"Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä palauttaa jäsenkunnilleen

noin 700 000 euroa

Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä saavutti sille viime vuodelle asetetut säästötavoitteet.

Kuntayhtymä pystyy palauttamaan Raahen kaupungille sekä Siikajoen ja Pyhäjoen kunnille talousarvion perusteella laskutettuja jäsenkuntien maksuosuuksia ennakkoarvion mukaan yhteensä noin 700 000 euroa.

Jäsenkunnat edellyttivät hyvinvointikuntayhtymältä pääosin henkilöstömenoihin kohdistuvia sopeutustoimenpiteitä yhteensä 2,2 miljoonan euron arvosta ja 800 000 euroa kohdentamattomia henkilöstömenovähennyksiä.

Tilinpäätöksen ennakkotietojen mukaan henkilöstömenot alenivat selvästi edellisestä vuodesta."

10

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kuulu atteen

Onhan Raahen hyvinvointipalvelun johtaja SRK:n hallituksen jäsen, ei muuta kuin luottaa kärsämäen lesta pj:aan.
      Herra ottaa- herra antaa

• Niinmpä

Outoa, eikä Attendoa otettu tähän touhuun ? Ei ne paljoa osaa, onneksi meillä osataan....

• pyhäjoelle suviseuro

Miten ne Raahen SOTE palvelut Kärsämäelle kuuluu eli näille sivuille.

Tätä yhdistää vain vahva lessulaisuus.

• Esimerkkinä.

Kärsämäki pyrkii parhaillaan eroon kuntayhtymästä siinä missä Raahessa kuntayhtymä tuottaa enemmän säästöä kuin Attendo on luvannut eron jälkeen sopimuksen saadakseen.

• Esimerkkinä.
        Esimerkkinä. kirjoitti:

Kärsämäki pyrkii parhaillaan eroon kuntayhtymästä siinä missä Raahessa kuntayhtymä tuottaa enemmän säästöä kuin Attendo on luvannut eron jälkeen sopimuksen saadakseen.

Edelleen kärsämäki haistatti ppky Selänteen säästöehdotuksille pitkät joten esimerkki on kuin puukkoa haavassa kääntäisi.

• bitter

sweet

• y54ty

Miten henkilöstömenoissa noin voi säästää? Potkuja perseelle ja ne jotka eivät saaneet potkuja sai heidänkin työt tehtäväkseen omien lisäksi?

• kustannukset kuriin

Siellä vanhukset eivät ulkoile, henkilömitoitus ei ole suositusten mukainen. Kaikki muualla palveluja saaneet on vedetty omaan kuntaan saman katon alle. Valvonta on tehokasta. Kenkää ovat saaneet ay aktivistit.
      Tulosyksiköt ovat suuria, ei kuten kärsämäellä pieniä kattilakuntia. (myös Selänne) nykyisessä muodossa.

• kuntalaiset kuriin

ja turpa kiinni rivissä.

Onneksi meille on tulossa Attendo. Ei minkäänlaista negatiivista palautetta missään ole tullut julki.
        Vai menikö se toisinpäin? Ei minkäänlaista positiivista palautetta missään ole tullut julki

• liero

Loppupeleissä se nähdään, onko Raahe kultakaupunki vai kärsämäki kepun ja lestojen tyyssija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5086
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1639
    Aihe