Tuli pieni ongelma. Oli tarkoitus laittaa wc-pytyn taakse kaakelit seinään.
Otin pytyn poies ja huomasin että vaikka laitoin uuden liitoksen..epäkeskon lattiassa olevaan poistoputkeen niin tilaa ei ole yhtään enempää seinän ja liitoksen välissä.
Ei mahdu kaakelit väliin vieläkään. Kysyin liikkeestä aiemmin jo jotain muoviputkea jos tulee ongelmia. Sanottiin ettei olisi?
Miten toiset on ratkaisseet tuon asian. Löytynee varmaankin jokin osa mikä on oikeen suunniteltukin tällaisen asian ratkaisemiseksi.
Elikkä kappale täytyisi olla S-kirjaimen muotoinen. Uskon että sillä on jo nimikin .
Mikähän liike niitä toimittaa?
Neuvokaahan
joskus tällaistakin
3
309
Vastaukset
- Miksei?
Miksei siirtynyt kauemmas seinästä? Ostitko liian vähän siirtävän mansetin? Osta tarpeeksi siirtäva mansetti esim. 30mm: http://www.alltube.fi/wc-mansetti_30_epäkeskeinen_30mm Ei taida tuota enempää siirtävää ollakaan.
- joskus tällaistakin
Juu. Kyllä tämä nykyinenkin siirtää itse pyttyä. Mutta kun se lattiassa oleva poistoputki on 10 mm päässä seinästä. Tällöin mansetin kaulaosa on jo ahdas . Siihen ei mahdu kaakeli väliin.
- Selvä...
Mitenkä luulet että lattiaan valettu viemäriputki siirtyy mihinkään jollain epäkeskomansetilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667