Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä saavutti sille viime vuodelle asetetut säästötavoitteet.
Kuntayhtymä pystyy palauttamaan Raahen kaupungille sekä Siikajoen ja Pyhäjoen kunnille talousarvion perusteella laskutettuja jäsenkuntien maksuosuuksia ennakkoarvion mukaan yhteensä noin 700 000 euroa.
Jäsenkunnat edellyttivät hyvinvointikuntayhtymältä pääosin henkilöstömenoihin kohdistuvia sopeutustoimenpiteitä yhteensä 2,2 miljoonan euron arvosta ja 800 000 euroa kohdentamattomia henkilöstömenovähennyksiä.
Tilinpäätöksen ennakkotietojen mukaan henkilöstömenot alenivat selvästi edellisestä vuodesta."
"Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä palauttaa jäsenkunnilleen
10
321
Vastaukset
- ei kuulu atteen
Onhan Raahen hyvinvointipalvelun johtaja SRK:n hallituksen jäsen, ei muuta kuin luottaa kärsämäen lesta pj:aan.
Herra ottaa- herra antaa - Niinmpä
Outoa, eikä Attendoa otettu tähän touhuun ? Ei ne paljoa osaa, onneksi meillä osataan....
- pyhäjoelle suviseuro
Miten ne Raahen SOTE palvelut Kärsämäelle kuuluu eli näille sivuille.
Tätä yhdistää vain vahva lessulaisuus.- Esimerkkinä.
Kärsämäki pyrkii parhaillaan eroon kuntayhtymästä siinä missä Raahessa kuntayhtymä tuottaa enemmän säästöä kuin Attendo on luvannut eron jälkeen sopimuksen saadakseen.
- Esimerkkinä.
Esimerkkinä. kirjoitti:
Kärsämäki pyrkii parhaillaan eroon kuntayhtymästä siinä missä Raahessa kuntayhtymä tuottaa enemmän säästöä kuin Attendo on luvannut eron jälkeen sopimuksen saadakseen.
Edelleen kärsämäki haistatti ppky Selänteen säästöehdotuksille pitkät joten esimerkki on kuin puukkoa haavassa kääntäisi.
- bitter
sweet
- y54ty
Miten henkilöstömenoissa noin voi säästää? Potkuja perseelle ja ne jotka eivät saaneet potkuja sai heidänkin työt tehtäväkseen omien lisäksi?
- kustannukset kuriin
Siellä vanhukset eivät ulkoile, henkilömitoitus ei ole suositusten mukainen. Kaikki muualla palveluja saaneet on vedetty omaan kuntaan saman katon alle. Valvonta on tehokasta. Kenkää ovat saaneet ay aktivistit.
Tulosyksiköt ovat suuria, ei kuten kärsämäellä pieniä kattilakuntia. (myös Selänne) nykyisessä muodossa.- kuntalaiset kuriin
ja turpa kiinni rivissä.
Onneksi meille on tulossa Attendo. Ei minkäänlaista negatiivista palautetta missään ole tullut julki.
Vai menikö se toisinpäin? Ei minkäänlaista positiivista palautetta missään ole tullut julki
- liero
Loppupeleissä se nähdään, onko Raahe kultakaupunki vai kärsämäki kepun ja lestojen tyyssija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639