Niin… no oon ihastunu yhteen tyttöön. Oon 12 ja kuudennella kysyin silt alax samalla ku annoin sille joululahjaks korvikset mutta se sano et ei oo valmis vielä mut mua vähä epäilyttää ku se tuijottaa mua tunnil välil jos ymmärrätte en oo tehny siihen viel vaikutusta kunnolla joten jotain ohjeita jos mahdollista miten saisin sen koska kuulen kavereilt et se puhuu must ja se pitää mua kyl ystävänä muttykkään siit iha hitosti ja pitäs tehä jokun näkönen vaikutus siihen olisiko teillä ideoita? Ja jos on kirjottakaa ne pliis tänne!
Alax olee?
30
3641
Vastaukset
- ha ha oot pelle
Kakara! Ei tuon ikäisten tarvitse ajatella tuollasia. Ihan turhaa haikailua. Nuo ei kestä ja tytöt nauraa sulle selän takana. Sua petetään ja sut tehdään naurunalaiseksi.
- Anonyymi
sä oot hiljaa
- Anonyymi
Lopeta toi on ilkeää
- Anonyymi
Heii siis ei sillä mihin aikaan alkaa seurustelemaan niin ei ole ikärajaa tai mitää että sen sijaan että älä hauku ketää esim kakaraks tai mitää siis seurusteleminen KANNATTAISI aloittaa vasta noin,10-15 vuoden ikäsenä
- Habbo..............
"Alax" = "Alatko sex?"
- Anonyymi
En
- Anonyymi
kenelt kysyt
- hih.....
Voi kuinka herttaista :-) onnea matkaan. Tiedän miltä kun oikein ihastunu. Hyvä että annat tytölle omaa tilaa ja aikaa miettiä.. Älähän sitten pety liikaa jos hän ei sinusta olekaan kiinnostunut.. Se varmasti sattuisi, mutta pääsisit siitä kyllä ajan kanssa yli.
Ihana ele ostaa hänelle korvakorut. Noin nuori mies kun olet ja silti osaat ajatella noin romanttisesti! Vau. Itse olisin nuorempana ollut ihan hurmioissani. Yleensä te pojat tuppaatte olemaan aikamoisia urpoja ja räyhääjiä tuon ikäisinä...
Ole tytölle ystävällinen ja reilu kaveri, ei kuitenkaan liian häslä tai tunkeutuva, tiedäthän. Älä muutenkaan osoita ikinä mitään ääliömäistä käytöstä ketään kohtaan, sikailua, haukkumista, kiusaamista jne! Kukaan ei ihastu sellaiseen, vaikka välillä jotkut tytöt esittäisivätkin kiinnostuvansa idiooteista.. Se ei ole totta.
Ole siis fiksu ja filmaattinen, ei tarvitse olla pelle eikä pöyhkeilijä. Kun olet reilu tyyppi, tyttö huomaa sen ja osaa arvostaa sinua ja luottaa sinuun. Ja myös rohkeutesi on hyvä asia, et yritä tuoda ihatustasi häneen esille esim kiusaamalla tyyliin "rakkaudesta se hevonenkin potkii" etkä lähentele tai sellaista... Vaan olet rohkeasti ilmaissut kiinnostuksesi ja ostanut lahjan.
Voithan jutella hänelle aina tilaisuuden tullen, ja vaikka katsoa silmiin silloin tällöin (pitkään, vähän arvoituksellisesti, you know) kuitenkaan tuijottamatta koko aikaa ettei hän hermostu siitä :-) - Anonyymi
oon 10v oon ihastunu yhteen tyttöön niin mitä teen
- Anonyymi
no siis sehän aina riippuu ihmisestä että suosittelen sanomaan sille eka et eikai haitaa et tykkään sust ja jos se vastaa ei nii sit voit kysyy alax
- Anonyymi
hankala kysymys? Korvikset on kaunis idea, mutta tärveleekö kauniit korvasa?
tytöille täytyy antaa aikaa, 6-7vuoden harkinta-aika lienee kohteliasta. pitkä se on, mutta jos hitokseen tykkää, oottaa ja vuoleksii vaikka puu-ukkoja. eikä sen vaikutukse suhtee kannata ottaa paineita, ku näkee tytön menee istuu vieree ja kysyy vaikka mistä eläimestä se tykkää, (tytöt yleensä eläinrakkaita),jos iteki tykkää samasta, voi siitä mainita. ja jos oot malttanu oottaa, ootte jo aikuisuude porteila, tytöstä on tullu nuori naine, elä osta korviksii enää, se haluu sellaset omalaiset, ei mummomaisia. eikä se enää tykkää ystäväpäivä kortista, varsikaa ku oot varmuuveks kirjottanu koko luokale ett jäis piiloon. pyydä se kahvile, siihen se lupautuu, juohan kaikki kahvia. jos et saa kahvile, oota kärsivällisesti hetkeäsi, sitkö se koittaa, elä jännitä vaa rohkeasti tytön etee ja ilmennät sille mite pitkä aika on odottajala. - Anonyymi
Tein yhtee tyttöö vaikutuksen sillee et lähetin vaa et mitä kuuluu ja sit me vaa juteltii ja mä sanoin et tykkään siit ja se sano et mä tykkään susta ja kysy alax
- Anonyymi
Annat ajatusten kypsyä, ole rauhassa, kaikki tulee tapahtumaan hyvin, luota siihen!
Eiköhän jotain oo tapahtunut jo 7 vuotta sitten, jos jotain tapahtui. Sen verran vanha ketju kyseessä. Täysi-ikäisiä ovat molemmat jo.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Eiköhän jotain oo tapahtunut jo 7 vuotta sitten, jos jotain tapahtui. Sen verran vanha ketju kyseessä. Täysi-ikäisiä ovat molemmat jo.
Hautaisiässå kohta
Halooa - Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Nimen omaan, kaivoin ketjun vasta nyt esiin, kun aika on kypsä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan, kaivoin ketjun vasta nyt esiin, kun aika on kypsä ;)
Repesin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repesin 😂
No niin, minäkin nauroin ihan omalle vitsille 😅 hauskaa vappua!
- Anonyymi
Alaa kohtaan
- Anonyymi
Perinteinen paperikirje ajatuksella.
- Anonyymi
Siis Miks kysyit siltä tytöltä alaks????? Kerro melle Miks kysyt sitä juttua siltä oikeesti oot tullu hulluks🤪 sä oot greisi oikeesti oot sekasin sä oot siihen ihastunut vai mitä
- Anonyymi
Ok
Joo
- Anonyymi
8 vuotta sitten
- Anonyymi
....
- Anonyymi
Miten mä saan poika ystävän
- Anonyymi
Jos joku haluaa olla niin ilmoita
🥰❤️ - Anonyymi
Ja mä asun Kangasniemellä
- Anonyymi
moi olen 2023 luvulta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061946
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721127NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941123IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941106On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115843