Alax olee?

Mr_Andy

Niin… no oon ihastunu yhteen tyttöön. Oon 12 ja kuudennella kysyin silt alax samalla ku annoin sille joululahjaks korvikset mutta se sano et ei oo valmis vielä mut mua vähä epäilyttää ku se tuijottaa mua tunnil välil jos ymmärrätte en oo tehny siihen viel vaikutusta kunnolla joten jotain ohjeita jos mahdollista miten saisin sen koska kuulen kavereilt et se puhuu must ja se pitää mua kyl ystävänä muttykkään siit iha hitosti ja pitäs tehä jokun näkönen vaikutus siihen olisiko teillä ideoita? Ja jos on kirjottakaa ne pliis tänne!

30

3444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ha ha oot pelle

      Kakara! Ei tuon ikäisten tarvitse ajatella tuollasia. Ihan turhaa haikailua. Nuo ei kestä ja tytöt nauraa sulle selän takana. Sua petetään ja sut tehdään naurunalaiseksi.

      • Anonyymi

        sä oot hiljaa


      • Anonyymi

        Lopeta toi on ilkeää


      • Anonyymi

        Heii siis ei sillä mihin aikaan alkaa seurustelemaan niin ei ole ikärajaa tai mitää että sen sijaan että älä hauku ketää esim kakaraks tai mitää siis seurusteleminen KANNATTAISI aloittaa vasta noin,10-15 vuoden ikäsenä


    • Habbo..............

      "Alax" = "Alatko sex?"

      • Anonyymi

        En


      • Joo


      • Anonyymi

        kenelt kysyt


    • hih.....

      Voi kuinka herttaista :-) onnea matkaan. Tiedän miltä kun oikein ihastunu. Hyvä että annat tytölle omaa tilaa ja aikaa miettiä.. Älähän sitten pety liikaa jos hän ei sinusta olekaan kiinnostunut.. Se varmasti sattuisi, mutta pääsisit siitä kyllä ajan kanssa yli.

      Ihana ele ostaa hänelle korvakorut. Noin nuori mies kun olet ja silti osaat ajatella noin romanttisesti! Vau. Itse olisin nuorempana ollut ihan hurmioissani. Yleensä te pojat tuppaatte olemaan aikamoisia urpoja ja räyhääjiä tuon ikäisinä...

      Ole tytölle ystävällinen ja reilu kaveri, ei kuitenkaan liian häslä tai tunkeutuva, tiedäthän. Älä muutenkaan osoita ikinä mitään ääliömäistä käytöstä ketään kohtaan, sikailua, haukkumista, kiusaamista jne! Kukaan ei ihastu sellaiseen, vaikka välillä jotkut tytöt esittäisivätkin kiinnostuvansa idiooteista.. Se ei ole totta.

      Ole siis fiksu ja filmaattinen, ei tarvitse olla pelle eikä pöyhkeilijä. Kun olet reilu tyyppi, tyttö huomaa sen ja osaa arvostaa sinua ja luottaa sinuun. Ja myös rohkeutesi on hyvä asia, et yritä tuoda ihatustasi häneen esille esim kiusaamalla tyyliin "rakkaudesta se hevonenkin potkii" etkä lähentele tai sellaista... Vaan olet rohkeasti ilmaissut kiinnostuksesi ja ostanut lahjan.

      Voithan jutella hänelle aina tilaisuuden tullen, ja vaikka katsoa silmiin silloin tällöin (pitkään, vähän arvoituksellisesti, you know) kuitenkaan tuijottamatta koko aikaa ettei hän hermostu siitä :-)

    • Anonyymi

      oon 10v oon ihastunu yhteen tyttöön niin mitä teen

      • Anonyymi

        no siis sehän aina riippuu ihmisestä että suosittelen sanomaan sille eka et eikai haitaa et tykkään sust ja jos se vastaa ei nii sit voit kysyy alax


    • Anonyymi

      hankala kysymys? Korvikset on kaunis idea, mutta tärveleekö kauniit korvasa?
      tytöille täytyy antaa aikaa, 6-7vuoden harkinta-aika lienee kohteliasta. pitkä se on, mutta jos hitokseen tykkää, oottaa ja vuoleksii vaikka puu-ukkoja. eikä sen vaikutukse suhtee kannata ottaa paineita, ku näkee tytön menee istuu vieree ja kysyy vaikka mistä eläimestä se tykkää, (tytöt yleensä eläinrakkaita),jos iteki tykkää samasta, voi siitä mainita. ja jos oot malttanu oottaa, ootte jo aikuisuude porteila, tytöstä on tullu nuori naine, elä osta korviksii enää, se haluu sellaset omalaiset, ei mummomaisia. eikä se enää tykkää ystäväpäivä kortista, varsikaa ku oot varmuuveks kirjottanu koko luokale ett jäis piiloon. pyydä se kahvile, siihen se lupautuu, juohan kaikki kahvia. jos et saa kahvile, oota kärsivällisesti hetkeäsi, sitkö se koittaa, elä jännitä vaa rohkeasti tytön etee ja ilmennät sille mite pitkä aika on odottajala.

    • Anonyymi

      Tein yhtee tyttöö vaikutuksen sillee et lähetin vaa et mitä kuuluu ja sit me vaa juteltii ja mä sanoin et tykkään siit ja se sano et mä tykkään susta ja kysy alax

    • Anonyymi

      Annat ajatusten kypsyä, ole rauhassa, kaikki tulee tapahtumaan hyvin, luota siihen!

      • Eiköhän jotain oo tapahtunut jo 7 vuotta sitten, jos jotain tapahtui. Sen verran vanha ketju kyseessä. Täysi-ikäisiä ovat molemmat jo.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Eiköhän jotain oo tapahtunut jo 7 vuotta sitten, jos jotain tapahtui. Sen verran vanha ketju kyseessä. Täysi-ikäisiä ovat molemmat jo.

        Hautaisiässå kohta

        Halooa


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Eiköhän jotain oo tapahtunut jo 7 vuotta sitten, jos jotain tapahtui. Sen verran vanha ketju kyseessä. Täysi-ikäisiä ovat molemmat jo.

        Nimen omaan, kaivoin ketjun vasta nyt esiin, kun aika on kypsä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan, kaivoin ketjun vasta nyt esiin, kun aika on kypsä ;)

        Repesin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repesin 😂

        No niin, minäkin nauroin ihan omalle vitsille 😅 hauskaa vappua!


    • Anonyymi

      Alaa kohtaan

    • Anonyymi

      Perinteinen paperikirje ajatuksella.

    • Anonyymi

      Siis Miks kysyit siltä tytöltä alaks????? Kerro melle Miks kysyt sitä juttua siltä oikeesti oot tullu hulluks🤪 sä oot greisi oikeesti oot sekasin sä oot siihen ihastunut vai mitä

    • Anonyymi

      Ok

    • Joo

      • Anonyymi

        8 vuotta sitten


    • Anonyymi

      ....

    • Anonyymi

      Miten mä saan poika ystävän

    • Anonyymi

      Jos joku haluaa olla niin ilmoita
      🥰❤️

    • Anonyymi

      Ja mä asun Kangasniemellä

    • Anonyymi

      moi olen 2023 luvulta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe