksiä, valehtelua, häpeää, riitelyä ja päissään ollessaan huutamista ja haukkumista koko mun puolen sukulaisia kohtaan. Tästä riittäis kertomusta vaikka kuinka paljon, mutta nyt palaan nykyhetkeen.
      Meillä on kolme aikuista lasta, lentäneet jo pois kotoa. Viime kesänä keskimäinnen soitti ja antoi tulla kaikki pahaolo mulle. Siitä asti en itsekkään ole ollut kunnossa, tuskin edes tulekkaan ennenkuin hän pystyy antamaan anteeksi, jota olen tuloksettomasti pyytänyt kaksi kertaa.
      Kävin kaksi kertaa al-anonissa, mutta se ei tuntunut mun paikalta, nyt käyn psykologilla.
      Vasta nyt olen tajunnut et se olin minä joka ensin sairastuin ja mun aikuisena olisi pitänyt lähtee lasten kanssa. Tällä hetkellä tunnen miestäni kohtaan lähennä vihaa, koska hän se sairastutti 4 muuta ja syyllisyys painaa mua koko ajan.
      Olen niin saamaton, etten pysty sanomaan et ehkä haluaisin asua yksin, vaikka meillä ei ole enää mitään yhteistä.
      Hänen mielestään kaikki pitäsi olla ok, koska on lakannut juomasta.
      Kertomusta jatkuisi vaikka kuinka paljon, mutta haluan sanoa nuorille vastaavassa tilanteessa oleville, lähtekää varsinkin jos on pieniä lapsia ette tee muuta kuin hallaa itsellenne ja lapsillenne, nyt sen tajuan mut mulla on myöhäistä korjata mennyttä elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe