Kyse olisi noin 40nelion pinta-alasta parkettilattiaa joka pitäisi ehostaa. Uskaltaako tällaiseen hionta ja lakkaus hommaan lähteä itse vai pitääkö antaa ammattilaiselle?
Tietysti vaatii varmaan jotain hiomakalustoakin :/
Parketin hionta ja lakkaus. Uskaltaako yrittää itse?
2
263
Vastaukset
- jkjjjlölhgfdfg
Jos haluat hyvän anna suosiolla ammattilaiselle.
Kotitalousvähennyksenkin tuosta saat - lakkapää
Mulla on samat suunnitelmat vuoden päästä kunhan putkiremontista päästään. Harkitsin ensin kamalien rupsahtaneiden parkettien maalaamista ihan peittäväksi mutta sitten sainkin kaverilta kymmenisen litraa vesiohenteista lakkaa. Aion itse kokeilla lakkaamista, ei siinä mitään menetäkään kun lattiat on valmiiksi niin huonossa kunnossa. Lakassa on se hyvä puoli että sen saa aina hiottua pois.
Ja hiomakalustosta sen verran ettei sellasen vekottimen vuokraus paljoa maksa, viikonlopuksi saa muutamalla satasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241