Jumppakuulat ja virtsaongelmat

Muilla kokemuksia...

Hei

Minulla on käytössä tällä hetkellä Pleasure pears kuulat joita olen nyt parisen viikkoa aktiivisesti käyttänyt. Aikasemmin olen käyttänyt Luna kuulia isompia että pienempiä sekä Cat Eyes kuulia.

Näiden pleasure ja cat eyes kuulien kanssa olen huomannut, että kun olen pitänyt niitä useamman päivän niin virtsarakkoa alkaa painattamaan. Ja tämä painatuksen tunne tulee vasta jälkeenpäin, ei siis silloin kun kuulat on sisällä.

Tuntuu, että joudun koko ajan käymään vessassa ja joudun menemään vessan myös öisin mitä en yleensä koskaan tee. Virtsatessa ei ole kirveyä tmsoireita, vessaan pitää vaan tiheämmin mennä. Seksiä en ole harrastanut nyt useampaan kuukauteen joten siitä tämä ei ole voinut tulla.




Onkohan kuulat minulle jotenkin liian painava, pidänkö niitä liikaa vai mikä tässä on ongelma? Olen pyrkinyt pitämään kuulia päivittäin noin. pari tuntia ja viikossa n 1-2 lepopäivää.

Kuulat pysyvät kyllä hyvin sisällä ja olen huomannut selvästi että alamahassa nipistelee kun kuulia olen käyttänyt, eli kyllä siellä lihaset töitä tekee.

Olen vähän aikaa sitten käynyt gynekologilla ja tehtiin sisäultra sekä otettiin papa. Kaikki oli ok. En tietenkään siellä tajunnut tätä asiaa kysyä kun silloin ei ollut näitä oireita juuri...

Ja joka kerta ennen kuulien käyttöä pesen kädet ja puhdistan kuulat huolellisesti. Käytän myös liukastetta

Voiko nämä oireet nyt johtua näistä kuulista ? Onko kenelläkään ollut vastaavaa kokemusta.





































tämä painatuksen tunne tulee

1

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jlhvjlhcjhh

      Varmaankin siitä että käytät niitä pari tuntia päivittäin, joten lihakset tekevät töitä niin että jäävät hetkeksi ns. kramppiin jonka sitten ajattelet vaikuttavat virtsarakkoon ja aiheuttavan hädän tunnetta.

      Kokeile pitää kuulia parin tunnin ajan niin että käytät esimerkiksi aamulla 30 minuuttia, päivällä 30 minuuttia, iltapäivällä 30 minuuttia ja vielä ennen nukkumaanmenoa neljännen kerran 30 minuuttia.

      Tuolloin lihakset saavat levätä välillä, vaikka harjoitusaika ja teho ei heikkenekään. Ellei tuokaan auta, kokeile lyhentää harjoitusaikaa 15 minuuttiin ja jätä alkuun harjoitukset vain tunnin mittaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1423
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      114
      1183
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1126
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      984
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      732
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe