dna sonera elisa

sidoksissako?

Hei
kysyisin, edellyttääkö operaattorin sähköpostin säilyminen myös dataliittymää?
Eli säilytänkö elisan/soneran/dna:n sähköpostin, jos siirrän liittymät sieltä pois?

5

1337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsdfgfghgfhj

veikkaan, että ei säily.

Tähän osaisi tietysti parhaiten vastata operaattorit...

• Hei sidoksissako?,

Saunalahden liittymän irtisanomisen yhteydessä voit halutessasi säilyttää sähköpostin omana sopimuksenaan. Ilmoita laajakaistan irtisanomisen yhteydessä jos haluat säilyttää sähköpostin. Saunalahden Peruspostin hinta on 20,16 € vuodessa eli vain 1,68 €/kk.

Seppo / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• Morjesta,

Meidän osalta vastaus on kyllä - sähköpostin säilyminen edellyttää dataliittymää kuten esimerkiksi Liikkuva Laajakaista. Puheliittymään emme siirrä kiinteän kaistan sähköpostia mutta tosiaan tuohon dataliittymään kyllä.

Millaiset suunnitelmat sinulla on, jos saa kysäistä :)

Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

• Sidoksissako

Kysyin kuulemieni eipäs juupas keskustelujen perusteella.
        Minä olen "merkkiuskollinen" olen ollut 1980-luvulta saman firman asiakkaana kaikissa liittymissä. Tai se alkoi jo 1960-luvulla lankapuhelimesta.
        Eli firma ei ole vaihtunut vaikka firman nimi on muuttunut.
        Olen kaikin tavoin operaattoriini tyytyväinen, ei pienintäkään huomauttamista.
        Myös operaattorin sähköposti on ollut koko ajan ja hyvin sekin on pelittänyt.
        Todennäköisesti näillä mennään loppuun asti.

• Sidoksissako kirjoitti:

Kysyin kuulemieni eipäs juupas keskustelujen perusteella.
        Minä olen "merkkiuskollinen" olen ollut 1980-luvulta saman firman asiakkaana kaikissa liittymissä. Tai se alkoi jo 1960-luvulla lankapuhelimesta.
        Eli firma ei ole vaihtunut vaikka firman nimi on muuttunut.
        Olen kaikin tavoin operaattoriini tyytyväinen, ei pienintäkään huomauttamista.
        Myös operaattorin sähköposti on ollut koko ajan ja hyvin sekin on pelittänyt.
        Todennäköisesti näillä mennään loppuun asti.

Mukava kuulla että olet tyytyväinen :) Hyvää lähestyvää viikonloppua :)

Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      2929
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      255
      2570
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1688
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1595
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1542
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1209
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1185
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1181
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      296
      1012
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    Aihe