Vinkkejä vailla

Väsähtänyt

"Toivoton(ko) tapaus"-nimimerkin tekstissä oli paljon tuttua, ja varsinkin tuo että sosiaalinen elämä rappeutuu! Mitä ihmettä tehdä? Muistelen kaiholla aikaa, jolloin oli energiaa ja halua tulla ja mennä eikä pelännyt kohtauksia. Nyt harrastuksetkin ovat jääneet, eikä energiaa tunnu olevan muuhun kuin kotona yksin tietokoneen ääressä olemiseen. Opiskelunikin junnaavat paikallaan, ja epilepsia on karsinut itseluottamustani huomattavasti. Olen sinkkunainen, joka ei ole harrastanut vuosiin seksiä.

7

397

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekopää

No kohtauksia on turha pelätä jos niitä ei päivittäin tule. Lääkkeet voi mieliala sekoittaa entisestään.

• Ceda

Haluaisin tietää, kuinka usein sinulla on kohtauksia? Entä ovatko grand mal- vai poissaolotyyppisiä?

Mitä sinun nyt kannattaa tehdä, on olla yhteydessä epilepsiaa hoitavaan tahoosi ja kertoa tunnelmistasi - vaikuttaa, että olet pienimuotoisesti ahdistunut / masentunut. Se ei todellakaan ole poikkeuksellista epileptikoiden keskuudessa, eli hävetä ei asiaa tarvitse. Saat keskusteluapua, kun tuot asian esille.

Minun sairauden toteamisesta on yli 10 vuotta ja olen oppinut, ettei epilepsiaa tule pelätä, vaikka se helposti nouseekin kohtauksien jälkeen liian suureksi asiaksi. Muista, että kaikilla meillä on omat sairautemme - kukaan ei ole täydellinen, eivätkä kohtaukset ole este elämälle :)

• vanhapoika vm.79

Nyt kaikki hei, aletaan työstään itteemme.
      Ei me voida tehdä itsestämme käveleviä fossiileja, jotka ei harrasta seksiä tai mitään muutakaan. Sen perusteella, et on todettu epilepsia "mitä sitten, elämä on turhan hieno hukattavaks" .

• Siis joilla on epilepsia todettu niin nussivatko nekin normaalisti :)
      Ei kai, kun on se diagnoosi joka kehottaa olla tekemättä tuota ja tuota , mutta työ ootte tehny.
      Hyvä!
      Sillä on kuulemma hyviä terveysvaikutuksia.

• Tervasnapsi79

Moikka!
      Netti on kiva, mutta ei siitä saa tulla
      Sosiaalista elämäämme.
      Pidetään ittemme vireessä.
      Vanhanapoikana yrittäny myös;)

• AS JA EP

Epilepsia on usein rinnakkaisoire AS:lle. Kaikki, mikä näyttää epilepsialta ei välttämättä ole sitä, vaan voi olla aivan muuta. AS-palstalla puhutaan näistä lisää:
      http://www.aspalsta.net/viewtopic.php?t=9758

• "väsähtänyt" ja moni muukin kirjoittelee juttuja mitkä liippaa kyllä niin läheltä. Kun olisi omassa lähipiirissä ihmisiä jotka todella ymmärtäisi miksi "tää on tälläistä". Muut selittää että "et sä voi rämpiä tolleen". peilistä katselee kuitenkin aina Antti-epilepsia joka ei jaksa mitään, muista mitään jne... Itseään pitäis saada niskasta kiinni mutta keinot on kadoksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      109
      1330
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      911
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      736
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      684
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      473
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      470
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      458
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    14. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    15. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      448
    16. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    17. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      445
    18. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      85
      441
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42